quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:19 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Als je helemaal wilt profiteren dan moet je gaan vluchten in een oranje pak, krijg je overal gratis liftJe kan zelfs kiezen welke auto je wilt gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:19 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Als je helemaal wilt profiteren dan moet je gaan vluchten in een oranje pak, krijg je overal gratis liftIn dat programma zag ik laatst op videoland dat ze wel een tiplijn hebben. Die dan soms ook weer wordt gebruikt om ze een andere kant op te sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja de nieuwe serie wel ja. Maar dit is dan ook een geheel nieuw concept.quote:Op maandag 18 november 2024 09:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In dat programma zag ik laatst op videoland dat ze wel een tiplijn hebben. Die dan soms ook weer wordt gebruikt om ze een andere kant op te sturen.
Ja, ik ookquote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik onthoud ook geen namen. Ben nu ik ook gelijk verdacht.
Nee precies en ik luister ze ook nooit als iemand ze stuurt.quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef StephanL het volgende:
Stem klonen![]()
Gelukkig zend ik nooit spraak berichten
Ja, hij heeft zich er goed uitgeluld.quote:
10:00 tot 20:00 tenzij anders besloten door productiequote:Op maandag 18 november 2024 21:29 schreef GotC het volgende:
Vanaf en tot hoe laat mogen de deelnemers en hunters actief zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |