Je mag best anders denken.quote:
Sowieso gaat het al mis bij het stukje 'denken'. Als de antivax dat deed, dan waren ze niet antivax namelijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je mag best anders denken.
Maar het wordt vuil als je met desinformatie vaccins wegzet alsof ze kanker veroorzaken. Op die manier krijgen we dat er allerlei ziektes rondgaan, die gewoon te voorkomen zijn.
Als ze in stadium 1 zit zijn de kansen juist heel goed (92%), in een verder stadium is dat een stuk minder.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
Overlevingskansen zijn volgens mij niet best....
Ben blij dat jij het post, ik heb namelijk het zelfde. Dan klinkt het misschien cru en harteloos. Maar goed, heel veel sterkte natuurlijk. Ik weet wat er op je af komt. Valt niet altijd mee. En welk bericht over antivax ? Welke krant ? Zie ik iets over het hoofd ?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:13 schreef Cattivo het volgende:
Nooit van gehoord en 2 miljoen volgers, sterkte.
Die zijn ok als je er vroeg bij bent.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
Overlevingskansen zijn volgens mij niet best....
Extreem ongepast ook om zulke bagger te posten.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
Mag ik raar vinden dat mensen bij dit soort berichten dan "Wie?" gaan plaatsen. Niet echt relevant dat jij zo iemand niet kent. Of is het weer stoer om te laten weten dat je niemand kent van de huidige lichting artiesten?
Het komt op mij een beetje over van, 'jij bent niet relevant omdat ik niet weet wie jij bent'. Maar misschien ligt dat anders mij. Sowieso respectloze reactie.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
Mag ik raar vinden dat mensen bij dit soort berichten dan "Wie?" gaan plaatsen. Niet echt relevant dat jij zo iemand niet kent. Of is het weer stoer om te laten weten dat je niemand kent van de huidige lichting artiesten?
Dat mag je raar vinden daarom schroomde ik ook. Je moet tegenwoordig ook hier uitkijken met wat je zegt. Voor je het weet ben je weer de pispaal, of van intenties beschuldigd terwijl je een normale vraag stelt. Ik weet echt niet wie het is en vraag daar dan naar. En voor je hier misschien op reageert, kijk eens naar ene Plompzakker, die heeft er patent op. Maar dan niet uit interesse en oprecht, maar om schijtlollig te doen. "Toevallig" keek ik zaterdag naar Even tot hier, daar trad die Rolf Sanchez op. Die kende ik ook niet. Jomanda ken ik wel, die heeft naast me gestaan bij de lopende band van Flipje in Tiel. Zij ging over de Spa blauw, ik was al blauw en ging over de rooie.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
Krijg je in stadium 1 chemo's?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze in stadium 1 zit zijn de kansen juist heel goed (92%), in een verder stadium is dat een stuk minder.
Ze zal het hier niet lezen, maar toch veel sterkte voor haar.
Volgens mij heeft ze die 2 miljoen volgers vooral omdat ze toen zo raar ging schreeuwen toen we het songfestival gewonnen haddenquote:Op donderdag 14 november 2024 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag je raar vinden daarom schroomde ik ook. Je moet tegenwoordig ook hier uitkijken met wat je zegt. Voor je het weet ben je weer de pispaal, of van intenties beschuldigd terwijl je een normale vraag stelt. Ik weet echt niet wie het is en vraag daar dan naar. En voor je hier misschien op reageert, kijk eens naar ene Plompzakker, die heeft er patent op. Maar dan niet uit interesse en oprecht, maar om schijtlollig te doen. "Toevallig" keek ik zaterdag naar Even tot hier, daar trad die Rolf Sanchez op. Die kende ik ook niet. Jomanda ken ik wel, die heeft naast me gestaan bij de lopende band van Flipje in Tiel. Zij ging over de Spa blauw, ik was al blauw en ging over de rooie.
P.S. er staat nergens "wie" maar wel een post dat hij haar niet kent terwijl ze 2 miljoen volgers heeft. Dat had ik dus ook.
Dat is Emma Wortelboer. Die ik eerst wel leuk vond, ook met de hysterie. Zo schreeuw ik ook als Nederland Wereldkampioenvoetbal wordt. Daarna is het een doordnee BNer met aandachtszucht.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die 2 miljoen volgers vooral omdat ze toen zo raar ging schreeuwen toen we het songfestival gewonnen hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |