abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215556510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Jawel hoor, er stond al een demonstratie gepland voordat die één teen op Amsterdamse grond hadden gezet. En we weten allemaal wat de insteek van die demonstraties is, en die is niet netjes in het aangewezen gebied blijven en de andere partij niet proberen aan te vallen. Dat gebeurde dus ook prompt, waar de hooligans weer graag op reageerden.
[..]
Je hebt de beelden gemist waarin er paspoorten werden opgeëist?
[..]
Eh, wat?
[..]
Als de definitie van "enkele duizenden deelnemers" niet onder massaal valt...
[..]
Die antisemitische invulling was eerder verhuld als """"pro-Palestinademonstratie"" tegen "zionisten" en "Israëli". Later veranderden deze in kankerjoden
Je leest mijn post te snel.
pi_215556512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Schaamteloos een middelvinger naar de Joden, zo kennen we links weer.
Dat ze dit na gisteren überhaupt nog toestaan :|W
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215556518
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:43 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Ik heb het niet zo goed verwoord.

Ik bedoelde dat er voor de dit incident met Israelische hooligangs, dit soort taferelen zich niet voordeed. Er werd geen jacht gemaakt op Amsterdamse Joden. Er werd geen jacht gemaakt op Israeli's. De openbare orde werd niet massaal verstoord en er werden niet massaal strafbare feiten gepleegd door de Pro-Palestijnen. Dat er na de komst van Israëlische hooligans, een antisemitische invulling wordt gegeven aan de jacht is duidelijk vastgelegd. Daar ben ik het mee eens. Maar de katalysator blijft onveranderd. Waarmee ik het niet goedpraat, maar wel constateer.
Totale waarheidsontkenning dit.

Hallo zeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wat? :')

"Dit mag niet"
"Maar ik wil het toch doen"
"Nee mag niet"
"Maar ik wil het"
"Nou vooruit dan"

Hoe ondergraaf ik m'n gezag :')
Typisch links zachte heelmeesters gedrag
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215556524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Totale waarheidsontkenning dit.

Hallo zeg.
Ik blijf het mooi vinden dat sommige mensen alsnog de waarheid willen verdraaien. Het is gewoon pure Jodenhaat. Bij toeval komen er een hoop Joodse mensen/supporters naar Amsterdam en maken daar mooi misbruik van. Als je zo'n teringhekel aan de Joden heb, ga dan alsjeblieft naar Gaza/Israël toe om daar te laten zien hoe stoer je wel niet bent.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:17:26 #155
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215556525
Amsterdam is verloren gebied, beter teruggeven aan de vissen.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:18:55 #156
486919 Swango
Just saying
pi_215556536
quote:
Ze heeft gelijk, luister naar wat Ayaan Hirschi Ali heeft verteld over haar jeugd. Arno Grunberg is een vreemde snuiter, hij schrijft boeken, is joods maar sluit zijn ogen voor het probleem. Een ideale marionet voor de linkse politiek.
pi_215556569
twitter

Verstandig besluit van de turkse authoriteiten.
Hell To The Liars
pi_215556577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:00 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Zeker. En bovendien: niet alleen in Amsterdam. Het probleem is: dit is niets nieuws. Dit weten we inmiddels al decennia. Het is voorspeld, we zijn er voor gewaarschuwd, en nu borrelt het eindelijk uit het riool omhoog de straat op.

De vraag is: wat nu?
Werk gaan maken van gedwongen remigratie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215556585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:43 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Ik heb het niet zo goed verwoord.

Ik bedoelde dat er voor de dit incident met Israelische hooligangs, dit soort taferelen zich niet voordeed. Er werd geen jacht gemaakt op Amsterdamse Joden. Er werd geen jacht gemaakt op Israeli's. De openbare orde werd niet massaal verstoord en er werden niet massaal strafbare feiten gepleegd door de Pro-Palestijnen. Dat er na de komst van Israëlische hooligans, een antisemitische invulling wordt gegeven aan de jacht is duidelijk vastgelegd. Daar ben ik het mee eens. Maar de katalysator blijft onveranderd. Waarmee ik het niet goedpraat, maar wel constateer.
Even een opsomming van recente gebeurtenissen; tijdens de opening van het holocaust museum werd de openbare orde verstoord. Tijdens een herdenking van 7 oktober werd de openbare orde verstoord. Tijdens een opreden van Lenny Kuhr werd de openbare orde verstoord. Pro palestijntjes pleegden massaal strafbare feiten door universiteiten te bezetten en vernielingen aan te brengen.

Al jaren en jaren moeten synagoges extra beveiligd worden, durven joden niet meer met een keppeltje over straat en bestaan er in klassen (met een bovengemiddeld percentage moslims, waar anders?) taboes over onderwerpen zoals de holocaust en antisemitisme. Dit soort gevolgen van jodenhaat speelt dus al jaren en jaren, en het lijkt wel alsof men het zo is gaan zien alsof het ''normaal'' is.

Dat komt zo, omdat ''men'' ten koste van (letterlijk) alles de vinger maar niet op zere plek wil leggen en de olifant in de kamer niet durft benoemen. Diegene die dat wel doen worden zonder pardon weggezet als racist en/of ''islamofoob''. Zou er een rapport bestaan die wel die kant op wijst -zoals het rapport over homoseksuelen die lastig worden gevallen- dan wordt er alles aan gedaan om dat rapport onder de tafel te houden. Want ''men wil Wilders niet in de kaart spelen''. Die ondertussen lachend vanuit zn zwaarbeveiligde bunker de peilingen aan het volgen is.

Ik heb gisteren een hele rits aan filmpjes met voorbeelden van jarenlange jodenhaat in het openbaar, op islamitische (waar anders?) scholen, maar wat schetste mijn (zogenaamde) verbazing? Dat bericht met filmpjes werd eerst weg gemodereerd. Ik heb het opnieuw geplaatst, en gelukkig staat het er nog; ik verwijs je hierbij naar #71 topic deel 20.

Dan kun je fijn constateren wat de werkelijke en voornaamste katalysator van de jodenhaat is.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:28:19 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215556612
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215556617
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Uit angst voor de eigen bevolking?
Verstandig misschien, wel een getuige dat het de moslims zijn die Jodenmensen niet dulden in hun omgeving.
1947-2016
pi_215556634
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
We weten al lang al wat je bent en waarvoor je staat nikkon.

And it ain't pretty
1947-2016
pi_215556638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Uit angst voor de eigen bevolking?
Verstandig misschien, wel een getuige dat het de moslims zijn die Jodenmensen niet dulden in hun omgeving.
Die Fenerbache supporters zijn sowieso knettergek.
Die steken Nederlanders, Italianen en Engelsen.
Die maken geen onderscheid als er gevoetbald wordt en supporters praatjes hebben.
Hell To The Liars
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:31:32 #164
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215556641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef Hathor het volgende:

[..]
Werk gaan maken van gedwongen remigratie.
Jij weet net zo goed als ik dat dat ongrondwettelijk is.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_215556670

Van Duitse toeristen zijn we iig tijdje af
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215556671
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
De wedstrijd aflasten is het aller aller aller domste wat je kan doen. Ik hoop dat dat alleen een hersenscheet was en niet iets serieus.

Daarnaast heeft zij er helemaal niet voor gezorgd dat het stadion eerder open ging. Dat is altijd zo als ze lange rijen verwachten.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:37:04 #167
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215556685
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

In een land waar de kogelgaten al in de bus zaten bij een bezoekend Zwitsers team, is dat misschien niet heel onverstandig, nee.
pi_215556697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
Die Fenerbache supporters zijn sowieso knettergek.
Die steken Nederlanders, Italianen en Engelsen.
Die maken geen onderscheid als er gevoetbald wordt en supporters praatjes hebben.
Volgens mij is het Besiktas waar ze tegen moeten spelen, maar das van hetzelfde laken een pak.
pi_215556703
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dan moet de grondwet maar eens aangepast worden, we kunnen niet op dezelfde voet door blijven gaan.
pi_215556706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Schaamteloos een middelvinger naar de Joden, zo kennen we links weer.
Wat een bizarre keuze van Halsema. Er is een noodverordening van kracht, niemand mag demonstreren, behalve de pro-Palestinalui. Alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215556719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:32 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
De katalysator in deze situatie, blijft de komst van Israelische hooligans. Immers, voor het het systematisch en in groepsverband op zoek gaan naar Amsterdamse Joden door taxichauffeurs Pro-palestina-aanhangers, zijn geen bewijzen geleverd.
Je staat aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:43:29 #172
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215556722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:34 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Van Duitse toeristen zijn we iig tijdje af
"50 Autos brennen am Flughafen" klinkt heel heftig, maar dit staat totaal los van de rellen.
Zoals het er neer is gezet lijkt het alsof ze massaal op de scooter naar Schiphol zijn gesprongen om daar waggies in de fik te zetten.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:43:55 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215556725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat een bizarre keuze van Halsema. Er is een noodverordening van kracht, niemand mag demonstreren, behalve de pro-Palestinalui. Alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere.
Dan span je toch een kort geding aan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215556733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dan pas je de grondwet aan.
Intolerant voor intolerantie
pi_215556751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb hem inmiddels doorgelezen en heb niet echt veel nieuwe feiten gezien die de centrale verhaallijn verstoren. Je ziet alleen dat er een heleboel kleinere incidenten zijn geweest nog die het nieuws niet gehaald hebben (dat ik heb opgemerkt) zoals: het belagen van agenten bij joodse objecten, bommelding naar een synagoge, dreiging naar de Westermoskee,
Wat voor mij ook nieuwe informatie was, was dat er ellende werd verwacht van de supporters van Fenerbahçe (de club speelde tegen AZ in Alkmaar en er werd gevreesd dat de supporters en masse naar Amsterdam zouden komen).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')