SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
zelf gebakken?quote:
dan ben je geen echte manquote:
Als je je gewoon een beetje volwassen gedraagt zorg je gewoon dat je je eigen kont kan redden of draag je iets bij.quote:Op zondag 10 november 2024 18:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je een beetje genoeg verdient dan kan je prima een keer een salade maken waarin je alleen hoeft te snijden, maar je wel iets gevarieerds hebt en de volgende dag haal je een lekkere magnetron maaltijd die er ook nog wel zijn hoewel spaarzaam en de volgende dag combineer je een salade met vlees dat je ook in de magnetron kan opwarmen of je besteld wat etc.
we zijn trots op jequote:
neemt niet weg dat als je kan koken je ook moet kunnen bakkenquote:
gekookt of gebakken?quote:
Bakken is wel meer werkquote:Op zondag 10 november 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat als je kan koken je ook moet kunnen bakken
of je nou een steak in de oven gooit of een koekje
klopt maar dat moet een man zeker kunnenquote:
Nu gekookt, maar roerbakken is ook lekker.quote:
Ik had niet anders verwachtquote:
ligt toch wel aan het recept, al is een cake wel simpel jaquote:Op zondag 10 november 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat als je kan koken je ook moet kunnen bakken
of je nou een steak in de oven gooit of een koekje
Iets kunnen =/= iets ook daadwerkelijk doenquote:Op zondag 10 november 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar dat moet een man zeker kunnen
mietjequote:Op zondag 10 november 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets kunnen =/= iets ook daadwerkelijk doen
Ik heb gisteren macaroni gehakt/groentes gebakken.
De liefde van een vrouw gaat ook gewoon door de maagquote:Op zondag 10 november 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Plus als een vent een beetje heel erg goed kan koken is dat supersexy en aantrekkelijk, dat is ook wat waard in 't leven
I know,quote:Op zondag 10 november 2024 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De liefde van een vrouw gaat ook gewoon door de maag
Vertel dat maar aan dimmy.quote:Op zondag 10 november 2024 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Plus als een vent een beetje heel erg goed kan koken is dat supersexy en aantrekkelijk, dat is ook wat waard in 't leven
Joe ik kom er aan!quote:Op zondag 10 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know,
Ik heb net Guanciale in hapklare blokjes gesneden, die gaat krokant gebakken samen met Amalfi citroen, slagroom, peterselie en pistachenootjes door de rigatoni
Laat ff weten wat je aantreft. Waarschijnlijk is het weer van A tot Z gelogen net als dat verhaal over Chantalquote:
Smakelijkquote:
Ik heb vandaag ook guanciale gegeten.quote:Op zondag 10 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know,
Ik heb net Guanciale in hapklare blokjes gesneden, die gaat krokant gebakken samen met Amalfi citroen, slagroom, peterselie en pistachenootjes door de rigatoni
ow je. heb je nu slachtofferhulp nodig?quote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook guanciale gegeten.
Komt wel dichtbij
Wat heb jij voor rare hoge verwachtingen ?quote:
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je. heb je nu slachtofferhulp nodig?
zie de TTquote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor rare hoge verwachtingen ?
Voorlopig wordt het niet warmer nee.quote:
Tsss… hoe kan je nu niet in US gelovenquote:Op zondag 10 november 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je aantreft. Waarschijnlijk is het weer van A tot Z gelogen net als dat verhaal over Chantal
hehe.quote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorlopig wordt het niet warmer nee.![]()
Behalve op kantoor, daar is het bloedheet..
Doorgaans kook je een muffin niet.quote:
ik geloof al in de kerstmanquote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tsss… hoe kan je nu niet in US geloven![]()
Ik geloof US altijd directquote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tsss… hoe kan je nu niet in US geloven![]()
of je nu een muffin bakt of een steakquote:Op zondag 10 november 2024 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorgaans kook je een muffin niet.
Steak kokenquote:Op zondag 10 november 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je nu een muffin bakt of een steak
ja flikker alles in de magnetron en noem het koken.quote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steak koken
Of een steak in de magnetron gooien
*Side eyed @:uitstraling
quote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steak koken
Voilà, zo simpel kan het leven zijnquote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja flikker alles in de magnetron en noem het koken.
HALLO ETTOquote:
ja oke dan heeft NK genoeg aan die keuken uit vorig topicquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voilà, zo simpel kan het leven zijn
Zou je wel willen he Oempa Loempa.quote:Op zondag 10 november 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je aantreft. Waarschijnlijk is het weer van A tot Z gelogen net als dat verhaal over Chantal
Ja, maar dan ook echt letterlijk elk woordquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook. Zo’n louter wijs en erudiet man!
Ik heb het even niet gevolgd, maar ik geloof dit directquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke dan heeft NK genoeg aan die keuken uit vorig topic
quote:Op zondag 10 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook guanciale gegeten.
Komt wel dichtbij
Zieke burn.quote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je wel willen he Oempa Loempa.
Ja, wat is "deze?"quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd, maar ik geloof dit direct
ik had al het vermoeden dus hier istiequote:
Moet kunnonquote:Op zondag 10 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steak koken
De gootsteen is vies.quote:Op zondag 10 november 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ik had al het vermoeden dus hier istie
KANONNEN.quote:
Nee, dat is in Oss.quote:
Heel eerlijk, de maaltijd suggesties zijn welquote:Op zondag 10 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook echt letterlijk elk woord
Getypt uit zijn toetsenbord...
wordt al moe als ik het lees..quote:Op zondag 10 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know,
Die UitStraling heeft het wel!quote:
LoLquote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind guanciale niet beter smaken dan die normale spekreepjes, maar dan word ik vast gebitchslapt door CE en Kwiwi
Mij om het evenquote:Op zondag 10 november 2024 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heel eerlijk, de maaltijd suggesties zijn welzou mij het bommen of ie dat nou wel of niet kookt
![]()
Er is ook nog steeds een boek wat ik door hem wil
Verder is het wel smakelijk hoor, maar ik ga het niet meer speciaal kopenquote:
wanneer ben je er aangekomen dan?quote:Op zondag 10 november 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder is het wel smakelijk hoor, maar ik ga het niet meer speciaal kopen
*wordt Italië uitgezet.
Ik proef zelfs uit welk land het tafelzout komt dus ik bemerk wel een aanzienlijk smaakverschil. sterker, meer een soort oersmaak, alsof je tegen eikels aan loopt te trappen in een Noord Italiaans loofbos in de herfst, als het lauw regent, zachtjesquote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind guanciale niet beter smaken dan die normale spekreepjes, maar dan word ik vast gebitchslapt door CE en Kwiwi
Samequote:Op zondag 10 november 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij om het even
Wat hier iedereen typt kan ik toch niet controleren en heel eerlijk: long hair, don't care
*zwiept met haar.
Niet, maar denk dat Italianen dat niet om te lachen vinden.quote:
1 woord: zuurkoolsap met augurken.quote:Op zondag 10 november 2024 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef zelfs uit welk land het tafelzout komt dus ik bemerk wel een aanzienlijk smaakverschil. sterker, meer een soort oersmaak, alsof je tegen eikels aan loopt te trappen in een Noord Italiaans loofbos in de herfst, als het lauw regent, zachtjes
lekker belangrijk. maar ze kunnen je er niet uit gooien als je er niet bent hequote:Op zondag 10 november 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet, maar denk dat Italianen dat niet om te lachen vinden.
Rugzak?quote:Op zondag 10 november 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij om het even
Wat hier iedereen typt kan ik toch niet controleren en heel eerlijk: long hair, don't care
*zwiept met haar
* kwiwi haalt uitquote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh ja???quote:Op zondag 10 november 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh echt waar?quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker belangrijk. maar ze kunnen je er niet uit gooien als je er niet bent he
dat had je niet door?quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja???
wie an 3vrB... 4Ev.. 4Blae.. 4Blacl... 4Everblct...
...
Wie an jou kom, kom an mijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |