Ik ben vooral benieuwd wat Lars van de Social Media reacties op zijn verraad vindt, en binnen zijn eigen kring hebben mensen er waarschijnlijk ook wel een mening over.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:34 schreef Hoylei het volgende:
Zou die Lars nou juichen als hij dit op de TV ziet?
Wat een naaistreek.
Op zich zijn neptips niet per definitie verkeerd, maar maak er dan echt een random tip van die niks met je vlucht te maken heeft. Op deze manier geef je de hunters alsnog info, al is het van enkele dagen geledenquote:Op donderdag 14 november 2024 13:25 schreef Ferdii het volgende:
kan social media ook in je voordeel gebruiken. Vraag bv je netwerk of oude liftjes om Selmar enkele dagen later te bestoken met fake tips op locaties waar zeop dat moment zelf bevinden om de hunters bezig te houden
Klopt, is zelfs al een keer gebeurd. Tip was iets van: “hé, ik heb ze om 14:00 zien lopen in Groningen” terwijl we zagen dat haar telefoon (en zo bleek op dat moment ook de voortvluchtigen) in Sassenheim zaten 😀quote:Op donderdag 14 november 2024 16:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich zijn neptips niet per definitie verkeerd, maar maak er dan echt een random tip van die niks met je vlucht te maken heeft. Op deze manier geef je de hunters alsnog info, al is het van enkele dagen geleden
Behalve dat er niets aan de hand was, want wij waren er (nog) helemaal niet 😀quote:Op donderdag 14 november 2024 22:21 schreef Hoylei het volgende:
WEl geweldige mensen waar Anne en Noor zaten. Gastvrij, vriendelijk en ook nog oplettend!
Better safe than sorry toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Behalve dat er niets aan de hand was, want wij waren er (nog) helemaal niet 😀
🤣quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef marcel.de het volgende:
@:Selmar ; Wat ik mij nou afvraag hè. Heb jij nog steeds contact via social media met die Lars of is die inmiddels onder geheel nieuwe identiteit door het "Hunters Getuigen Beschermingsprogramma" al lang vertrokken naar een onbekende plaats ergens in Paraquai?
Misschien dat hij dan later nog eens van pas kan komen bij Hunted into the Wild.
Nee, vader en dochter zaten bij een vriend van Lars in de auto. Die vriendengroep gingen op vakantie en zouden samen met elkaar op rijden. Die vriend belde Lars op om te zeggen "iets andere plannen, want ik heb voortvluchtigen in mijn auto" en toen belde Lars naar Selmar om te zeggen "ik rij nu achter een goede vriend van me aan die voortvluchtigen in zijn auto heeft, ik hou je op de hoogte".quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:32 schreef Sorella het volgende:
Vader en dochter zaten bij Lars in de auto toch ?. Maar heeft Lars nu met zijn vrienden afgesproken dat die de tips zouden geven (hij is tenslotte even uitgestapt maar we weten niet wat hij gezegt heeft). Of heeft Lars alleen gezegd dat hij voortvluchtigen in zijn auto heeft zitten en hebben zijn vriend(en) op eigen initiatief alles doorgegeven terwijl hij er op vertrouwde dat zijn vriend(en) het vertrouwelijk zouden houden.
Ik bedoel Lars wordt hier nu wel afgebrand maar voor hetzelfde geldt wist hij hier niets van, of heb ik iets gemist ?
Dan heb ik dat stukje gemist.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, vader en dochter zaten bij een vriend van Lars in de auto. Die vriendengroep gingen op vakantie en zouden samen met elkaar op rijden. Die vriend belde Lars op om te zeggen "iets andere plannen, want ik heb voortvluchtigen in mijn auto" en toen belde Lars naar Selmar om te zeggen "ik rij nu achter een goede vriend van me aan die voortvluchtigen in zijn auto heeft, ik hou je op de hoogte".
Vrienden, vrienden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, vader en dochter zaten bij een vriend van Lars in de auto. Die vriendengroep gingen op vakantie en zouden samen met elkaar op rijden. Die vriend belde Lars op om te zeggen "iets andere plannen, want ik heb voortvluchtigen in mijn auto" en toen belde Lars naar Selmar om te zeggen "ik rij nu achter een goede vriend van me aan die voortvluchtigen in zijn auto heeft, ik hou je op de hoogte".
🤣quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:01 schreef marcel.de het volgende:
@:Selmar ; Wat ik mij nou afvraag hè. Heb jij nog steeds contact via social media met die Lars of is die inmiddels onder geheel nieuwe identiteit door het "Hunters Getuigen Beschermingsprogramma" al lang vertrokken naar een onbekende plaats ergens in Paraquai?
Misschien dat hij dan later nog eens van pas kan komen bij Hunted into the Wild.
Wat natuurlijk een enorme red-flag had moeten zijn voor Wim en Juliettequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar konden ze weten dat die Lars en zijn matties het slechte voor ogen hadden als hun vriend hen een lift aanbiedt en probeert ea voor ze te regelen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:47 schreef Selmar het volgende:
[..]
🤣
[..]
Wat natuurlijk een enorme red-flag had moeten zijn voor Wim en Juliette
Krijgt Lars een rol in het Hunters team bij de volgende seizoenen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:34 schreef Selmar het volgende:
[..]
🤣
Nee, ik heb nog een appje van hem gehad
Want???quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:47 schreef Selmar het volgende:
[..]
🤣
Nee, ik heb nog een appje van hem gehad
[..]
Wat natuurlijk een enorme red-flag had moeten zijn voor Wim en Juliette
Men ging van "Nee joh dat past nog niet" naar "Ooooooh nou we zijn nu met een aparte auto hoorquote:
Allemaal mensen die je niet kent, die je niet hebt gesproken, en in eerste instantie je niet wilde helpen.quote:
Als je helemaal wilt profiteren dan moet je gaan vluchten in een oranje pak, krijg je overal gratis liftquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat een berg negatieve reacties op de tips.Je hebt als vluchter een groot voordeel dat het tv-programma zo bekend is, want liften en overnachtingsplekken krijg je relatief makkelijk. Maar er zijn simpelweg ook negatieve bijwerkingen. Het is wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |