9 koals alquote:
Die ziet er uit als zo'n jongen die perse moest vakkenvullen van selfmade rijke vader voor de karaktervorming.quote:Op zondag 10 november 2024 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Sem Steijn is zo'n flukevoetballer, ben benieuwd wanneer die hype voorbij is
Behalve Mitchell van Bergen danquote:Op zondag 10 november 2024 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Echt bizar. In de Eredivisie vind je 29 betere opties.
Ik heb net geleerd dat alle overtredingen daarna niet meer tellen.quote:Op zondag 10 november 2024 16:13 schreef Caland het volgende:
Brobbey maakt altijd de eerste overtreding, daarom trapt er geen scheidsrechter in
Gevaarlijk dom
Het lijkt me beter voor iedereen als jouw zaad helemaal niet werktquote:Op zondag 10 november 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Brabbie is net als graszaad onder de 10 graden werkt het niet.
Balletje gooien is geen sportquote:Op zondag 10 november 2024 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
Dit zag je vroeger bij Shaquille O'Neal ook, eerst arm keihard hakken eer hij een foul meekreeg
Knappe jongen als je de gemiddelde vrouw er op krijgt als het tien graden is in de kamer.quote:Op zondag 10 november 2024 16:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Het lijkt me beter voor iedereen als jouw zaad helemaal niet werkt
Wilma Hofquote:Op zondag 10 november 2024 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Knappe jongen als je de gemiddelde vrouw er op krijgt als het tien graden is in de kamer.
Ik wens niks toe.quote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fysiek leed iemand toewensen mag niet volgens de FOK! policy
Ligt aan het subforumquote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fysiek leed iemand toewensen mag niet volgens de FOK! policy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |