SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
zelf gebakken?quote:
dan ben je geen echte manquote:
Als je je gewoon een beetje volwassen gedraagt zorg je gewoon dat je je eigen kont kan redden of draag je iets bij.quote:Op zondag 10 november 2024 18:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je een beetje genoeg verdient dan kan je prima een keer een salade maken waarin je alleen hoeft te snijden, maar je wel iets gevarieerds hebt en de volgende dag haal je een lekkere magnetron maaltijd die er ook nog wel zijn hoewel spaarzaam en de volgende dag combineer je een salade met vlees dat je ook in de magnetron kan opwarmen of je besteld wat etc.
we zijn trots op jequote:
neemt niet weg dat als je kan koken je ook moet kunnen bakkenquote:
gekookt of gebakken?quote:
Bakken is wel meer werkquote:Op zondag 10 november 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat als je kan koken je ook moet kunnen bakken
of je nou een steak in de oven gooit of een koekje
klopt maar dat moet een man zeker kunnenquote:
Nu gekookt, maar roerbakken is ook lekker.quote:
Ik had niet anders verwachtquote:
ligt toch wel aan het recept, al is een cake wel simpel jaquote:Op zondag 10 november 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat als je kan koken je ook moet kunnen bakken
of je nou een steak in de oven gooit of een koekje
Iets kunnen =/= iets ook daadwerkelijk doenquote:Op zondag 10 november 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar dat moet een man zeker kunnen
mietjequote:Op zondag 10 november 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets kunnen =/= iets ook daadwerkelijk doen
Ik heb gisteren macaroni gehakt/groentes gebakken.
De liefde van een vrouw gaat ook gewoon door de maagquote:Op zondag 10 november 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Plus als een vent een beetje heel erg goed kan koken is dat supersexy en aantrekkelijk, dat is ook wat waard in 't leven
I know,quote:Op zondag 10 november 2024 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De liefde van een vrouw gaat ook gewoon door de maag
Vertel dat maar aan dimmy.quote:Op zondag 10 november 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Plus als een vent een beetje heel erg goed kan koken is dat supersexy en aantrekkelijk, dat is ook wat waard in 't leven
Joe ik kom er aan!quote:Op zondag 10 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know,
Ik heb net Guanciale in hapklare blokjes gesneden, die gaat krokant gebakken samen met Amalfi citroen, slagroom, peterselie en pistachenootjes door de rigatoni
Laat ff weten wat je aantreft. Waarschijnlijk is het weer van A tot Z gelogen net als dat verhaal over Chantalquote:
Smakelijkquote:
Ik heb vandaag ook guanciale gegeten.quote:Op zondag 10 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know,
Ik heb net Guanciale in hapklare blokjes gesneden, die gaat krokant gebakken samen met Amalfi citroen, slagroom, peterselie en pistachenootjes door de rigatoni
ow je. heb je nu slachtofferhulp nodig?quote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook guanciale gegeten.
Komt wel dichtbij
Wat heb jij voor rare hoge verwachtingen ?quote:
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je. heb je nu slachtofferhulp nodig?
zie de TTquote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor rare hoge verwachtingen ?
Voorlopig wordt het niet warmer nee.quote:
Tsss… hoe kan je nu niet in US gelovenquote:Op zondag 10 november 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je aantreft. Waarschijnlijk is het weer van A tot Z gelogen net als dat verhaal over Chantal
hehe.quote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorlopig wordt het niet warmer nee.![]()
Behalve op kantoor, daar is het bloedheet..
Doorgaans kook je een muffin niet.quote:
ik geloof al in de kerstmanquote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tsss… hoe kan je nu niet in US geloven![]()
Ik geloof US altijd directquote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tsss… hoe kan je nu niet in US geloven![]()
of je nu een muffin bakt of een steakquote:Op zondag 10 november 2024 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorgaans kook je een muffin niet.
Steak kokenquote:Op zondag 10 november 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je nu een muffin bakt of een steak
ja flikker alles in de magnetron en noem het koken.quote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steak koken
Of een steak in de magnetron gooien
*Side eyed @:uitstraling
quote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steak koken
Voilà, zo simpel kan het leven zijnquote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja flikker alles in de magnetron en noem het koken.
HALLO ETTOquote:
ja oke dan heeft NK genoeg aan die keuken uit vorig topicquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voilà, zo simpel kan het leven zijn
Zou je wel willen he Oempa Loempa.quote:Op zondag 10 november 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je aantreft. Waarschijnlijk is het weer van A tot Z gelogen net als dat verhaal over Chantal
Ja, maar dan ook echt letterlijk elk woordquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook. Zo’n louter wijs en erudiet man!
Ik heb het even niet gevolgd, maar ik geloof dit directquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke dan heeft NK genoeg aan die keuken uit vorig topic
quote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij
Zieke burn.quote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je wel willen he Oempa Loempa.
Ja, wat is "deze?"quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd, maar ik geloof dit direct
ik had al het vermoeden dus hier istiequote:
Moet kunnonquote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steak koken
De gootsteen is vies.quote:Op zondag 10 november 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ik had al het vermoeden dus hier istie
KANONNEN.quote:
Nee, dat is in Oss.quote:
Heel eerlijk, de maaltijd suggesties zijn welquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook echt letterlijk elk woord
Getypt uit zijn toetsenbord...
wordt al moe als ik het lees..quote:Op zondag 10 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know,
Die UitStraling heeft het wel!quote:
LoLquote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind guanciale niet beter smaken dan die normale spekreepjes, maar dan word ik vast gebitchslapt door CE en Kwiwi
Mij om het evenquote:Op zondag 10 november 2024 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heel eerlijk, de maaltijd suggesties zijn welzou mij het bommen of ie dat nou wel of niet kookt
![]()
Er is ook nog steeds een boek wat ik door hem wil
Verder is het wel smakelijk hoor, maar ik ga het niet meer speciaal kopenquote:
wanneer ben je er aangekomen dan?quote:Op zondag 10 november 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder is het wel smakelijk hoor, maar ik ga het niet meer speciaal kopen
*wordt Italië uitgezet.
Ik proef zelfs uit welk land het tafelzout komt dus ik bemerk wel een aanzienlijk smaakverschil. sterker, meer een soort oersmaak, alsof je tegen eikels aan loopt te trappen in een Noord Italiaans loofbos in de herfst, als het lauw regent, zachtjesquote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind guanciale niet beter smaken dan die normale spekreepjes, maar dan word ik vast gebitchslapt door CE en Kwiwi
Samequote:Op zondag 10 november 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij om het even
Wat hier iedereen typt kan ik toch niet controleren en heel eerlijk: long hair, don't care
*zwiept met haar.
Niet, maar denk dat Italianen dat niet om te lachen vinden.quote:
1 woord: zuurkoolsap met augurken.quote:Op zondag 10 november 2024 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef zelfs uit welk land het tafelzout komt dus ik bemerk wel een aanzienlijk smaakverschil. sterker, meer een soort oersmaak, alsof je tegen eikels aan loopt te trappen in een Noord Italiaans loofbos in de herfst, als het lauw regent, zachtjes
lekker belangrijk. maar ze kunnen je er niet uit gooien als je er niet bent hequote:Op zondag 10 november 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet, maar denk dat Italianen dat niet om te lachen vinden.
Rugzak?quote:Op zondag 10 november 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij om het even
Wat hier iedereen typt kan ik toch niet controleren en heel eerlijk: long hair, don't care
*zwiept met haar
* kwiwi haalt uitquote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh ja???quote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh echt waar?quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker belangrijk. maar ze kunnen je er niet uit gooien als je er niet bent he
dat had je niet door?quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja???
wie an 3vrB... 4Ev.. 4Blae.. 4Blacl... 4Everblct...
...
Wie an jou kom, kom an mijn!
19:30 bij Tante Pietje?quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net eten op, maar wel zin in een steak van minimaal 500 gr, want het oog wil ook wat
Nee, echt goed van je dat je dit aangeeft.quote:
quote:
quote:
Mi-ni-maal 10k uitgevenquote:Op zondag 10 november 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit alvast 1000 euro in de parkeermeter
Trappen we gewoon de deur in en bakken we die steak zelf welquote:Op zondag 10 november 2024 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lekker, ik zat net in de auto, sta ik zo voor een dichte deur!
Lijst?quote:
quote:
Kwiwi-lijstquote:
En is ook zo'n lekker weer ervoor nuquote:Op zondag 10 november 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Bounty-ijs gekocht![]()
![]()
![]()
Maar ik doe altijd mega lang met potten ijs, meer ook omdat ik gewoon vergeet dat ze in mijn vriezer liggen
Dus nu liggen er nog 4 potten ijs in de vriezer
Sleutel ligt onder de matquote:Op zondag 10 november 2024 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lekker, ik zat net in de auto, sta ik zo voor een dichte deur!
Ja vandaag was de hutten in Heerlen zijn betaalbaarder dan de hutten in Rotterdamquote:Op zondag 10 november 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je nog een dagelijkse klacht?
Ik heb er vandaag geen.
Ja, ook datquote:Op zondag 10 november 2024 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En is ook zo'n lekker weer ervoor nu
Keur je lui zijn goed?quote:Op zondag 10 november 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je nog een dagelijkse klacht?
Ik heb er vandaag geen.
Die handappels he.. als ze aan het praten zijn.. is het dan net alsof ze een vraag stellen?quote:Op zondag 10 november 2024 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Guanciale hard uitbakken, twee Limburgse handappels in partjes kort erbij, een theelepel Chinese five -spices kruiden en goede honing eroverheen en je hebt een heerlijk winters bijgerechtje waar je over gaat smekken in je dromen
Fascinerendquote:Op zondag 10 november 2024 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vandaag was de hutten in Heerlen zijn betaalbaarder dan de hutten in Rotterdam
Jazeker.quote:
en klagen over de tweets die niet goed geplaatst worden op FOK!quote:Op zondag 10 november 2024 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vandaag was de hutten in Heerlen zijn betaalbaarder dan de hutten in Rotterdam
Beetje ouwehoeren en snode plannetjes aan het bekokstoven met een stel oestersquote:Op zondag 10 november 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die handappels he.. als ze aan het praten zijn.. is het dan net alsof ze een vraag stellen?
Ik woon nog liever in Heerlen dan in Rotterdamquote:Op zondag 10 november 2024 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Levende oesters?quote:Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren en snode plannetjes aan het bekokstoven met een stel oesters
Hm... het hangt er heel erg vanaf wáár in Heerlen en wáár in Rotterdam.quote:Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon nog liever in Heerlen dan in Rotterdam
Ik praat heel vaak met oestersquote:Op zondag 10 november 2024 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ja, die kunnen met fruit praten maar dat weten maar heel weinig mensen
Waarom spill je de tea hier?quote:Op zondag 10 november 2024 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ja, die kunnen met fruit praten maar dat weten maar heel weinig mensen
*boekt een kamer met zachte muren voor kwiwiquote:
Ik zie dit voor mij en ik weet niet of ik dit licht verontrustend vindquote:Op zondag 10 november 2024 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopje koffie en een bescheiden gebakje erbij, supergezellig
Vaag dorp net buiten Heerlen en een schotelbuurt in Rotterdam.quote:Op zondag 10 november 2024 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... het hangt er heel erg vanaf wáár in Heerlen en wáár in Rotterdam.
Lekker wiegenquote:Op zondag 10 november 2024 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*boekt een kamer met zachte muren voor kwiwi
Vaag dorp net buiten Heerlen is ook niet aantrekkelijk, die schotelbuurt al helemaal nietquote:Op zondag 10 november 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaag dorp net buiten Heerlen en een schotelbuurt in Rotterdam.
En je afvragen of iets een discussie is?quote:
Nee, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zondag 10 november 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je afvragen of iets een discussie is?
Gelukkigquote:
schotelbuurt klinkt als een buurt met veel satelietschotels aan de zijkant van de woningenquote:Op zondag 10 november 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaag dorp net buiten Heerlen is ook niet aantrekkelijk, die schotelbuurt al helemaal niet
vaag dorp is altijd beter dan heerlen zelfquote:Op zondag 10 november 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaag dorp net buiten Heerlen is ook niet aantrekkelijk, die schotelbuurt al helemaal niet
Ik denk wel dat Nattekat zoiets bedoelde jaquote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
schotelbuurt klinkt als een buurt met veel satelietschotels aan de zijkant van de woningen
Ik weet niet of ik Heerlen leuk vind.quote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaag dorp is altijd beter dan heerlen zelf
Nee, het is meestal een wijk waar opvallend veel meldingen van UFO’s zijn en gemiddeld genomen de bewonders vaker te maken hebben met alien abduction.quote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
schotelbuurt klinkt als een buurt met veel satelietschotels aan de zijkant van de woningen
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die Heerlen leuk vindt..quote:Op zondag 10 november 2024 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Heerlen leuk vind.
ik vind Heerlen niet leuk.quote:Op zondag 10 november 2024 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Heerlen leuk vind.
kan me voorstellen dat daarvan veel wijken in zuid limburg zijnquote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, het is meestal een wijk waar opvallend veel meldingen van UFO’s zijn en gemiddeld genomen de bewonders vaker te maken hebben met alien abduction.
Je hebt meerdere van deze wijken in Nederland.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die Heerlen leuk vindt..
Ja heb zelfs zo'n hangende eivormige stoel waarin je lekker kunt wippen, draaien en wiegenquote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is lekker om te doen af en toe hè?
CBS zit daar. Allemaal Excel fappersquote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een project gedaan. Niet de meest pittoreske stad van het landquote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw uit Heerlen, die zegt dat ze Grieks is maar ik denk eerder een ordinaire zigeunerquote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel vlaai gekregen?quote:Op zondag 10 november 2024 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een project gedaan. Niet de meest pittoreske stad van het land
Zijn er vrouwen afkomstig uit Heerlen?quote:Op zondag 10 november 2024 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw uit Heerlen, die zegt dat ze Grieks is maar ik denk eerder een ordinaire zigeuner
Ook niet de snuggerste, lijkt wel of daar ooit een schip met zwakbegaafde Vikings gestrand is of zoquote:Op zondag 10 november 2024 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een project gedaan. Niet de meest pittoreske stad van het land
import blijkbaar want ze kwam uit Zineuniëquote:Op zondag 10 november 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen afkomstig uit Heerlen?
Hoeveel Gentse Strop heb je aan je huig plakken inmiddels, ome Fles?quote:Op zondag 10 november 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CBS zit daar. Allemaal Excel fappers
Alleen ordinaire zigeuners, en zwakbegaafde Vikingsquote:Op zondag 10 november 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen afkomstig uit Heerlen?
Ben allang weer terug joh gekquote:Op zondag 10 november 2024 19:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoeveel Gentse Strop heb je aan je huig plakken inmiddels, ome Fles?
Dat klinkt ... bijzonder.quote:Op zondag 10 november 2024 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen ordinaire zigeuners, en zwakbegaafde Vikings
quote:Op zondag 10 november 2024 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heerlen is niet zo vlaai-minded.
Hallo Flesquote:Op zondag 10 november 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee 4ebe![]()
Ja vroeg naar bed vanavond, pffff. Heb al spijt dat ik de wasmachine meteen aangezet heb toen ik terug kwam
Nee morgen vrij, ik ken mezelf inmiddelsquote:Op zondag 10 november 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Fles![]()
Morgen weer vroeg op.
Hard voor weinig, nooit chagrijnig.
Ik heb vandaag ook guanciale gegetenquote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij
Ja, doei hoor.quote:Op zondag 10 november 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook guanciale gegeten
Weet je wat ik pas een raar woord vind?quote:Op zondag 10 november 2024 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Naast gnoe, rocker bottomfeet, preverbaal en dragonder vind ik vlaai toch ook wel een "bijzonder" woordje
Oh lekkerquote:Op zondag 10 november 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee morgen vrij, ik ken mezelf inmiddels
Ja echt hoorquote:
Of Basta!!!!quote:Op zondag 10 november 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas een raar woord vind?
"Welletjes.."
Oh, okeequote:Op zondag 10 november 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh lekker
Nou, wij gaan verder met de sunday scaries
Wat gul.quote:Op zondag 10 november 2024 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oostelijke Mijnstreek kreeg je gewoon een brok steenkool meestal
nu pas?quote:Op zondag 10 november 2024 19:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Eerste 1.5 oliebol van het seizoen weer in het waffeltje geduwd @:haags
Ja ga weg hoor, die had ik ookquote:Op zondag 10 november 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt hoorHad deze nog liggen, met een grote zak groenten in de oven gebakken https://www.ah.nl/producten/product/wi563342/ah-guanciale-blokjes
Same.quote:Op zondag 10 november 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okeeIk ga weer andere leuke reisjes plannen
joh wonderbaarlijk dat meer mensen bij de AH hetzelfde product kopenquote:Op zondag 10 november 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ga weg hoor, die had ik ookNet het laatste blokje opgemaakt
Gewoon bij het weekoverleg: EN NU IS HET WEL WELLETJES HENK-JANquote:Op zondag 10 november 2024 19:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet echt zeker dat ik vanaf heden welletjes vaak ga gebruiken
oH ecHt wAar?quote:Op zondag 10 november 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh wonderbaarlijk dat meer mensen bij de AH hetzelfde product kopen
* x 100quote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Voor 100 g guanciale is 127 g varkensvlees gebruikt
e Pasta!!!quote:
Iedereen licht agressief bij de koffieautomaat vragen hoe het met hun welletjes is.quote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon bij het weekoverleg: EN NU IS HET WEL WELLETJES HENK-JAN![]()
Het leukste is als er niemand Henk-Jan heet.
Nee? Oke, ik laat mezelf al wel uit
nopequote:
quote:Waarvan toegevoegde suikers 0.00g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 2.60g per 100 gram
Voor 100 g spekblokjes is 108 g varkensvlees gebruikt.
Wij hebben drie Marcen in het team.quote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon bij het weekoverleg: EN NU IS HET WEL WELLETJES HENK-JAN![]()
Het leukste is als er niemand Henk-Jan heet.
Nee? Oke, ik laat mezelf al wel uit
Iedereen mag bij de koffieautomaat gewoon z'n bek houden.. is dat teveel gevraagd?quote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen licht agressief bij de koffieautomaat vragen hoe het met hun welletjes is.
Ook voor het eerst dat ik het had gekocht volgens mij, geen idee meer waarom, denk omdat de normale spekblokjes op waren en er alleen nog maar die grote zakken en deze lagenquote:Op zondag 10 november 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ga weg hoor, die had ik ookNet het laatste blokje opgemaakt
Oke.quote:
(Persoonlijke) Bonus?quote:Op zondag 10 november 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat ik het had gekocht volgens mij, geen idee meer waarom, denk omdat de normale spekblokjes op waren en er alleen nog maar die grote zakken en deze lagen
Waleukquote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben drie Marcen in het team.
Ja geloof dat de spekblokjes vorige week in de persoonlijke bonus waren, deze dus ookquote:Op zondag 10 november 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
(Persoonlijke) Bonus?
Ik heb ze in elk geval met korting gekocht, dus jij vast ook wel
Ik zie jou dit voor de spiegel oefenen.quote:Op zondag 10 november 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waleuk
"Nu is het wel welletjes Marc!!!"
een Duitse mark, Finse Marc en een Bosnische Marc?quote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk twee Michielen, een met een IQ van 190, zes landrovers en twee huizen en de andere snapt niet waarom Brazilië niet meedoet met het EKquote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mysterie opgelostquote:Op zondag 10 november 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geloof dat de spekblokjes vorige week in de persoonlijke bonus waren, deze dus ook
Ik doe aan freestylenquote:Op zondag 10 november 2024 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie jou dit voor de spiegel oefenen.
lach er maar mee.quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
lach er maar mee.
weekend al zo goed als voorbij
Hebben jullie de sunday scaries?quote:Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maandag komt wel akelig dichtbij
Wegsturen danquote:Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maandag komt wel akelig dichtbij
quote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef essnhills het volgende:
Ik haal continu de woorden patroon en recept door elkaar. Maar kom er net achter dat het in het Deens allebei opskrift is (klinkt als opschrijft). Veel logischer dat Deens.
quote:
neuj heb morgen maar een halve dag dus ik klaag nietquote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de sunday scaries?
Het concept 'persoonlijke ruimte' in een wachtrij voor een willekeurige achtbaan is vaak ook te zoekenquote:
Personal space enzulksquote:
Wat zit iedereen hier te paardtimen dan?quote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj heb morgen maar een halve dag dus ik klaag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Opskrift klinkt ook wel hoe ze in West-Friesland opschrijft uitsprekenquote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef essnhills het volgende:
Ik haal continu de woorden patroon en recept door elkaar. Maar kom er net achter dat het in het Deens allebei opskrift is (klinkt als opschrijft). Veel logischer dat Deens.
de maandag wegsturen is makkelijker voor je?quote:Op zondag 10 november 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het concept 'persoonlijke ruimte' in een wachtrij voor een willekeurige achtbaan is vaak ook te zoeken
Maar die mensen stuur ik wat moeilijker weg
Ja, want de maandag is doorgaans geen mensquote:Op zondag 10 november 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
de maandag wegsturen is makkelijker voor je?
quote:Op zondag 10 november 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit iedereen hier te paardtimen dan?
zever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag datOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Maandag is makkelijker weg te sturen?quote:Op zondag 10 november 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het concept 'persoonlijke ruimte' in een wachtrij voor een willekeurige achtbaan is vaak ook te zoeken
ow jaquote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want de maandag is doorgaans geen mens
ze is de weg kwijtquote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maandag is makkelijker weg te sturen?
quote:Op zondag 10 november 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
de maandag wegsturen is makkelijker voor je?
Ik lees dubbelquote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maandag is makkelijker weg te sturen?
Gewoon de rij pakken voor enkelingen, scheelt 3 uur wachttijd en met een beetje geluk durven ze niet te dicht bij je in de buurt te komenquote:Op zondag 10 november 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt het daarom zo logisch voor mij?quote:Op zondag 10 november 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opskrift klinkt ook wel hoe ze in West-Friesland opschrijft uitspreken
Ik kan dit ook lezenquote:
dat het op elkaar lijkt wil niet zeggen dat er hetzelfde staatquote:
quote:
was de bedoelings ookquote:
I would probably put 'em in the butt.quote:Op zondag 10 november 2024 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Cuberdons of neuzekes zijn een typisch Gentse lekkernij. Het zijn kegelvormige snoepjes met een hard buitenlaagje en stroop van binnen. De originele smaken naar framboos, maar er zijn ook andere smaken. Gent is een dure stad: eurootje per stuk.
Ja, dat deden we, maar toen ging iemand uit het groepje over de zeik, dus toen kon dat niet meerquote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de rij pakken voor enkelingen, scheelt 3 uur wachttijd en met een beetje geluk durven ze niet te dicht bij je in de buurt te komen
Ik zie regelmatig dubbel. Prismabril is een uitkomstquote:
Ze is de weg kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Denk het ja, waar ze in Brabant de zachte G hebben, hebben ze daar een harde G, of eigenlijk geen G omdat die zo hard is dat het eerder een extra K isquote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt het daarom zo logisch voor mij?
Een dikke Panzermaus, de Maan (of alle manen), een roedel dinosauriërs, een vliegdekschip uit de tweede wereldoorlog, 300 Filipijnse wasmeisjes en Tanzaniaquote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel je hebt geld zat maar zoekt iets te kopen dat je leuk vind. Wat zou je kopen?
Goed dat een prismabril bestaat danquote:Op zondag 10 november 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig dubbel. Prismabril is een uitkomst
Niet echt. Maar het is weer soort van gebroken week en die vind ik niet zo fijn.quote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de sunday scaries?
Moet je weer opstarten.. ik zou een parttimedag op woensdag ook 3x niets vindenquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Maar het is weer soort van gebroken week en die vind ik niet zo fijn.
Ja hier in Westfriesland kebruiken we keen 'G'quote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het ja, waar ze in Brabant de zachte G hebben, hebben ze daar een harde G, of eigenlijk geen G omdat die zo hard is dat het eerder een extra K is
Nog meer cavia's.quote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel je hebt geld zat maar zoekt iets te kopen dat je leuk vind. Wat zou je kopen?
Sterker nog, je moet snel vh geld af anders komt moeder overheid je de helft afnemen dus moet snel.
Zekerquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed dat een prismabril bestaat dan
iets doen in ontroerend goedquote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Sterker nog, je moet snel vh geld af anders komt moeder overheid je de helft afnemen dus moet snel.
Een stiek van een kk in Westfrieslandquote:Op zondag 10 november 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een stiek van een kg? Omdat je dan toch een onbeperkt budget hebt.
De KKK in Westfrieslannnnnquote:Op zondag 10 november 2024 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een stiek van een kk in Westfriesland
ik zag nog geen wit mutsje....quote:
Komen er straks van die witte puntmutsen op af en dan zitten er alleen een paar boeren mega stieks te vretenquote:
*pakt alvast een brandend kruisquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag nog geen wit mutsje....
vrees dat je ze geroepen hebt
Ja snap niet waarom mensen die normale rijen nog pakken, ja ok als je met je kinderen bent snap ik het nog. Maar als volwassene boeit het toch niet naast wie je die 1,5 minuut in een achtbaan zitquote:Op zondag 10 november 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat deden we, maar toen ging iemand uit het groepje over de zeik, dus toen kon dat niet meer![]()
Inb4 had je een uitje met de Zonnebloem
Nee, maar leek er wel op
quote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag nog geen wit mutsje....
vrees dat je ze geroepen hebt
quote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komen er straks van die witte puntmutsen op af en dan zitten er alleen een paar boeren mega stieks te vreten
Mega stieksquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komen er straks van die witte puntmutsen op af en dan zitten er alleen een paar boeren mega stieks te vreten
Ja nou eh... lang verhaalquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom mensen die normale rijen nog pakken, ja ok als je met je kinderen bent snap ik het nog. Maar als volwassene boeit het toch niet naast wie je die 1,5 minuut in een achtbaan zit
Meka stieksquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen de schilder over de vloer dus dan kan ik ook niet in alle rust werken; woensdag en donderdag op een neer naar Parijs. En dan heb ik op vrijdag een halve dag om nog wat te doen.quote:Op zondag 10 november 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je weer opstarten.. ik zou een parttimedag op woensdag ook 3x niets vinden
Laat mij dan maar gewoon vrijdag vrij hebben
vertelquote:
Oke, dat klinkt niet echt als een relaxte werkweekquote:Op zondag 10 november 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen de schilder over de vloer dus dan kan ik ook niet in alle rust werken; woensdag en donderdag op een neer naar Parijs. En dan heb ik op vrijdag een halve dag om nog wat te doen.
We hebben ffquote:Op zondag 10 november 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou eh... lang verhaal![]()
Inb4 'niemand boeit'
Nee die stieks mekkeren niet meerquote:
Nee.quote:
quote:
Morgen weer snelweggenotquote:
Mekkerende stieks zou ook wel raar zijnquote:Op zondag 10 november 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die stieks mekkeren niet meer
Zou niet etenquote:Op zondag 10 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mekkerende stieks zou ook wel raar zijn
Net als oesters die nog snel even als een verwend en nuffig kaboutertje klagen over hun tragische lot net voordat je ze doormidden bijtquote:Op zondag 10 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ineens bijna iedereen vegetariërquote:Op zondag 10 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RTLiegtquote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
RTL weer: "De zon was er weer".
Dit verhaal heeft indruk gemaakt he?quote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als oesters die nog snel even als een verwend en nuffig kaboutertje klagen over hun tragische lot net voordat je ze doormidden bijt
Dat al het eten terug praat.quote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ineens bijna iedereen vegetariër
Gewoon oordoppen in doen en over het weer pratenquote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt serieus, wat lees ik nu weer?quote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ik weleens verteld dacht ik.
We waren een jaar of 11-12 dat we de video’s van faces of death en iets van de KKK bekeken uit de videotheek en dat natuurlijk leuk vonden na te doen.
Maar dat liep dan op echt wel wat uit de hand. We vinden enorme bielzen op de gemeentewerf die we als kruis vasttimmerden met teer schilderen en ‘s avonds na zonsondergang in de fik staken. Ondertussen hadden we een laken thuis gegapt en 2 ogen uitgeknipt.
De bielzen lagen plat en met een ketting en 12 man takelden we ze brandend omhoog.
Heel grappig allemaal destijds.
Maar nu denk ik weleens. Het was naast een drukke doorgaande weg, wat mooi dat er toen geen mobiele camera’s waren.
Die mensen hebben toch best raar zitten kijken naar het tafereel.
quote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft indruk gemaakt he?
net als je denkt dat die duim niet dikker kanquote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt serieus, wat lees ik nu weer?
Fake newsquote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
RTL weer: "De zon was er weer".
Ja of misschien het vlees eerst bakken voor je het opeet?quote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh jullie deden dat niet?quote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt serieus, wat lees ik nu weer?
Medium rare nemen en als je het open snijdt dat ie dan alsnog begint?quote:Op zondag 10 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of misschien het vlees eerst bakken voor je het opeet?
Dan is het wel een beetje een raar medium om via te communicerenquote:Op zondag 10 november 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Medium rare nemen en als je het open snijdt dat ie dan alsnog begint?
Is eigenlijk heel erg onnatuurlijk, je ziet een leeuw toch ook nooit een stuk zebra (minimaal 500 gram want leeuwen hebben ook ogen) in een koekenpan opbakken.quote:Op zondag 10 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of misschien het vlees eerst bakken voor je het opeet?
En dan willen ze ook nog dat ik voor het eind van het jaar een Azie-trip ga maken; even mijn best doen om die af te slaan op een goede manier.quote:Op zondag 10 november 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt niet echt als een relaxte werkweekSucces
Heel normaal op het plattelandquote:Op zondag 10 november 2024 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh jullie deden dat niet?
Helaas is er geen woord aan gelogen.
Is gewoon niet eens een vreemd verhaal, gewoon jongens die jongens zijnquote:Op zondag 10 november 2024 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh jullie deden dat niet?
Helaas is er geen woord aan gelogen.
Omdat ze geen handjes hebben of weten hoe ze vuur moeten maken. Ze zouden eens moeten weten hoeveel lekkerder vlees is als het juist is gebakkenquote:Op zondag 10 november 2024 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is eigenlijk heel erg onnatuurlijk, je ziet een leeuw toch ook nooit een stuk zebra (minimaal 500 gram want leeuwen hebben ook ogen) in een koekenpan opbakken.
Wat heb je teruggestuurd? 'ruim je het wel nog netjes op?'quote:Op zondag 10 november 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand stuurt mij een 'appje: "klaar".
Ik heb alleen geen idee wat die persoon aan het doen was.
de vraag is.... wil je het wetenquote:Op zondag 10 november 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand stuurt mij een 'appje: "klaar".
Ik heb alleen geen idee wat die persoon aan het doen was.
Ik heb niks teruggestuurd. Ik ga niet overal op reageren.quote:Op zondag 10 november 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je teruggestuurd? 'ruim je het wel nog netjes op?'
quote:Op zondag 10 november 2024 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan willen ze ook nog dat ik voor het eind van het jaar een Azie-trip ga maken; even mijn best doen om die af te slaan op een goede manier.
Neuh, het interesseert mij net te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |