quote:
Op donderdag 14 november 2024 14:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:[..]
Dat is best bijzonder als jij dat denkt. Geen enkele van de (technische) producten die ik gekocht heb bij Blokker heeft het label 'Made in China'.
Wellicht heb jij meer info die je vast wel met mij wil delen om te laten zien dat ik ontzettend fout zit. Mijn eigen ervaring is toch echt heel anders.
En inderdaad: tijden veranderen. Met dank aan figuren die Chinese troep blijven kopen. Bedankt daarvoor.
Dat label is veranderd vanwege de slechte naam. Is iets van Volksrepubliek China geworden, PRC of RPC.
Zowel Blokker als Hema zijn pseudo-chic geworden met een veranderd assortiment. De Hema-website is vrij vervelend, die van Blokker vrijwel onmogelijk. Als je iets zoekt, komt er een ongeloofwaardige lange lijst van produkten. Bijna niets daarvan is van Blokker. Je moet het bestellen bij een verkoper die met Blokker meelift. Het spreekt vanzelf dat ik maar een paar keer een boel artikelen aanklikte om te zien dat ze niet hier in het winkelcentrum dichtbij bekeken en/of gekocht konden worden. Soms loop ik er binnen voor een bekend produkt.
De Hema heeft de folder herondekt. Lidl deed dat wat eerder, nadat ze wat later stopten met de weekfolder in de bus. In plaats daarvan werden ze oa een ruim 3 min lange reclame op Youtube. Dat was niet goed voor hunzelf en niet voor de Youtuber. Lange advertenties worden weggeklikt.