Ik ben juist heel positief over de pakketjesservice.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn wel lekker pessimistisch over de pakketjesservice
Dus eigenlijk ben je voor?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tegen die optie ben ik tegen
Je lijkt PostNL wel met je slordig.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Ik ben slordig met mijn taalgebruik
Zo, dat is nogal een beschuldiging!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt PostNL wel met je slordig.
Waren er gezeikjes op het werk?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
BZZZZZZZZZZZZZPOEFF![]()
Even buiten lopen hoor daag
Je kan ook te ver gaan, ja!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt PostNL wel met je slordig.
Dan heb je lekker de tijd voor je labiliteit.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Labiele r en p er meld zich. Maar wel een met vakantie .
❤️
Gelukkig niet!quote:
Meid je weet niet half hoeveel tijd ik daar voor ga hebbenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je lekker de tijd voor je labiliteit.
Ik weet niet of dat iets goeds is?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meid je weet niet half hoeveel tijd ik daar voor ga hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |