Je was ziek bij de geschiedenisles op school?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zij hebben aldaar niets te zoeken. In principe hebben ze landjepik gedaan na WO 2. En vervolgens de macht overgenomen. Dat zet begrijpelijk kwaad bloed. En zo is het gekomen. Ze hadden toen eigenlijk massaal naar Duitsland moeten trekken. Dat was heel goed mogelijk.
Vervolgens hebben ze de wapenindustrie op volle toeren laten draaien en ervoor gekozen om wat ze gestolen hadden met hand en tand te verdedigen omdat ze dachten dat dat Gods wil was. Uit Zijn naam mag je de dwarsliggers onderdrukken en ook doden als het te gek wordt.
Dat de belanghebbenden daar moeite mee hadden ligt voor de hand en aldus de shitstorm die al bijna 75 jaar aan de gang is. Geef het gewoon terug en vertrek zoals Men at Work ook al wist.
+1quote:Op woensdag 13 november 2024 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een mongool. Denk moeten ze opheffen/verbieden.
En dan is dit nog een gematigde.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe meer ik dit luister, hoe meer ik het gewoon een hele gevaarlijke gek vind.
Sterker nog, er is in de OP een link naar een video vastgezet waarin nota bene buitenlandse media waarschuwen voor een terreurgroep die actief is in Nederland en openlijk met hun gezicht op camera staan en demonstreren waar ze mee bezig zijn in de achtergrond. Ligt de voltallige AIVD afdeling te slapen ofzo?!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:28 schreef Tjoent het volgende:
Ik doe deze even in de herhaling (hier zouden ze over moeten debatteren i.p.v. oeverloos gelul in de ruimte)
Timmermans heeft blijkbaar nog niet in de gaten dat er een Islamitisch terreurnetwerk actief is in Nederland, dat aanzet tot geweldpleging.
Lekker achter de feiten aan blijven lopen, Frans.
"Maar hunnie doen het ook...quote:Op woensdag 13 november 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen zijn ook gewoon oververtegenwoordigd in de gevangenispopulatie en laat ik de treinkapers maar buiten beschouwing laten. Beetje naïef om te doen alsof het bij andere groepen altijd maar rozengeur en maneschijn is.
Alsof die idioot iets compleet anders heeft gekeken.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
+1
Gevaarlijke ploeg die met kromme gedachte nog meer verdeeldheid zaait.
Ja idd.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof die idioot iets compleet anders heeft gekeken.
Hoe kan je dit alles uit je strot krijgen en dat gedrag nog goedpraten ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |