abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215554372

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar oktober
pi_215554374
Puntjes
♡♡♡♡
pi_215554378
Met taxi's is het sowieso echt wel opletten daar.
pi_215554382
Wow ik heb te hard geslapen
Mijn kussen is gescheurd
♡♡♡♡
pi_215554385
"Yes yes, I turn on the meter, you pay the meter price! So where are you from? Holland? Ah, kijken kijken niet kopen, haha! How are the fuel prices there? Oh and by the way, now we are driving; here is the list of the meter prices from the airport to specific destinations. You pay me 100 dollars!"
pi_215554387
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Nee ook niet meer in Thailand, ze zijn nu verplicht om de meter aan te zetten als je daar om vraagt. En als er bij controle met de meter gesjoemeld is dan zijn ze echt de pineut. Maar ken dat wel van vroeger nog ja.
Lach met een schone bips
pi_215554388
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Mijn kussen is gescheurd
:o Da's dan wel HEEL erg hard gegaan, ja! _O-
  maandag 11 november 2024 @ 22:32:47 #8
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215554392
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De actuele koers staat op een scherm in de wissel booth, of gewoon simpel uitgeprint op raam geplakt. Duidelijk zeggen hoeveel je ze geeft om te wisselen en het ze voortellen. En als ze gewisseld hebben gewoon even natellen. Maar serieus nog nooit beflikkerd door wisselkantoortje in Thailand.
En als je in Nederland bij de bank alvast Euro's in wat Baht munten omwisselt, voordat je daarheen gaat? Wellicht is dat goedkoper?
Of heb je dan weer douane gedoe?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  maandag 11 november 2024 @ 22:33:00 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215554395
Concita wurst
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215554399
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Gewoon Gojek of Grab-app gebruiken _O_
pi_215554400
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De actuele koers staat op een scherm in de wissel booth, of gewoon simpel uitgeprint op raam geplakt. Duidelijk zeggen hoeveel je ze geeft om te wisselen en het ze voortellen. En als ze gewisseld hebben gewoon even natellen. Maar serieus nog nooit beflikkerd door wisselkantoortje in Thailand.
Ja ik wel en dan nog dichterbij huis in Boedapest. Ging euro's wisselen omdat ik nog best wat cash op zak en daarna ging ik nog wat pinnen bij een ATM die dus een veel gunstigere koers gaf
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_215554402
*O* *O* *O* ABINGDON!!! 2024 *O* *O* *O*

Bekijk deze YouTube-video
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_215554410
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
En als je in Nederland bij de bank alvast Euro's in wat Baht munten omwisselt, voordat je daarheen gaat?
Of heb je dan weer douane gedoe?
Je krijgt hier een nog kuttere koers dan op het vliegveld daaro. Euro's mee, op vliegveld naar de onderste verdieping lopen en het hoognodige wisselen bij Super Rich wisselkantoor. Beste koers op hele vliegveld en daarna pas op de plek van bestemming een wisselkantoortje zoeken en meer wisselen. Je struikelt daar over die kantoortjes dus ook veel concurentie qua beste koers geven.
Lach met een schone bips
pi_215554412
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Mijn kussen is gescheurd
:D
Hard slapen :D
Cause there is always a wrong to your right 🎶
  maandag 11 november 2024 @ 22:35:39 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215554418
Berijders
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215554425
Zin in een big tasty nu wel -O-
pi_215554426
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je krijgt hier een nog kuttere koers dan op het vliegveld daaro. Euro's mee, op vliegveld naar de onderste verdieping lopen en het hoognodige wisselen bij Super Rich wisselkantoor. Beste koers op hele vliegveld en daarna pas op de plek van bestemming een wisselkantoortje zoeken en meer wisselen. Je struikelt daar over die kantoortjes dus ook veel concurentie qua beste koers geven.
Ik pin gewoon daar met mijn Wise-credit/debitcard, is graties

Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2024 22:36:55 ]
pi_215554447
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]

Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.
Ik neem gewoon vooral cash mee :) Cash is king. Maar ik open de volgende keer een Thaise bankrekening, is nog ff wat handiger, wil ik al 10 jaar doen maar steeds als ik dan daar ben denk ik. Ah komt volgende keer wel :P
Lach met een schone bips
pi_215554453
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik neem gewoon vooral cash mee :) Cash is king. Maar ik open de volgende keer een Thaise bankrekening, is nog ff wat handiger, wil ik al 10 jaar doen maar steeds als ik dan daar ben denk ik. Ah komt volgende keer wel :P
Mag je niet de rekening van je vriendin gebruiken? ;)
pi_215554454
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Zin in een big tasty nu wel -O-
Here I am O+
Lach met een schone bips
pi_215554456
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]

Je gaat best vaak naar Indonesie of niet?

Ik weet zeker als ik daarheen ga dat ik al deze dingen echt niet weet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_215554463
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Mag je niet de rekening van je vriendin gebruiken? ;)
Tuurlijk wel, maar haar moeder heeft ook een kaart van diezelfde rekening van haar. Dus :N
Lach met een schone bips
pi_215554475
quote:
88s.gif Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Je gaat best vaak naar Indonesie of niet?

Ik weet zeker als ik daarheen ga dat ik al deze dingen echt niet weet
Nee hoor, valt wel mee. 3x tot nu toe. Die tips kreeg ik bij mijn 1e taxi-ritje *O*
pi_215554490
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:40 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Nee hoor, valt wel mee. 3x tot nu toe. Die tips kreeg ik bij mijn 1e taxi-ritje *O*
Beter! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')