Gemiste kans, kaneel is het antwoord op zo ongeveer alles volgens Oma.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gooi kaneel echt alleen maar over de stoofperen en appels bij het maken van appelmoes.
Wat mij helpt herinneren dat ik nieuw potje moet halen.
Dit is de manier.quote:
Als je die stoofperen en appelmoes tijdens de feestdagen gaat gebruiken, moet je het wel in het budget opnemen. Zo is er toch weer een link tussen oma en kaneel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gooi kaneel echt alleen maar over de stoofperen en appels bij het maken van appelmoes.
Wat mij helpt herinneren dat ik nieuw potje moet halen.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je die stoofperen en appelmoes tijdens de feestdagen gaat gebruiken, moet je het wel in het budget opnemen. Zo is er toch weer een link tussen oma en kaneel.
Je moet het niet te vaak doen, maar als je dan op nu.nl leest dat er een recessie is afgewend door meer consumentenuitgaven dan denk ik: GRAAG GEDAAN BITCHESquote:
Herkenbaar wel. Vorig jaar mijn studieschuld afgelost, sindsdien is het hier ook steeds vaker een gevalletje fuck it, ik doe het gewoonquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het niet te vaak doen, maar als je dan op nu.nl leest dat er een recessie is afgewend door meer consumentenuitgaven dan denk ik: GRAAG GEDAAN BITCHES
Nee, maar ik lees drie boeken door elkaar en een tijdschrift. In alles wel een eind opgeschoten. Denk dat ik vanavond WA weer op stil zetquote:
Lezen kan echt fijn zijn als je de tijd helemaal kunt vergeten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees drie boeken door elkaar en een tijdschrift. In alles wel een eind opgeschoten. Denk dat ik vanavond WA weer op stil zet
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Lezen kan echt fijn zijn als je de tijd helemaal kunt vergeten.
Dit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Vorig jaar mijn studieschuld afgelost, sindsdien is het hier ook steeds vaker een gevalletje fuck it, ik doe het gewoon
Al zit ik nu wel heer erg te twijfelen over een horloge.
Gewoon de beslissing een paar maanden uitstellen; wil je hem nog steeds dan is het een goede keuzequote:Op vrijdag 15 november 2024 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Vorig jaar mijn studieschuld afgelost, sindsdien is het hier ook steeds vaker een gevalletje fuck it, ik doe het gewoon
Al zit ik nu wel heer erg te twijfelen over een horloge.
Speelgeldquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, niet dat ik in de markt ben voor een horloge, maar ik heb wel duidelijk wat meer "speelgeld".
Ik wil best met je spelen voor geld hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, niet dat ik in de markt ben voor een horloge, maar ik heb wel duidelijk wat meer "speelgeld".
Zo voelt het wel af en toe met bankpas.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Speelgeld
Nu het idee dat je met plastic muntjes in de winkel staat te stampvoeten waarom ze het niet accepteren
Ik zal de OnlyFans weer eens aanslingeren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil best met je spelen voor geld hoor.
Wel lief dat ze die accepterenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo voelt het wel af en toe met bankpas.![]()
Maar die accepteren ze graag.
Graag. Wacht nog steeds op die billen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zal de OnlyFans weer eens aanslingeren.
In het buitenland kijken ze wel af en toe wat gek op, want ik heb een enorm matige tekening van een schaap erop staan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel lief dat ze die accepteren
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het buitenland kijken ze wel af en toe wat gek op, want ik heb een enorm matige tekening van een schaap erop staan.
En dit doet me eraan denken dat de bank een nieuwe pas had opgestuurd. Misschien handig als ik die ook daadwerkelijk bij me steek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |