Volgens mij zijn glpvda, d66, sp, pvdd, bij1 en denk wel uitermate tevreden over hun bm.quote:Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Halsema is de controle over de stad volledig kwijt.
Dat zijn ze niet. Ze vinden dat Halsema te streng is en politiegeweld niet afdoende afkeurt.quote:Op zondag 10 november 2024 15:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij zijn glpvda, d66, sp, pvdd, bij1 en denk wel uitermate tevreden over hun bm.
Dit vind ik te gemakkelijk. Dit zijn de goedpraters en die zijn wat mij betreft moreel medeschuldig.quote:Op zondag 10 november 2024 15:08 schreef spoilert het volgende:
Het zijn alleen- maar de naïevelingen die aan het demonstreren zijn, de ratjes komen pas als het donker wordt.
Toch denk ik dat het vanavond weer zeer onrustig gaat worden in Amsterdam.quote:Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit vind ik te gemakkelijk. Dit zijn de goedpraters en die zijn wat mij betreft moreel medeschuldig.
Wat een stel debielen zeg. Ongelooflijk.quote:Op zondag 10 november 2024 14:59 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Beetje duw en trekwerk. Verder vrij vriendelijk allemaal.
Ik zal voor de zekerheid m'n paspoort meenemen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het vanavond weer zeer onrustig gaat worden in Amsterdam.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 10 november 2024 15:10 schreef Lemmeb het volgende:
Maar goed, best grappig hoor, dit hele gebeuren met die geitenbreiers op de Dam. Maar met het topic heeft het natuurlijk eigenlijk nauwelijks iets te maken.
Natuurlijk, en deze goedpraters zouden ook zwaar gestraft moeten worden. Maar je weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren en dat het allemaal weer met een sisser afloopt.quote:Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit vind ik te gemakkelijk. Dit zijn de goedpraters en die zijn wat mij betreft moreel medeschuldig.
Deze kansloze figuren denken oprecht dat ze allemaal Gandhi of Mandela zijn. Eigenlijk zou je daar met de Nederlandse vlag moeten gaan staan en het Wilhelmus moeten gaan zingen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef RipCity het volgende:
Haha hele tijd in slachtofferrol als ze opgepakt worden
Oneens. Halsema heeft voor nu demonstraties verboden. Als ze nu (weer) niet handhaaft, is ze het gezag definitief kwijt. Voor zover dat niet al het geval is.quote:Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk, en deze goedpraters zouden ook zwaar gestraft moeten worden. Maar je weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren en dat het allemaal weer met een sisser afloopt.
De eerstvolgende "Jodenjacht", dat is het moment van de waarheid voor Halsema.
Afgelopen nacht, bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk, en deze goedpraters zouden ook zwaar gestraft moeten worden. Maar je weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren en dat het allemaal weer met een sisser afloopt.
Slap gedoe allemaal. Is dit de ME van tegenwoordig?quote:
De vorige keer is bij de herdenking op de Dam uiteindelijk de demonstratie ook verboden. Toen gingen ze door en zijn ze.... bestuurlijk verplaatst zonder gegevens te noteren.quote:Op zondag 10 november 2024 15:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oneens. Halsema heeft voor nu demonstraties verboden. Als ze nu (weer) niet handhaaft, is ze het gezag definitief kwijt. Voor zover dat niet al het geval is.
Lijkt je 1x niet genoegquote:Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Toekomstige grafische ontwerpers met een interesse in de vormgeving van officiele documentatie.quote:Op zondag 10 november 2024 15:16 schreef TornadoDK het volgende:
Wat was de reden dat afgelopen nacht weer paspoorten werden gevraagd? Waren door nog goeie smoesjes voor?
https://archive.ph/kIcMxquote:Op zondag 10 november 2024 15:16 schreef Tjoent het volgende:
De Telegraaf heeft een goed artikel over het optreden van de Mobiele Eenheid. Helaas wel een premium artikel.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-wapenstok-gebruikt
Reconstructie van het politieoptreden in Amsterdam
Geschokte ME’er over walgelijke Jodenjacht: ’Nog nooit zo vaak mijn wapenstok gebruikt’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |