Het is zeker een stuk unieker dan een gemiddeld pop nummertjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Sableheart het volgende:
Dit tweede nummer voelt een stuk sterker, inderdaad
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:25 schreef Sableheart het volgende:
Het nummer van Astrid kan er weer mee door.
Niet geweldig, maar het staat in ieder geval niet direct tegen.
Ik heb niet eerder geluisterd want kon veel nog niet vinden op de verschillende platforms.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef Cirilico het volgende:
Ik voeg het nummer ff toe op Spotify. Mijn favoriet van de avond tot dusver.
Edit: toch niet, niet te vinden.
Jammer is dat altijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb niet eerder geluisterd want kon veel nog niet vinden op de verschillende platforms.
Geldt voor heel veel van de Sloveense liedjes vanavondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:54 schreef Sableheart het volgende:
Opnieuw niet slecht, maar het trekt de aandacht niet
Vast een zusje van January Jonesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Momo het volgende:
Hierna komt July Jones de favoriet bij de Eurofans
En wat vind jij?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Momo het volgende:
Hierna komt July Jones de favoriet bij de Eurofans
Sableheart lijstjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:22 schreef Sableheart het volgende:
Slovenie
Heel erg goed
Erg goed
KiKi – "O-ou!"
Goed
ZveN – "Divja"
´an Videc – "Pusti, da gori"
RAI – "Frederick's Dead"
Redelijk
Astrid & The Scandals – "Touché"
Anna – "Čau"
July Jones – "New Religion"
Klemen – "How Much Time Do We Have Left"
Eva Pavli – "Niti"
Trine – "Grace"
Matig
Jon Vitezič – "Vse ti dam"
PolarAce – "Kind"
Slecht
Mensen kennen die voorgeschiedenis natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:54 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of hier binnen Slovenië nog discussie van gaat komen. Het is een WC eend keuze, al heeft beide publiek en jury Klemen boven aan gezet. Het is wel lullig als een ode aan je zieke vrouw tot discussie en lage plaatsing zal leiden op ESF.
En hierdoor is X laaiend: voor Estland doet hij blackface.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Klemen doet de laatste 25 winnaars na.
Zonder op X gekeken te hebben wist ik al dat X daar boos over zou worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En hierdoor is X laaiend: voor Estland doet hij blackface.
Whahahaquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Klemen doet de laatste 25 winnaars na.
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En hierdoor is X laaiend: voor Estland doet hij blackface.
Je zou denken dat dat op X tegenwoordig wel in de smaak valt.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zonder op X gekeken te hebben wist ik al dat X daar boos over zou worden.
In zo'n lijstje valt het ook nog eens extra op, je zou denken dat als je dit in elkaar zet dat je dan zelf al wel door hebt dat je een zéér zwak nummer hebt. Kan bijna niet anders of dit wordt allerlaatste in de semi.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Whahaha
Zo jammer dat hij dan met zo'n saai nummer komt.
X is voor 99% extreemrechts, maar ook een kleine schare zeer politiek correcte Gen Z-ers.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Je zou denken dat dat op X tegenwoordig wel in de smaak valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |