Ondertussen haal ik in de supermarkt nog steeds huismerk chips want 2,50 voor een zak Lays gaat me echt te verquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, niet dat ik in de markt ben voor een horloge, maar ik heb wel duidelijk wat meer "speelgeld".
Zo duurquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ondertussen haal ik in de supermarkt nog steeds huismerk chips want 2,50 voor een zak Lays gaat me echt te ver
Het moet het wel waard zijn. Iets wat ik toch binnen 3 seconden heb geīnhaleerd, kan wel wat goedkoper ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ondertussen haal ik in de supermarkt nog steeds huismerk chips want 2,50 voor een zak Lays gaat me echt te ver
Waarom ook niet als huismerk ook prima is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik koop alles huismerkquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ook niet als huismerk ook prima is.
Oh sowieso!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ook niet als huismerk ook prima is.
Die eet ik ook. Eet je wel eens die andere smaken? Ik koop die wel eens, maar ik kom steeds weer terug op de normale smaak.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook
Behalve hummus
Die eet ik van Maza
Ik heb nog geen merk gevonden die net zo lekker is... En je doet toch een gemakkelijk een week met zo'n bakjequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die eet ik ook. Eet je wel eens die andere smaken? Ik koop die wel eens, maar ik kom steeds weer terug op de normale smaak.
Of in Duitsland.quote:
Ik bedoelde de andere smaken van Maza, zoals hoemos tomaat met basilicum en zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog geen merk gevonden die net zo lekker is... En je doet toch een gemakkelijk een week met zo'n bakje
Oh jawel, die met mango is vies. Die pittige is lekker. De rest moet ik nog uittesten. Pompoen had je ook nog, lekker... De rest moet ik nog proberenquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde de andere smaken van Maza, zoals hoemos tomaat met basilicum en zo.
Knuffelmoment?quote:
Flash's tips kalender. Ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
#TIL
Als je EMMA lippenbalsem "Kamille" niet snel genoeg opmaakt gaat het meuren naar een muffe kerkzolder.
Wist u dat...quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flash's tips kalender. Ik kijk er naar uit.
Lompe Fles in actie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sriracha flesjes hebben een nieuw design. Ze zien er precies hetzelfde uit, alleen het open-en-sluit mechanisme werkt anders. Vroegah was het zo'n sportdop die je omhoog moest trekken, nu is het gewoon een spuitmondje. Lang verhaal kort:
HET IS NU AL KAPOT JA>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |