dat neigt naar burgeroorlogquote:Op maandag 11 november 2024 23:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
eerlijk gezegd heb ik veel moeite om ze leuk en aardig te vinden ja
je bent niet alleenquote:Op maandag 11 november 2024 23:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bedoel, ik ben er geboren en ik zou het niet eens mijn stad noemen
Dit zou leuker voor je verhaal zijn wanneer ik een kaaskop was of nietquote:Op maandag 11 november 2024 23:47 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je bent niet alleen
de samenleving krijgt steeds meer kleur, dat is overal ter wereld aan de gang, is ook niet gek, als je weet dat bruin 'n dominante kleur is als er sprake is van interraciale voortplanting
Probleem van rechtspraak en handhaving is ook de vertrutting dat die het etiket van racisme of onderscheid op grond van etniciteit krijgt opgelegd. Verder toegegeven dat mensen die zich niet kunnen/willen integreren al snel een excuus hebben voor hun gedragingen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Bij de rechter krijgen alle bruine jongetjes gewoon een aai over de bol, althans, zo lijkt het soms.
kleur heeft toch niets met dit allemaal te maken??quote:Op maandag 11 november 2024 23:47 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je bent niet alleen
de samenleving krijgt steeds meer kleur, dat is overal ter wereld aan de gang, is ook niet gek, als je weet dat bruin 'n dominante kleur is als er sprake is van interraciale voortplanting, een andere cultuur, alles verandert. niets blijft eeuwig 'tzelfde
Die hoeven niet met de collectebus aan de deur te komen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook maar een gevaarlijk clubje.
geen idee man, Bokito klinkt wel aardigquote:Op maandag 11 november 2024 23:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit zou leuker voor je verhaal zijn wanneer ik een kaaskop was of niet
hoort bij multicultureelquote:Op maandag 11 november 2024 23:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kleur heeft toch niets met dit allemaal te maken??
ik denk dat je wat dingen door elkaar haaltquote:Op maandag 11 november 2024 23:53 schreef sturmpie het volgende:
[..]
hoort bij multicultureel
zijn stad is 'n stad van kleur geworden, hij moet er nog 'n beetje aan wennen
Hoe had de de politie en driehoek dit kunnen voorkomen in jouw ogen?quote:Op maandag 11 november 2024 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En misschien kunnen we een avondklok instellen zodat Nederlanders die laat over straat gaan geen geweld over zich afroepen.
quote:Op maandag 11 november 2024 22:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelden zulke onzin gelezen nikonlover.
andersom elke marokkaan die over straat loopt verliest zijn nederlandse paspoort.....quote:Op maandag 11 november 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe had de de politie en driehoek dit kunnen voorkomen in jouw ogen?
ze hadden die groep moeten begeleiden van begin tot eindquote:Op maandag 11 november 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe had de de politie en driehoek dit kunnen voorkomen in jouw ogen?
over paspoorten moet je niet zeuren, is al lang en breed gebleken dat het niet kan, het zijn nederlandersquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
andersom elke marokkaan die over straat loopt verliest zijn nederlandse paspoort.....
Ook in de randgemeenten. Ik geef je gelijk hier.quote:Op maandag 11 november 2024 22:57 schreef Thorelf het volgende:
ik ben in amsterdam geboren ...heb de mooie jaren daar nog meegemaakt. woon er nu niet ver vandaan werk er nog,maar kan je vertellen dat amsterdam in de jaren 90 begon te veranderen.... druk agressief... de stad is nog steeds uniek,maar relaxed no way...die tijd is voorbij
omdat marokko het niet wil?quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
over paspoorten moet je niet zeuren, is al lang en breed gebleken dat het niet kan
omdat het nederlanders zijn, die zijn hier geboren tochquote:
Dat was mijn idee maar dat ziet Claudia niet zitten blijkbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ze hadden die groep moeten begeleiden van begin tot eind
dat maakt je niet nederlands!quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
omdat het nederlanders zijn, die zijn hier geboren toch
je moet 't goed uitleggen, dat is IDF, babykillers, verkrachters, psychopaten, serialkillers, het loopt er allemaal te scanderen dat alle arabieren dood moeten, in gaza geen scholen zijn want kinderen zijn dood, ze gaan je neuken en je bloed drinkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was mijn idee maar dat ziet Claudia niet zitten blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |