Knap als je ziet hoeveel macht en controle links al tientallen jaren in de samenleving heeft zonder ooit een verkiezing te winnen of mee te regeren. Het gevolg van jarenlange alle instanties over te nemen, de media en de universiteiten. Zij pushen het verhaal, zij bakenen de kaders af waar we over mogen praten of welke oplossingen wat we mogen aandragen, en dat doen ze al jaren vanuit de "oppositie".quote:Op woensdag 13 november 2024 14:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wow, wat knap dat links dat kan realiseren vanuit de oppositie.
Gelukkig is het gros in Nederland gelukkig niet zo waanzinnig dom om in sprookjesboeken te geloven, en dat percentage stijgt elk jaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nog even geduld en dan zijn we islamitisch inderdaad
Diep respect voor z'n kleermaker.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:09 schreef superniger het volgende:
Knoop van zijn jasje staat op springen.
2000 jaar is wat ruim, maar 1300 jaar toch op z'n minst.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef thedeedster het volgende:
Je weet het, volgens Frenske behoort de islam al 2.000 jaar in Europa.
En dat zal gevierd worden als vooruitgangquote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Behalve onder moslims, maar ja, die importeren we.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is het gros in Nederland gelukkig niet zo waanzinnig dom om in sprookjesboeken te geloven, en dat percentage stijgt elk jaar.
Generatietje of 3.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
en rechts stond erbij en keek ernaar? lekker slim...quote:Op woensdag 13 november 2024 14:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Knap als je ziet hoeveel macht en controle links al tientallen jaren in de samenleving heeft zonder ooit een verkiezing te winnen of mee te regeren. Het gevolg van jarenlange alle instanties over te nemen, de media en de universiteiten. Zij pushen het verhaal, zij bakenen de kaders af waar we over mogen praten of welke oplossingen wat we mogen aandragen, en dat doen ze al jaren vanuit de "oppositie".
Ik denk dat de Oekraïners die zijn binnengehaald ook geloviger zijn dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Behalve onder moslims, maar ja, die importeren we.
met hoe we in het westen alles voor een paar knaken in de uitverkoop doen aan Saoedi Arabië wel sneller.quote:
Alles wat Wilders niet kan oplossen is gewoon de schuld van het vuige links dat hem tegenwerkt (en alle instanties heeft overgenomen las ik net). Dat lijkt me heerlijk rustgevend als je alles maar op die manier in je hoofd kan rechtbreien.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben toch die oh zo gedroomde rechtse regering? Die mogen mooi lik-op-stuk beleid laten zien.
Maar nee hoor, alles is nog steeds de schuld van Pierre Kartner volgens de permanent boze PVV-achterban.
Het leuke is dat deze jongens met immigratie achtergrond eigenlijk heel erg rechts zijn, misschien wel extreem rechts. En worden beschermd door links omdat ze allemaal samen moeten leven.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en rechts stond erbij en keek ernaar? lekker slim...
Die krijgen voorlopig echter geen permanente status.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oekraïners die zijn binnengehaald ook geloviger zijn dan de gemiddelde Nederlander.
Succes er mee zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:22 schreef matthijst het volgende:
Geef het nog een paar jaar, dan komen die moslimjachten misschien wel.
Is ook wel al heel wat jaren een beetje een tokkiejas hoor. Bij de tijd blijven makker.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:22 schreef matthijst het volgende:
Ja gvd, North Face jassen?
Nou kan ik niet meer over straat.
Frans wat doe je, je zet me weg als crimineel.
Hoi Frans.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben toch die oh zo gedroomde rechtse regering? Die mogen mooi lik-op-stuk beleid laten zien.
Maar nee hoor, alles is nog steeds de schuld van Pierre Kartner volgens de permanent boze PVV-achterban.
Dit horen we al sinds 2001. Wanneer is het zover?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hier hebben we er dus één! Zo'n crimineel! Krijg je met je north face jas, zijn allemaal criminelen volgens Frans.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:22 schreef matthijst het volgende:
Ja gvd, North Face jassen?
Nou kan ik niet meer over straat.
Frans wat doe je, je zet me weg als crimineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |