Mooiquote:Op maandag 18 november 2024 22:26 schreef MisterFox het volgende:
De beeldkwaliteit voor ¤1000,00,- is extreem goed. Helemaal blij!!!
quote:Op maandag 18 november 2024 23:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
MooiNiets zo leuk als blije mensen. Ben je nog in één keer klaar ook als die camera exact kan wat jij wil.
Dat plaatje matcht niet echt met het weer de afgelopen dagen...quote:Op zondag 17 november 2024 22:35 schreef Ouwesok het volgende:
Vandaag maar even met twee van de aanwinsten van vorige week op pad geweest en wel naar Burgers Mangrove.
Het is nu inderdaad het ideale weer om urenlang in het hok te vertoevenquote:Op woensdag 20 november 2024 19:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat plaatje matcht niet echt met het weer de afgelopen dagen...
Ik denk dat ik morgen maar eens wat chemie aanmaak en de doka wat opruim - dan kan ik vanaf vrijdag lekker aan het vergroten
Waarom is die lens zo groot terwijl hij 600mm is?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:05 schreef Ouwesok het volgende:
Vanmiddag is ie toch even buiten geweest, de Soligor/Kobori 120-600mm. Ik heb er zelfs een paar plaatjes mee kunnen maken al waren de omstandigheden nog verre van redelijk.
[ link | afbeelding ]Soligor 5.6-8/120-600mm by Ouwesok, on Flickr
Hopelijk binnenkort een keer meer licht en nog wat meer vogels, de eerste pogingen gingen wat je noemt bemoedigend.
Hij is wat lomp gebouwd maar voor 600mm is ie eigenlijk nog best aan de korte kant. Dat lomp is eigenlijk vooral een eigenschap van een zoomlens van 36 jaar oud die nog helemaal van metaal en glas is gemaakt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:53 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Waarom is die lens zo groot terwijl hij 600mm is?
Werkt hier nietquote:Op zondag 24 november 2024 20:44 schreef derLudolf het volgende:
Verder een aantal printjes gemaakt dit weekend, waaronder deze:
Met de mist enzo kan je ook spelenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:09 schreef Ouwesok het volgende:
Echt fotografeerweer wil het maar niet worden
Hoewel....
[ link | afbeelding ]Nevel by Ouwesok, on Flickr
Het is zelfs een manier om beter weer af te dwingen. Maak zoveel pret met die mist dat je eigenlijk nog wel een paar weken mistig weer kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:38 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Met de mist enzo kan je ook spelen
Ik ga dinsdag naar Blijdorp. Denk dat ik er een hele shortfilm van ga maken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het is zelfs een manier om beter weer af te dwingen. Maak zoveel pret met die mist dat je eigenlijk nog wel een paar weken mistig weer kunt gebruiken.
Je zal zien hoe rap de zon weer doorbreekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |