SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hahahaha........quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:29 schreef maily het volgende:
@:mario390
Rosetta are you better are you well well wellIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
GeorgieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn ochtendcock wijst altijd richting het oosten. Dat is waar mijn hoofdeinde van het bed nou eenmaal op gericht is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn enige analoge klok staat nog steeds zomertijdLach met een schone bips![]()
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn enige analoge klok staat nog steeds zomertijdIedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
En nieuw dekbed en kussens besteld vanavond. Weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen. Maar testen is ook niet verkeerd.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.
♡♡♡♡![]()
Und wir lieben dichquote:
R.I.P DTS.![]()
Waarom spijtquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nieuw dekbed en kussens besteld vanavond. Weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen. Maar testen is ook niet verkeerd.♡♡♡♡![]()
Doe ik met mijn cockje net zo in de ochtend in koude kamer, dat gepriegelquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.
Lach met een schone bips![]()
Mario weet er wel raad mee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik met mijn cockje net zo in de ochtend in koude kamer, dat gepriegelIedereen is een kutlultrut
en als je niet islamitisch bent maar je ochtendcock wel wijst die zeker naar mekkaquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn ochtendcock wijst altijd richting het oosten. Dat is waar mijn hoofdeinde van het bed nou eenmaal op gericht is.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ruil meestal mijn auto in voor eentje die wel goed staatquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: