SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Yes yes, I turn on the meter, you pay the meter price! So where are you from? Holland? Ah, kijken kijken niet kopen, haha! How are the fuel prices there? Oh and by the way, now we are driving; here is the list of the meter prices from the airport to specific destinations. You pay me 100 dollars!"![]()
Nee ook niet meer in Thailand, ze zijn nu verplicht om de meter aan te zetten als je daar om vraagt. En als er bij controle met de meter gesjoemeld is dan zijn ze echt de pineut. Maar ken dat wel van vroeger nog ja.quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Met taxi's is het sowieso echt wel opletten daar.Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wow ik heb te hard geslapen
Mijn kussen is gescheurdDa's dan wel HEEL erg hard gegaan, ja!
![]()
![]()
En als je in Nederland bij de bank alvast Euro's in wat Baht munten omwisselt, voordat je daarheen gaat? Wellicht is dat goedkoper?quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De actuele koers staat op een scherm in de wissel booth, of gewoon simpel uitgeprint op raam geplakt. Duidelijk zeggen hoeveel je ze geeft om te wisselen en het ze voortellen. En als ze gewisseld hebben gewoon even natellen. Maar serieus nog nooit beflikkerd door wisselkantoortje in Thailand.
Of heb je dan weer douane gedoe?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Concita wurstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon Gojek of Grab-app gebruikenquote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Met taxi's is het sowieso echt wel opletten daar.![]()
![]()
Ja ik wel en dan nog dichterbij huis in Boedapest. Ging euro's wisselen omdat ik nog best wat cash op zak en daarna ging ik nog wat pinnen bij een ATM die dus een veel gunstigere koers gafquote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De actuele koers staat op een scherm in de wissel booth, of gewoon simpel uitgeprint op raam geplakt. Duidelijk zeggen hoeveel je ze geeft om te wisselen en het ze voortellen. En als ze gewisseld hebben gewoon even natellen. Maar serieus nog nooit beflikkerd door wisselkantoortje in Thailand.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je krijgt hier een nog kuttere koers dan op het vliegveld daaro. Euro's mee, op vliegveld naar de onderste verdieping lopen en het hoognodige wisselen bij Super Rich wisselkantoor. Beste koers op hele vliegveld en daarna pas op de plek van bestemming een wisselkantoortje zoeken en meer wisselen. Je struikelt daar over die kantoortjes dus ook veel concurentie qua beste koers geven.quote:Op maandag 11 november 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als je in Nederland bij de bank alvast Euro's in wat Baht munten omwisselt, voordat je daarheen gaat?
Of heb je dan weer douane gedoe?Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wow ik heb te hard geslapen
Mijn kussen is gescheurd
Hard slapen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
BerijdersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik pin gewoon daar met mijn Wise-credit/debitcard, is gratiesquote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je krijgt hier een nog kuttere koers dan op het vliegveld daaro. Euro's mee, op vliegveld naar de onderste verdieping lopen en het hoognodige wisselen bij Super Rich wisselkantoor. Beste koers op hele vliegveld en daarna pas op de plek van bestemming een wisselkantoortje zoeken en meer wisselen. Je struikelt daar over die kantoortjes dus ook veel concurentie qua beste koers geven.
Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2024 22:36:55 ]![]()
Ik neem gewoon vooral cash meequote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik pin gewoon daar met mijn Wise-credit/debitcard, is graties
Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.Cash is king. Maar ik open de volgende keer een Thaise bankrekening, is nog ff wat handiger, wil ik al 10 jaar doen maar steeds als ik dan daar ben denk ik. Ah komt volgende keer wel
Lach met een schone bips![]()
Mag je niet de rekening van je vriendin gebruiken?quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik neem gewoon vooral cash meeCash is king. Maar ik open de volgende keer een Thaise bankrekening, is nog ff wat handiger, wil ik al 10 jaar doen maar steeds als ik dan daar ben denk ik. Ah komt volgende keer wel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je gaat best vaak naar Indonesie of niet?quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik pin gewoon daar met mijn Wise-credit/debitcard, is graties
Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.
Ik weet zeker als ik daarheen ga dat ik al deze dingen echt niet weetUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tuurlijk wel, maar haar moeder heeft ook een kaart van diezelfde rekening van haar. Dusquote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag je niet de rekening van je vriendin gebruiken?
Lach met een schone bips![]()
Nee hoor, valt wel mee. 3x tot nu toe. Die tips kreeg ik bij mijn 1e taxi-ritjequote:Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je gaat best vaak naar Indonesie of niet?
Ik weet zeker als ik daarheen ga dat ik al deze dingen echt niet weet![]()
![]()
Beter!quote:Op maandag 11 november 2024 22:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, valt wel mee. 3x tot nu toe. Die tips kreeg ik bij mijn 1e taxi-ritje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: