Ik ga er vanuit dat het staat voor beard.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Beetje toelichting lijkt me wel nodig.
Beaver lijkt me, sorry als je sarcastisch was in je antwoord 😋quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het staat voor beard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het staat voor beard.
Snap nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:27 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] https://i.imgur.com/IoxZGKi.jpg
Nooit van gehoord. Net als vrijwel iedereen hier volgens mij. Een uitgebreider OP zou wellicht helpen TS…quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:32 schreef CarbonC het volgende:
Na Movember komt Beavember: dames, ga je hier aan meedoen?
Poll: Ga jij meedoen met Beavember?
• Ja, maar ik heb al een volle bos
• Ja, tijdens Beavember laat ik het groeien
• Nee ik doe niet mee
• Ik ben een man
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Beetje toelichting lijkt me wel nodig.
Of je je grothaar laat groeien: gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 14 november 2024 01:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Net als vrijwel iedereen hier volgens mij. Een uitgebreider OP zou wellicht helpen TS…
Omdat het kan? Of omdat het ooit een idee was als ludieke actie om ergens aandacht voor te vragen?quote:Op donderdag 14 november 2024 07:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Of je je grothaar laat groeien: gewoon omdat het kan.
Vooralsnog alleen omdat het kan.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het kan? Of omdat het ooit een idee was als ludieke actie om ergens aandacht voor te vragen?
OK. Dit topic slaat nergens op.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen omdat het kan.
Dat heb je snel uitgevogeld zegquote:Op donderdag 14 november 2024 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
OK. Dit topic slaat nergens op.
Ik gaf TS nog een kans.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |