Wat????quote:Op maandag 6 januari 2025 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Jezus heftig hoor. In dit stadium leeft 45% nog na 3 jaren.
Hieruit maak ik op dat het stadium IV is. Bij stadium III zijn er nog geen uitzaaiingen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:08 schreef Momo het volgende:
Even online gezocht naar de fases bij Baarmoederhalskanker
Het stadium van baarmoeder-halskanker
Bij baarmoederhalskanker wordt het stadium vastgesteld aan de hand van:
de grootte van de tumor
de mate van doorgroei in het omringende weefsel
de aanwezigheid van uitzaaiingen in andere organen
Er worden vier stadia onderscheiden:
stadium I: de kanker is beperkt tot de baarmoedermond
stadium II: de kanker is doorgegroeid tot in het steun- of spierweefsel van de bekkenbodem of in het bovenste deel van de vagina
stadium III: de kanker is doorgegroeid tot aan de bekkenwand of tot in het onderste deel van de vagina
stadium IV: de kanker is buiten het bekken gegroeid, in de blaas of de endeldarm, of er zijn uitzaaiingen in andere organen, bijvoorbeeld in de longen, de lever of de botten.
https://www.lumc.nl/afdel(...)r%20of%20de%20botten.
Wat is dit nou voor onzin, ‘ik vind haar verder niet aantrekkelijk’quote:Op maandag 6 januari 2025 16:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is wel slecht nieuws voor zo'n jonge meid ja. Ik vind haar verder niet aantrekkelijk ofzo, maar wens haar wel veel sterkte en beterschap in deze nieuwe fase van haar gevecht.
Ik weet niet wat jij denkt dat het HPV-vaccin doen, maar het maakt de kans op baarmoederhalskanker alleen maar kleiner, niet nul.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef GereDathan het volgende:
En dan zijn er anno 2024 gekkies die antivax zijn en met plezier dit soort risico's lopen, onvoorstelbaar!
quote:Op maandag 6 januari 2025 17:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat het HPV-vaccin doen, maar het maakt de kans op baarmoederhalskanker alleen maar kleiner, niet nul.
De kans dat je alsnog baarmoederhalskanker krijgt, is ongeveer 0.2 promille. Zonder vaccin ongeveer 0.3 promille. Het is dus geen wondermiddel.
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/hpvquote:De HPV-vaccinatie beschermt voor ongeveer 95% tegen langdurige HPV-infecties door de typen 16 en 18. Dat blijkt uit onderzoek. Deze HPV-typen leiden het vaakst tot kanker. Er zijn ook HPV-typen waar de vaccinatie niet of minder goed tegen beschermt. Daarom is het voor vrouwen belangrijk om vanaf je 30e mee te doen met het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Ook als je gevaccineerd bent tegen HPV.
Het duurt lang voordat een HPV-infectie tot kanker kan leiden. Daarom zijn er in Nederland nog geen studies die aantonen dat de HPV-vaccinatie het aantal gevallen van kanker vermindert. In andere landen is dit effect al wel aangetoond. Uit Zweeds (externe link), Deens (externe link) en Brits (externe link) onderzoek blijkt dat vaccinatie het risico op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker sterk vermindert. Het HPV-vaccin biedt volgens deze onderzoeken ongeveer 87% bescherming tegen baarmoederhalskanker. Hoe jonger je bent als je wordt gevaccineerd, hoe beter het vaccin beschermt.
Het is stadium 3. En dan zijn er dus wél uitzaaiingen:quote:Op maandag 6 januari 2025 16:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat het stadium IV is. Bij stadium III zijn er nog geen uitzaaiingen.
Arme meid. Ik hoop niet dat ze vanwege principes de vaccinaties geweigerd heeft en daar nu spijt van heeft.
De kanker is namelijk uitgezaaid van de baarmoederhals naar bekkenwand of tot in het onderste deel van de vagina.quote:De kanker is doorgegroeid tot aan de bekkenwand of tot in het onderste deel van de vagina.
Blijkbaar is het voor deze gast wellicht ‘erger’ als ze aantrekkelijk was geweest voor hem.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin, ‘ik vind haar verder niet aantrekkelijk’
What the fuck doet dat er toe?
quote:Op maandag 6 januari 2025 17:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[..]
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/hpv
Geen enkel vaccin reduceert de kans tot 0. Het is in dit geval echter wel het beste wat je kan doen om de kans te verkleinen zover als mogelijk. En als iedereen hier aan meewerkt dan zal in de loop der jaren de kans steeds verder afnemen omdat het virus minder en minder rond zal gaan, een voorbeeld uit het verleden daarvan is pokken. En na verloop van tijd zou het dus kunnen gebeuren dat HPV de wereld uit gaat (met allerlei mitsen en maren, maar die mag je zelf invullen).
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10399474/quote:Vaccine effectiveness estimates for younger adolescents ages 9–14 years ranged from approximately 74% to 93% and from 12% to 90% for adolescents ages 15–18 years.
Nou, dat zal je nog verbazen. Heb je verder nog iets te fitten op mijn post?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we het maar beter niet doenquote:Op maandag 6 januari 2025 17:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10399474/
De 95% die de Nederlandse overheid roept is 'wishfull thinking'.
Nou, vertel maar eens dan.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou, dat zal je nog verbazen. Heb je verder nog iets te fitten op mijn post?
Niks en ik stoor mij er niet aan.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Merkwaardige conclusie.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh dan kunnen we het maar beter niet doen
Was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Merkwaardige conclusie.
Daar val ik me toch een partijtje gigantisch door de mand.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, vertel maar eens dan.
En het is "vitten"
Ja nogal; kennelijk wil je geen uitleg geven. Je ontwijkt de vraag al 2xquote:Op maandag 6 januari 2025 17:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar val ik me toch een partijtje gigantisch door de mand.
Is te off-topic en ik probeer netjes binnen de lijntjes te kleuren. Wellicht open ik ooit een topic in KLB oid voor duiding.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja nogal; kennelijk wil je geen uitleg geven. Je ontwijkt de vraag al 2x
Goede smoes welquote:Op maandag 6 januari 2025 17:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is te off-topic en ik probeer netjes binnen de lijntjes te kleuren. Wellicht open ik ooit een topic in KLB oid voor duiding.
Vind je je moeder wel aantrekkelijk?quote:Op maandag 6 januari 2025 17:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou, dat zal je nog verbazen. Heb je verder nog iets te fitten op mijn post?
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen wanneer er een vrouw is vermoord dat het zo zonde is want ze was zo knap.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Werk jij bij het Mooie Mokkels Mortuarium?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is wel slecht nieuws voor zo'n jonge meid ja. Ik vind haar verder niet aantrekkelijk ofzo, maar wens haar wel veel sterkte en beterschap in deze nieuwe fase van haar gevecht.
Probeer je me nu spiegel voor te houden? Ik zie haar niet voor dood aan. Integendeel, ik denk dat ze er sterker uit gaat komen. Verder zijn het mijn zaken niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Werk jij bij het Mooie Mokkels Mortuarium?
Wat is dit nou weer voor een rare opmerking?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk dat ze het niet overleeft om eerlijk te zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Probeer je me nu spiegel voor te houden? Ik zie haar niet voor dood aan. Integendeel, ik denk dat ze er sterker uit gaat komen. Verder zijn het mijn zaken niet.
Ze heeft het over de laatste zwarte loodjes de komende weken, zullen ze de uitzaaiingen niet verwijderd hebben voor nu? Moet je soms ook net geluk hebben waar die uitzaaiingen zitten...quote:Op maandag 6 januari 2025 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet overleeft om eerlijk te zijn
Ik vroeg ook om niemands mening en dat heb ik nooit gedaan. Waar ben je nu naar op zoek?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare opmerking?
Who gives a fuck wie jij aantrekkelijk vindt of niet. Alsof zij jou ziet staan…
Des te meer reden om de focus op haar herstel te leggen. Ik ga m'n best doen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet overleeft om eerlijk te zijn
Ik reageer op jouw ongepaste opmerking. Doe ermee wat je wil.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vroeg ook om niemands mening en dat heb ik nooit gedaan. Waar ben je nu naar op zoek?
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Jezus heftig hoor. In dit stadium leeft 45% nog na 3 jaren.
Bedankt.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw ongepaste opmerking. Doe ermee wat je wil.
Bas Smit kan niet lezen, je verwacht het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 04:20 schreef Eightyone het volgende:
Oei, foutje.
https://www.mediacourant.(...)-emma-heesters-bizar
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook wat voorbarig. Hopelijk komt ze er bovenop, ze is nog zo jong.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een oppeppend topic dit zeg, ik hoop dat ze dit niet leest. Ik vind een uitspraak als 'ik denk dat niet dat ze het overleefd' nogal ver gaan. Ook allerlei voorspellingen doen hier, krankzinnig.
Laten we gewoon afwachten.
Daarom kan er wel een beetje nagedacht worden over wat er gezegd wordt? Baarmoederhalskanker stadium 3, dat is alles wat we weten. Vervolgens worden er allerlei standaard riedeltjes van internet geplukt, terwijl kanker niet iets wat standaard verloopt. Het is heel erg persoonlijk.quote:
Die betreffende user staat nu ook niet bekend om zijn intelligentie. Staat er wel bekend om het cherry picken, zie zijn vervolgreactie op je.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we het maar beter niet doen
Je haalt overigens effectiviteitspercentage van het vaccin door elkaar met het percentage dat je het krijgt. Geen idee of je dat express doet, maar een effectiviteitspercentage van bijv. 75% kan wel degelijk leiden tot een 95% verminderde kans.
Ik snap wat je zegt, maar ik ga er vanuit dat het vanuit bezorgdheid wordt gezegd. Het is ook wel een klotediagnose en op die leeftijd al…quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een oppeppend topic dit zeg, ik hoop dat ze dit niet leest. Ik vind een uitspraak als 'ik denk dat niet dat ze het overleefd' nogal ver gaan. Ook allerlei voorspellingen doen hier, krankzinnig.
Het gaat mij erom dat hier er maar een eigen draai aan gegeven wordt. Zo krijg je verhalen en dit is nou niet bepaald een gezellig onderwerp om over te speculeren. Want dat is het, speculeren over leven en dood. En ja, dat vind ik storend. Gewoon niet doen. Wachten op feiten is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik ga er vanuit dat het vanuit bezorgdheid wordt gezegd. Het is ook wel een klotediagnose en op die leeftijd al…
Haar arts zal haar verteld hebben wat de prognose is, dus al leest ze hier mee, ik denk niet dat ze daardoor van de leg geraakt.
De enige normale reactie is inderdaad medeleven betuigen en hopen op het beste.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat hier er maar een eigen draai aan gegeven wordt. Zo krijg je verhalen en dit is nou niet bepaald een gezellig onderwerp om over te speculeren. Want dat is het, speculeren over leven en dood. En ja, dat vind ik storend. Gewoon niet doen. Wachten op feiten is toch niet zo moeilijk?
Jonge millennial, de kans is idd groot.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:21 schreef roos94 het volgende:
Ik vermoed dat emma heesters fok niet kent
Al hoewel, Emma en ik schelen anderhalfjaar en ik zit hier sinds 2012. Maarja ik ben niet een succesvolle knappe zangeres.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Jonge millennial, de kans is idd groot.
Worden wij oud?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Jonge millennial, de kans is idd groot.
Uitgezaaide kanker is niet iets wat je wilt horen, als patient Dat heeft niks te maken met het wel of niet leuk vinden, maar het feit is gewoon dat zoiets 'vaak' een dodelijke afloop heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |