Je leest mijn post te snel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jawel hoor, er stond al een demonstratie gepland voordat die één teen op Amsterdamse grond hadden gezet. En we weten allemaal wat de insteek van die demonstraties is, en die is niet netjes in het aangewezen gebied blijven en de andere partij niet proberen aan te vallen. Dat gebeurde dus ook prompt, waar de hooligans weer graag op reageerden.
[..]
Je hebt de beelden gemist waarin er paspoorten werden opgeëist?
[..]
Eh, wat?
[..]
Als de definitie van "enkele duizenden deelnemers" niet onder massaal valt...
[..]
Die antisemitische invulling was eerder verhuld als """"pro-Palestinademonstratie"" tegen "zionisten" en "Israëli". Later veranderden deze in kankerjoden
Dat ze dit na gisteren überhaupt nog toestaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Schaamteloos een middelvinger naar de Joden, zo kennen we links weer.
Totale waarheidsontkenning dit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:43 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo goed verwoord.
Ik bedoelde dat er voor de dit incident met Israelische hooligangs, dit soort taferelen zich niet voordeed. Er werd geen jacht gemaakt op Amsterdamse Joden. Er werd geen jacht gemaakt op Israeli's. De openbare orde werd niet massaal verstoord en er werden niet massaal strafbare feiten gepleegd door de Pro-Palestijnen. Dat er na de komst van Israëlische hooligans, een antisemitische invulling wordt gegeven aan de jacht is duidelijk vastgelegd. Daar ben ik het mee eens. Maar de katalysator blijft onveranderd. Waarmee ik het niet goedpraat, maar wel constateer.
Typisch links zachte heelmeesters gedragquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat?![]()
"Dit mag niet"
"Maar ik wil het toch doen"
"Nee mag niet"
"Maar ik wil het"
"Nou vooruit dan"
Hoe ondergraaf ik m'n gezag
Ik blijf het mooi vinden dat sommige mensen alsnog de waarheid willen verdraaien. Het is gewoon pure Jodenhaat. Bij toeval komen er een hoop Joodse mensen/supporters naar Amsterdam en maken daar mooi misbruik van. Als je zo'n teringhekel aan de Joden heb, ga dan alsjeblieft naar Gaza/Israël toe om daar te laten zien hoe stoer je wel niet bent.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Totale waarheidsontkenning dit.
Hallo zeg.
Ze heeft gelijk, luister naar wat Ayaan Hirschi Ali heeft verteld over haar jeugd. Arno Grunberg is een vreemde snuiter, hij schrijft boeken, is joods maar sluit zijn ogen voor het probleem. Een ideale marionet voor de linkse politiek.quote:
Werk gaan maken van gedwongen remigratie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:00 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zeker. En bovendien: niet alleen in Amsterdam. Het probleem is: dit is niets nieuws. Dit weten we inmiddels al decennia. Het is voorspeld, we zijn er voor gewaarschuwd, en nu borrelt het eindelijk uit het riool omhoog de straat op.
De vraag is: wat nu?
Even een opsomming van recente gebeurtenissen; tijdens de opening van het holocaust museum werd de openbare orde verstoord. Tijdens een herdenking van 7 oktober werd de openbare orde verstoord. Tijdens een opreden van Lenny Kuhr werd de openbare orde verstoord. Pro palestijntjes pleegden massaal strafbare feiten door universiteiten te bezetten en vernielingen aan te brengen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:43 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo goed verwoord.
Ik bedoelde dat er voor de dit incident met Israelische hooligangs, dit soort taferelen zich niet voordeed. Er werd geen jacht gemaakt op Amsterdamse Joden. Er werd geen jacht gemaakt op Israeli's. De openbare orde werd niet massaal verstoord en er werden niet massaal strafbare feiten gepleegd door de Pro-Palestijnen. Dat er na de komst van Israëlische hooligans, een antisemitische invulling wordt gegeven aan de jacht is duidelijk vastgelegd. Daar ben ik het mee eens. Maar de katalysator blijft onveranderd. Waarmee ik het niet goedpraat, maar wel constateer.
Uit angst voor de eigen bevolking?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Verstandig besluit van de turkse authoriteiten.
We weten al lang al wat je bent en waarvoor je staat nikkon.quote:
Die Fenerbache supporters zijn sowieso knettergek.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uit angst voor de eigen bevolking?
Verstandig misschien, wel een getuige dat het de moslims zijn die Jodenmensen niet dulden in hun omgeving.
Jij weet net zo goed als ik dat dat ongrondwettelijk is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Werk gaan maken van gedwongen remigratie.
De wedstrijd aflasten is het aller aller aller domste wat je kan doen. Ik hoop dat dat alleen een hersenscheet was en niet iets serieus.quote:
In een land waar de kogelgaten al in de bus zaten bij een bezoekend Zwitsers team, is dat misschien niet heel onverstandig, nee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Verstandig besluit van de turkse authoriteiten.
Volgens mij is het Besiktas waar ze tegen moeten spelen, maar das van hetzelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die Fenerbache supporters zijn sowieso knettergek.
Die steken Nederlanders, Italianen en Engelsen.
Die maken geen onderscheid als er gevoetbald wordt en supporters praatjes hebben.
Dan moet de grondwet maar eens aangepast worden, we kunnen niet op dezelfde voet door blijven gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dat ongrondwettelijk is.
Wat een bizarre keuze van Halsema. Er is een noodverordening van kracht, niemand mag demonstreren, behalve de pro-Palestinalui. Alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Schaamteloos een middelvinger naar de Joden, zo kennen we links weer.
Je staat aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:32 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
De katalysator in deze situatie, blijft de komst van Israelische hooligans. Immers, voor het het systematisch en in groepsverband op zoek gaan naar Amsterdamse Joden door taxichauffeurs Pro-palestina-aanhangers, zijn geen bewijzen geleverd.
"50 Autos brennen am Flughafen" klinkt heel heftig, maar dit staat totaal los van de rellen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:34 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van Duitse toeristen zijn we iig tijdje af
Dan span je toch een kort geding aan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een bizarre keuze van Halsema. Er is een noodverordening van kracht, niemand mag demonstreren, behalve de pro-Palestinalui. Alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere.
Dan pas je de grondwet aan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dat ongrondwettelijk is.
Wat voor mij ook nieuwe informatie was, was dat er ellende werd verwacht van de supporters van Fenerbahçe (de club speelde tegen AZ in Alkmaar en er werd gevreesd dat de supporters en masse naar Amsterdam zouden komen).quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels doorgelezen en heb niet echt veel nieuwe feiten gezien die de centrale verhaallijn verstoren. Je ziet alleen dat er een heleboel kleinere incidenten zijn geweest nog die het nieuws niet gehaald hebben (dat ik heb opgemerkt) zoals: het belagen van agenten bij joodse objecten, bommelding naar een synagoge, dreiging naar de Westermoskee,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |