Niet meegaan in dat dwangmatige gedoe.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens van die mensen die appen dat ze blauwe vinkjes zien...
Hahah ik weet dat het kanquote:Op donderdag 14 november 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet meegaan in dat dwangmatige gedoe.
Je kunt ze ook uitzetten trouwens. Al weet ik niet hoe
Haha, goedzo!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik opgeslagen voor dit soort situatieskan ik als grapje sturen dan
Bij sms'en kan je ook zien of de ander het ontvangen en gelezen heeft tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel het nadeel van whatsapp en vergelijking met sms'en
Nu verwachten mensen dat je snel antwoordt
Nie mij bellequote:Op vrijdag 15 november 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen, maar het is weer grijs. Doe er eens iets aan!
Maar je bent toch ons zonnetje?quote:
Stel een vraag, krijg een antwoordquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je bent toch ons zonnetje?
Over lichtpuntjes van de dag gesproken, wat voor onzin kakelt oma vandaag?
Oma is wel van de open deuren de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel een vraag, krijg een antwoord![]()
[ afbeelding ]
Mja. Het is geen slechte tip, maar heel veel wijder kan die deur niet open nee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna weekend! Dan wacht er vast een Skuumkoppe op je.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nogmaals, nie mij belle.
Het is eigenlijk een beetje een kutweek qua werk. Nog geen dag kunnen opstarten zonder dat er weer wat omgevallen was
Nou waarschijnlijk nog wel wat ernstigers ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna weekend! Dan wacht er vast een Skuumkoppe op je.
Dit is echt een fijne tip voor mensen met 0 budget die toch gedwongen dingen te regelen voor school etc want 'dat is toch zo leuk voor de kinderen'.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja. Het is geen slechte tip, maar heel veel wijder kan die deur niet open nee.
Oma, de kalender valt buiten het feestbudget.
2 euroquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met 0 budget is het sowieso een vrij open deur om een goed overzicht van je financiën te hebben, al dan niet met wat hulp.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is echt een fijne tip voor mensen met 0 budget die toch gedwongen dingen te regelen voor school etc want 'dat is toch zo leuk voor de kinderen'.
Genoeg mensen die hulp hebben gezocht en in de schuldsanering zitten, bij de voedselbank lopen etc die graag iets aan sinterklaas of kerst zouden willen doen, maar simpelweg andere keuzes moeten maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met 0 budget is het sowieso een vrij open deur om een goed overzicht van je financiën te hebben, al dan niet met wat hulp.
Niet nadenken gewoon pinnen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik bedenk altijd pas achteraf wat m'n budget was.
Even voor de goede orde, ik kraak de tip niet af, alleen de scheurkalender.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hulp hebben gezocht en in de schuldsanering zitten, bij de voedselbank lopen etc die graag iets aan sinterklaas of kerst zouden willen doen, maar simpelweg andere keuzes moeten maken.
Ik gooi kaneel echt alleen maar over de stoofperen en appels bij het maken van appelmoes.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik kraak de tip niet af, alleen de scheurkalender.
Ik wil meer tips over de toepassingen van kaneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |