abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215553729
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2024 21:28 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Heb daar een legitieme reden voor.
Gelul.

Jodenjacht, niets meer en niets minder dan dat.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Sport maandag 11 november 2024 @ 21:29:30 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215553734
Jacht op Israëli dekt de lading toch ook? Wat een woede om niets _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 november 2024 @ 21:30:18 #278
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215553744
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2024 21:24 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doe eens een suggestie, 'Jodenjacht' komt niet meer terug.
Te confronterend? Zo noemden ze het zelf immers wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 11 november 2024 @ 21:30:21 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215553745
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles maar bedekken onder verzachtende woordjes en goedpraterij is wel symptomatisch. We zijn een land van wegkijkers en goedpraters die de waarheid zo veel mogelijk vermijden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215553746
quote:

[..]
[..]
Welke? Zelfs de MP durft het zo te omschrijven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215553748
quote:

[..]
[..]
Hmm, maar waar heeft het dam mee te maken? Want zoals ik aangaf betrof dit de woorden van de daders. Het is dus niet iets wat users er hier op FOK! van hebben gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215553755
Muslim Rights Watch doet aangifte tegen Maccabifans: ‘Mensen zijn bespuugd en nagetrapt’
Belangenorganisatie Muslim Rights Watch Nederland (MRWN) gaat aangifte doen tegen supporters van Maccabi Tel Aviv. Het gaat om een twintigtal incidenten in Amsterdam, waarbij Maccabifans zich schuldig zouden hebben gemaakt aan strafbare feiten. Het geweld tegen de voetbalsupporters was mogelijk een reactie en dat ‘schetst een andere context dan het antisemitismeverhaal dat de autoriteiten vertellen.’

“Het gaat om mensen die bijvoorbeeld zijn bespuugd of nagetrapt,” aldus de woordvoerder van de organisatie. “Sommige mensen die werden aangevallen droegen een hoofddoek of een Palestijnse sjaal. De meldingen komen niet alleen van moslims.”

Naast getuigenverklaringen beschikt MRWN volgens de woordvoerder over beelden waarin mensen uitgedost in het blauwgeel van de Israëlische voetbalclub zich zouden misdragen. Met de aangifte wil de belangengroep zeker stellen dat het onderzoek van politie en openbaar ministerie naar het geweld rondom Ajax-Maccabi Tel Aviv zich ook richt op misdragingen van Israëlische fans.

‘Niet eens met het narratief’
“We zijn het niet eens met het narratief van de politie, dat leidend is geweest voor de media en de politieke reacties uit binnen- en buitenland. Maccabisupporters hebben zich dagenlang schuldig gemaakt aan geweld. Al begin vorige week kregen wij de eerste meldingen daarover binnen. Dat er vervolgens een reactie is gevolgd op het geweld, schetst een andere context dan het antisemitismeverhaal dat de autoriteiten vertellen. Dat moet worden gecorrigeerd.”
Parool
pi_215553758
quote:
Lekker downplayen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215553775
quote:

[..]
Antisemitische aanvallen in Amsterdam (of Europa gezien het in andere steden ook al dagen ellende is).

Vind het persoonlijk wel zeer kleuterachtig om het beestje niet gewoon bij de naam te noemen, zelfs de daders spraken over een Jodenjacht in hun appgroepen.

Daarbij noemt de MSM het ook gewoon Jodenjacht:

Halsema onder druk in gemeenteraad: Haagse invloed en ‘Jodenjacht’ domineren debat

Met scooters op 'Jodenjacht': zo kreeg politie geen grip op ‘hit-and-run'

Geschokte ME’er over Jodenjacht: ’Ik herken me totaal niet in beeld dat Maccabi-fans geweld uitlokten’
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215553783
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Lekker downplayen. :')
In Brabant is het lekker gezellig. Saai wellicht, maar staat weinig in brand :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 11 november 2024 @ 21:33:25 #286
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215553788
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef Mylene het volgende:
Muslim Rights Watch doet aangifte tegen Maccabifans: ‘Mensen zijn bespuugd en nagetrapt’
Belangenorganisatie Muslim Rights Watch Nederland (MRWN) gaat aangifte doen tegen supporters van Maccabi Tel Aviv. Het gaat om een twintigtal incidenten in Amsterdam, waarbij Maccabifans zich schuldig zouden hebben gemaakt aan strafbare feiten. Het geweld tegen de voetbalsupporters was mogelijk een reactie en dat ‘schetst een andere context dan het antisemitismeverhaal dat de autoriteiten vertellen.’

“Het gaat om mensen die bijvoorbeeld zijn bespuugd of nagetrapt,” aldus de woordvoerder van de organisatie. “Sommige mensen die werden aangevallen droegen een hoofddoek of een Palestijnse sjaal. De meldingen komen niet alleen van moslims.”

Naast getuigenverklaringen beschikt MRWN volgens de woordvoerder over beelden waarin mensen uitgedost in het blauwgeel van de Israëlische voetbalclub zich zouden misdragen. Met de aangifte wil de belangengroep zeker stellen dat het onderzoek van politie en openbaar ministerie naar het geweld rondom Ajax-Maccabi Tel Aviv zich ook richt op misdragingen van Israëlische fans.

“We zijn het niet eens met het narratief van de politie, dat leidend is geweest voor de media en de politieke reacties uit binnen- en buitenland. Maccabisupporters hebben zich dagenlang schuldig gemaakt aan geweld. Al begin vorige week kregen wij de eerste meldingen daarover binnen. Dat er vervolgens een reactie is gevolgd op het geweld, schetst een andere context dan het antisemitismeverhaal dat de autoriteiten vertellen. Dat moet worden gecorrigeerd.”
Parool
Muslim Rights Watch zijn een goor stelletje intriganten die verboden zouden moeten worden.
pi_215553796
quote:

[..]
Extreem rechts maakt zich schuldig aan islamofobie :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215553797
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
In Brabant is het lekker gezellig. Saai wellicht, maar staat weinig in brand :P
Hedel is het hier niet mee eens. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215553799
quote:
Nee de daders zeiden notabene zelf dat ze op jodenjacht gingen.
pi_215553814
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef Mylene het volgende:

Parool
'Muslim Rights Watch'

:')_!

Dan durf je wel hoor.

Leer de 'rechten' en vrijheden van andere groepen eerst maar eens te respecteren, daar gaat het nog wel eens mis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215553838
quote:

[..]
Topic kan dan ook wel dicht.
-
  Redactie Sport maandag 11 november 2024 @ 21:39:06 #292
pi_215553844
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Alles maar bedekken onder verzachtende woordjes en goedpraterij is wel symptomatisch. We zijn een land van wegkijkers en goedpraters die de waarheid zo veel mogelijk vermijden.
Ja dat wel, we mogen best zeggen waar het op staat.
  Redactie Sport maandag 11 november 2024 @ 21:39:44 #293
pi_215553850
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:34 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Nee de daders zeiden notabene zelf dat ze op jodenjacht gingen.
Ik vind ook dat jodenjacht als TT moet kunnen, maar ik word niet boos dat men dat vervangen heeft voor jacht op israëli, dat dekt de lading wmb prima.
  maandag 11 november 2024 @ 21:40:13 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215553855
quote:

[..]
Rellen in Amsterdam?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215553863
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 21:33 schreef Twiitch het volgende:
Muslim Rights
Muslim Rights: het gebruik van westerse waarden om het islamitische paard van Mekka ongestoord naar binnen te laten rollen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215553867
quote:
16s.gif Op maandag 11 november 2024 21:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Rellen in Amsterdam?
*Incidentjes
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215553882
quote:

[..]
Anti-joodse razzia in Amsterdam.
pi_215553896
quote:

[..]
Ik vind dit land al lange tijd niet zo leuk meer!
pi_215553901
quote:

[..]
Nouja de premier noemt het wel een jodenjacht. Maar kennelijk weet men het hier beter.

Schoof: er is gejaagd op joden, jongeren met migratieachtergrond oververtegenwoordigd
pi_215553913
Een verslaggever van Het Parool ziet hoe een jongen op de fiets zomaar in elkaar wordt geslagen. ,,Mensen zijn opgefokt, de politie heeft mij echt gered", zegt hij.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')