SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Of Salma Hayekquote:Op zondag 10 november 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jij de Helen Mirrin of Monica Belluci.
Dimmy St. Clairequote:Op zondag 10 november 2024 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de rotte aardappelkop van een Brigitte Bardot
van de drie namen is die door jou juist getyptquote:
Gelukkig heb je die hier niet in het dorpquote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus dan zou ik ook van flat springen
soms is het handig dat je als mod af en toe even in feedback leestquote:
Nou een Monica Belluci of Elizabeth Hurley zou ideaal zijn. Maar zij waren al fantastisch knap in hun jeugd en ook zij gaan achteruitquote:Op zondag 10 november 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jij de Helen Mirrin of Monica Belluci.
quote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy St. Claire
Maar voor iedere mooie vrouw of man is er wel een niet zo mooie te vinden.
Het lichamelijk verval waar dimmy zich zorgen om maakt is bij jou al volop aan de gang?quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik nog even 5 extra kilo’s kwijtraak dan heb ik ook niet meer zo’n plofkop als ik op foto’s sta.
Jij bent toch ook fantastisch knap?quote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou een Monica Belluci of Elizabeth Hurley zou ideaal zijn. Maar zij waren al fantastisch knap in hun jeugd en ook zij gaan achteruit
dat is het leven..quote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou een Monica Belluci of Elizabeth Hurley zou ideaal zijn. Maar zij waren al fantastisch knap in hun jeugd en ook zij gaan achteruit
Lekker belangrijkquote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy St. Claire
Maar voor iedere mooie vrouw of man is er wel een niet zo mooie te vinden.
Ik buig het om. Ga alleen nog maar mindful eten en wat meer sporten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lichamelijk verval waar dimmy zich zorgen om maakt is bij jou al volop aan de gang?
Nou neequote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent toch ook fantastisch knap?
Geen vluggertjes meer voor jou lees ik.quote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmorgen even de keuken dweilen en merkte dat ik nu toch echt een dweil moet gebruiken en het niet meer even snel op handen en knieën kan/oudwijf
Gewoon even wat kussens neerleggen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen vluggertjes meer voor jou lees ik.
En niet teveel bewegen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even wat kussens neerleggen.
Oh, die fase al. Kwestie van tijd tot je je vriendin inruilt voor een jonger exemplaar en een motor en/of cabrio koopt.quote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik buig het om. Ga alleen nog maar mindful eten en wat meer sporten.
gewoon sloffen met dweilkussentjes onder je voeten doen en sloffen door het huis heenquote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even wat kussens neerleggen.
Klinkt als werk in een vrij weekend.quote:Op zondag 10 november 2024 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms is het handig dat je als mod af en toe even in feedback leest
Moet nu ineens aan een gebroken piemel denkenquote:Op zondag 10 november 2024 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen onverwachte bewegingen in elk geval.
Ik kan nu al niet parkeren in de straatquote:Op zondag 10 november 2024 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, die fase al. Kwestie van tijd tot je je vriendin inruilt voor een jonger exemplaar en een motor en/of cabrio koopt.
Mimimimimi hippie gezwetsquote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het leven..
als het goed is wordt je mooier in andere dingen
Boze brief schrijven aan de burgemeester. Jij als hardwerkende burger verdient een plekje op straat voor je automobiel.quote:Op zondag 10 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet parkeren in de straat
Ga dan wat leuks/nuttigs doen met je geld, dan blijven wij hier gewoon levenslang posten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mimimimimi hippie gezwets![]()
Ik heb meer geld dan ik ooit kan uitgeven, ben hoog opgeleid en bezig met een tweede, ik kan overal naar toe als ik wil, heb een rela for life.
En toch zijn de enige twee dingen die afnemen jonge jaren en schoonheid
Wat een puberale onzin zegquote:Op zondag 10 november 2024 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mimimimimi hippie gezwets![]()
Ik heb meer geld dan ik ooit kan uitgeven, ben hoog opgeleid en bezig met een tweede, ik kan overal naar toe als ik wil, heb een rela for life.
En toch zijn de enige twee dingen die afnemen jonge jaren en schoonheid
Misschien een keer een parkeercursus doen danquote:Op zondag 10 november 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet parkeren in de straat
Je hebt toch ook geen rela for life.quote:Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Rela for life
Ik ben 14 en snap niet wat hier staat
Geld moet rollen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schoenen honderden euro’s
Broek honderden euro’s
Riem 350 euro
Het goede leven is duur!
De economie draait om bestedingenquote:
Dat denken alleen onvolwassenen toch?quote:Op zondag 10 november 2024 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt toch ook geen rela for life.
Beetje conservatieve gedachte. Maar wel mooi idee.quote:Op zondag 10 november 2024 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat denken alleen onvolwassenen toch?
Ook niet weer zoveel dat we een nieuwe Sagradia Familia kunnen bouwen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga dan wat leuks/nuttigs doen met je geld, dan blijven wij hier gewoon levenslang posten.
Ho hoquote:
We gaan ze voor altijd kunnen blijven lezen! Dat is toch hartstikke vet.quote:Op zondag 10 november 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet weer zoveel dat we een nieuwe Sagradia Familia kunnen bouwen.
Mss zijn shitposts op FOK wel mijn legacy
gefeliciteerdquote:
Als je niet zo’n onhebbelijk persoon was zou je misschien ook een keer een leuke meid langer dan 10 maanden kunnen vasthoudenquote:Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Rela for life
Ik ben 14 en snap niet wat hier staat
Goated!quote:
Ik top je nog wat heel wat jaartjes wat lange relaties betreftquote:Op zondag 10 november 2024 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je niet zo’n onhebbelijk persoon was zou je misschien ook een keer een leuke meid langer dan 10 maanden kunnen vasthouden
Dat ding is toch nooit klaar. Kun je beter een katten café nalaten.quote:Op zondag 10 november 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet weer zoveel dat we een nieuwe Sagradia Familia kunnen bouwen.
Mss zijn shitposts op FOK wel mijn legacy
Je moet dat sowieso niet doen.quote:Op zondag 10 november 2024 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Als je een grote neus hebt moet je voorlopig niet op straat lopen in Amsterdam
je kan idd beter op straat rollenquote:
quote:Op zondag 10 november 2024 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Shit.quote:Op zondag 10 november 2024 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Tuig is korterquote:Op zondag 10 november 2024 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
afperser is toch de alternatieve benaming?
Donaties zijn zeer welkom.quote:
Kan die weer een feestje organiseren https://9gag.com/gag/a5QWozqquote:Op zondag 10 november 2024 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Donaties zijn zeer welkom.
Dat kan door overboeking naar NL24TRIO0391014269 t.n.v. Frank van der Linde.
het is rood en het skiet van de bergquote:
Dit zijn allemaal mensen die ze heeeeeeeel erg graag dood willen maken in de Arabische wereldquote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die weer een feestje organiseren https://9gag.com/gag/a5QWozq
Had Einstein kinderen?quote:Op zondag 10 november 2024 14:17 schreef UitStraling het volgende:
De enige echte legacy is als je kinderen achterlaat als je zelf dood bent
Je kan een fantastische legacy nastreven maar dat kunnen al die andere miljarden ook. Ik zou zeggen: ga uit van wat je tijdens je levensdagen kan bijdragen aan de wereld. In mijn geval is dat rechtvaardigheid en goed simracing.quote:Op zondag 10 november 2024 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of je vermoord een boel mensen, dan blijft je naam ook wel onthouden
Precies ditquote:Op zondag 10 november 2024 12:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over 10 jaar kijk je met weemoed terug op wat je nu hebt en besef je dat het echt belachelijk was dat je dat toen niet wist te waarderen.
Gewoon de dingen doen waar jij je fijn en prettig bij voelt en zero fucks geven over wat een ander daarvan denkt/vindt/ of hoe het gemiddelde is van dit/dat. Stop gewoon met vergelijken.
Ouder mogen worden is een geschenk.
Wat heb je voor set-up?quote:Op zondag 10 november 2024 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan een fantastische legacy nastreven maar dat kunnen al die andere miljarden ook. Ik zou zeggen: ga uit van wat je tijdens je levensdagen kan bijdragen aan de wereld. In mijn geval is dat rechtvaardigheid en goed simracing.
Playseat challengequote:
Ik zet tegenwoordig altijd laptop aan met F1TV via hdmi aan de tv. Over kwaliteit niks te klagen. Gewoon top beeld.quote:Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam net m'n opname van Spanje 2016 tegen. 12000kbps, het dubbele van F1TV. Ik mis die goede oude tijd
@:ESF1Gamer
haaaaiquote:
Dezelfde Playseat Challenge; maar dan moet een Gran Turismo DD Pro (5NM); met wat kunst en vliegwerk werkte dat best behoorlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Playseat challenge![]()
Met T300 RS en loadcell Thrustmaster. En een monitorstandaard van Simlab.
Maar tegenwoordig speel ik zoveel dat die playseat niet meer echt voldoet aan m’n ergonomie eisen dus wil ik een simlab met alles erop, dus ook een monitor beugel eraan. Ga ik deze maand bestellen want 10% korting bij simlab
Wat had jij?
Bijzonder lied blijft het toch altijd. Zit gewoon te praten bij het couplet klinkt hetquote:
nee echt totaal nietquote:Op zondag 10 november 2024 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een zonnige zondag gehad?
Fijn. Zou wel een tukje willen doen. Het begint hier alweer donker te worden.quote:
Maar jij ging daar toch heen vanwege de zon?quote:
Oh ja, die heb je daar natuurlijk wel regelmatig.quote:Op zondag 10 november 2024 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat we de resten van een typhoon uit china. hier hebben ofzo
ow ja vergeet elke keer dat het nu ineens een uur extra tijdverschil isquote:
jaquote:Op zondag 10 november 2024 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij ging daar toch heen vanwege de zon?
als het made in china is dan heb je er gelukkig niet al te veel van te vrezenquote:Op zondag 10 november 2024 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat we de resten van een typhoon uit china. hier hebben ofzo
quote:
Als het volgend weekend weer zo is blijf ik gewoon op mn slaapkamer de hele zondag. Hoef ik ook niet te zien hoe grijs het isquote:Op zondag 10 november 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nou ja, troost je, hier ook geen zon.
Al ongeveer een week lang geen zon gezien.quote:Op zondag 10 november 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nou ja, troost je, hier ook geen zon.
Nee inderdaad. Alleen maar grijs en bewolkt.quote:Op zondag 10 november 2024 15:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Al ongeveer een week lang geen zon gezien.
https://tickets.formula1.(...)YRUqmFYaAlBnEALw_wcBquote:Op zondag 10 november 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het volgend weekend weer zo is blijf ik gewoon op mn slaapkamer de hele zondag. Hoef ik ook niet te zien hoe grijs het is
daarvoor ga ik dus wel de slaapkamer verlatenquote:Op zondag 10 november 2024 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://tickets.formula1.(...)YRUqmFYaAlBnEALw_wcB
Dat is pas over 2 weken
Is het ooit licht geweest vandaag?quote:Op zondag 10 november 2024 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn. Zou wel een tukje willen doen. Het begint hier alweer donker te worden.
Daarna nog 2 zandbakraces met zonquote:Op zondag 10 november 2024 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor ga ik dus wel de slaapkamer verlaten
Ben ik nu aan het doen. Heerlijk. Het enige jammere is dat ik gisteren bij de boodschappen geen rekening heb gehouden met vandaag niets doen, dus ik heb geen avondeten.quote:Op zondag 10 november 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het volgend weekend weer zo is blijf ik gewoon op mn slaapkamer de hele zondag. Hoef ik ook niet te zien hoe grijs het is
#Thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het doen. Heerlijk. Het enige jammere is dat ik gisteren bij de boodschappen geen rekening heb gehouden met vandaag niets doen, dus ik heb geen avondeten.
mwa... nee..... dan ga ik liever overwinteren ergens.... langs het circuit zie ik veel te weinig van de racequote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarna nog 2 zandbakraces met zon![]()
Gewoon F1 races bezoeken voor zon
Dit heb jij veel te vaak op zondagquote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het doen. Heerlijk. Het enige jammere is dat ik gisteren bij de boodschappen geen rekening heb gehouden met vandaag niets doen, dus ik heb geen avondeten.
rare kwast. Voor zondagen heb ik genoeg troep in de vriesdiepquote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik zelden eten in huis haal voor zondagen zodat ik de keuzestress kan uitstellenquote:
quote:
Ik ben trots op je. Van mij was ook begin oktoberquote:Op zondag 10 november 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn gegevens is de laatste keer Thuisbezorgd alweer 4 weken geleden. Dat hanteer ik als minimumtermijn tussen twee bestellingen, dus dat komt mooi uit
Das niet waarquote:Op zondag 10 november 2024 15:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Al ongeveer een week lang geen zon gezien.
Ik heb thuisbezorgd voor het laatst gebruikt in april 2021quote:Op zondag 10 november 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn gegevens is de laatste keer Thuisbezorgd alweer 4 weken geleden. Dat hanteer ik als minimumtermijn tussen twee bestellingen, dus dat komt mooi uit
Ik niksquote:
Wat voor schokkends had je gepost dat moest worden verwijderdquote:Op zondag 10 november 2024 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niks
Misschien doordat mn post was weggehaald
Ik vond het niet zo schokkend hoorquote:Op zondag 10 november 2024 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor schokkends had je gepost dat moest worden verwijderd
Nee, niet echt.quote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ooit licht geweest vandaag?
Uhuhquote:Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo schokkend hoor
ow als we het idd over de site hebben.... voor 2016 de laatste keer.quote:Op zondag 10 november 2024 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb thuisbezorgd voor het laatst gebruikt in april 2021
ja das mogelijk... it wasnt mequote:Op zondag 10 november 2024 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niks
Misschien doordat mn post was weggehaald
je kan ook wel beter rechtstreeks bestellenquote:Op zondag 10 november 2024 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb thuisbezorgd voor het laatst gebruikt in april 2021
Jaja.quote:Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo schokkend hoor
Ja hier hadden de lokale tenten ook een eigen platform opgezet omdat ze de commissie van thuisbezorgd te hoog vonden. Maar alsnog lang geleden dat ik heb laten bezorgen, weinig keuze ook hierquote:Op zondag 10 november 2024 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow als we het idd over de site hebben.... voor 2016 de laatste keer.
Hier waar ik nu woon staat namelijk geen fatsoenlijke toko er op.
maar kan wel gewoon bellen en dan bezorgen ze dus dat beschouw ik ook als thuisbezorgd
het nummer van de pizzatoko toets ik elke keer weer braaf in omdat ik ook vergeet welk nummer pizza ik ook alweer bestel enzo...quote:Op zondag 10 november 2024 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier hadden de lokale tenten ook een eigen platform opgezet omdat ze de commissie van thuisbezorgd te hoog vonden. Maar alsnog lang geleden dat ik heb laten bezorgen, weinig keuze ook hier
Het stikt hier ook van de blauwequote:
Ja de pizzeria is de enige die ik hier nog wel eens heb laten bezorgen, maar die werd opeens heel duur dus eigenlijk al een paar jaar niet meer gedaan. Qua afhaalvoer haal ik eigenlijk alleen nog maar chinees, maar die bezorgt sowieso niet.quote:Op zondag 10 november 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
het nummer van de pizzatoko toets ik elke keer weer braaf in omdat ik ook vergeet welk nummer pizza ik ook alweer bestel enzo...
das ook de enige toko die ik hier laat bezorgen. snackbar doe ik afhaal.
of je besteld telefonisch en haalt gewoon opquote:Op zondag 10 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
De pizzatoko hier dwingt me om via Thuisbezorgd te bestellen omdat ze op hun eigen site een minimum bestelbedrag van ¤20 hanteren om in mijn wijk te bezorgen. Mijn wijk begint letterlijk aan de andere kant van de weg waar die toko gevestigd is, geweldig systeem.
Maar tja, ze doen het opbasis van postcode.
sjinees eet ik eigenlijk alleen met mn ouders ofzo... dat vind ik in mn eentje echt te veelquote:Op zondag 10 november 2024 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de pizzeria is de enige die ik hier nog wel eens heb laten bezorgen, maar die werd opeens heel duur dus eigenlijk al een paar jaar niet meer gedaan. Qua afhaalvoer haal ik eigenlijk alleen nog maar chinees, maar die bezorgt sowieso niet.
Dan kan ik net zo goed langs de supermarkt.quote:Op zondag 10 november 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je besteld telefonisch en haalt gewoon op
Daarom eet ik er altijd 2 dagen vanquote:Op zondag 10 november 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjinees eet ik eigenlijk alleen met mn ouders ofzo... dat vind ik in mn eentje echt te veel
oppelostquote:Op zondag 10 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed langs de supermarkt.
hahaha oke ja waarquote:
oppelostquote:Op zondag 10 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb gewoon nasi in de vriezer
Dank voor de herinnering.
Gewoon wat verse groentjes bakken en daarna de saus en vlees van wat er over is er doorheen doen en dan is het gewoon nog net zo lekker als de dag ervoorquote:
is het niet beter in de trein te zitten dan er op?quote:Op zondag 10 november 2024 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, gezelschap is al thuis en heeft mij op de trein gekieperd. Nu nog even anderhalf uur naar huis. Het was leuk, al was het weer veel slechter dan beloofd.
Morgen gelukkig vrij
nopequote:
Komt goed. Ik moet zo nog een eind fietsen.quote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom niet even netjes afronden naar 100000, het is pas 16:30
Ik zou best wel willen.quote:Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je wilt dat mensen nu al gaan slapen?
Ik hoorde in de kantine kerstmuziek, toen maar weggegaan.quote:Op zondag 10 november 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En er hangen al kerstlampjes op station Nijmegen. Dat is wel gezellig
Ja dan is de kerstvakantie begonnen hequote:Op zondag 10 november 2024 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde in de kantine kerstmuziek, toen maar weggegaan.
Was maar zo'n feest.quote:Op zondag 10 november 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan is de kerstvakantie begonnen he
dan moet je even het voorbeeld in feedback gooien zodat @Danny dat ook ziet hequote:
iets meer info en bv een voorbeeldurl naar een post waar het fout gaat zijn handig.quote:
RotatoR in NWS / Jodenjacht in Amsterdam #Deel 16quote:Op zondag 10 november 2024 17:13 schreef Danny het volgende:
[..]
iets meer info en bv een voorbeeldurl naar een post waar het fout gaat zijn handig.
'tweets zijn nog steeds troep' is niet heel duidelijk, zeg maar.
Sodeknetter.quote:
geen idee wat daar fout is gegaan. In theorie zou het niet fout kunnen gaan, maar de praktijk bewijst anders. Ik heb de post even ge-edit nu zodat hij het weer doet. Morgen kijk ik er nog een keer naar.quote:Op zondag 10 november 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RotatoR in NWS / Jodenjacht in Amsterdam #Deel 16
Het verschil tussen de theorie en de praktijk is dat ze in theorie hetzelfde zijn, en in de praktijk nietquote:Op zondag 10 november 2024 17:17 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee wat daar fout is gegaan. In theorie zou het niet fout kunnen gaan, maar de praktijk bewijst anders. Ik heb de post even ge-edit nu zodat hij het weer doet. Morgen kijk ik er nog een keer naar.
Knus huisje!quote:Op zondag 10 november 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)estraat-38/43708827/
Eindelijk een huis dat ik kan betalen dat ook daadwerkelijk meer is dan een bezemhok of een flatje in Rotterdam dat van ellende uit elkaar aan het vallen is
Met gratis oerwoud.
het sanitair mag wel goed aangepakt worden. Vooral die douchequote:Op zondag 10 november 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk een huis dat ik kan betalen dat ook daadwerkelijk meer is dan een bezemhok of een flatje in Rotterdam dat van ellende uit elkaar aan het vallen is
Met gratis oerwoud.
Akkoord.quote:Op zondag 10 november 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het sanitair mag wel goed aangepakt worden. Vooral die douche
Badkamer zou bij mij het eerste zijn dat er helemaal uit gaat jaquote:Op zondag 10 november 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het sanitair mag wel goed aangepakt worden. Vooral die douche
Hendig sjiek!quote:Op zondag 10 november 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Met gratis oerwoud.
wanneer begin je met de verbouw?quote:Op zondag 10 november 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer zou bij mij het eerste zijn dat er helemaal uit gaat ja
Nou, kijk, dit huis is in de buurt van Heerlen.quote:
home is where the heart isquote:Op zondag 10 november 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, kijk, dit huis is in de buurt van Heerlen.
Daar gaat al heel veel fout.
Deze ziet er oneindig veel leuker uit dan die andere.quote:Op zondag 10 november 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)dalplein-8/43757249/
Deze komt zelfs met keldergenot.
Ach, hier betaal je het dubbele voor een huis dat veel meer centjes nodig heeft. Alles is relatief.quote:Op zondag 10 november 2024 17:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze ziet er oneindig veel leuker uit dan die andere.
Beide wel nogal wat centjes in stoppen
hij wil toch niet in Heerlen wonen dus geld stopt ie nergensquote:Op zondag 10 november 2024 17:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze ziet er oneindig veel leuker uit dan die andere.
Beide wel nogal wat centjes in stoppen
All-in crypto.quote:Op zondag 10 november 2024 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil toch niet in Heerlen wonen dus geld stopt ie nergens
hahahahaa uhuh jaquote:
Je kan niet alles hebben. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in de randstadquote:Op zondag 10 november 2024 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil toch niet in Heerlen wonen dus geld stopt ie nergens
mwach dood heb ik er niet zo veel last meer van... maar er wonen nehquote:Op zondag 10 november 2024 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in de randstad![]()
Limburg overigens ook een dikke vette no go
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in 80% van de randstad.quote:Op zondag 10 november 2024 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in de randstad![]()
Had je jaren eerder moeten doen. Bij mij in de straat woont er iemand waarvan ‘crypto zijn werk is’quote:
Had je nu gewoon een huis van kunnen kopenquote:Op zondag 10 november 2024 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb ooit bitcoin gekocht in 2014.
Dat was best ultravet.
Heb ik gedaan. Maar ik was jong en onberekenend. Dus heb het aardig verkloot, kan @MaGNeT je alles over vertellen.quote:Op zondag 10 november 2024 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je jaren eerder moeten doen. Bij mij in de straat woont er iemand waarvan ‘crypto zijn werk is’
als die er op tijd in is gestapt hoef je weinig te werkenquote:Op zondag 10 november 2024 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je jaren eerder moeten doen. Bij mij in de straat woont er iemand waarvan ‘crypto zijn werk is’
Ja wel als ik die bitcoin goed had bewaard. Stond op mijn telly en die raakte ik kwijt ongeveer ten tijden van de eerste opleving van Bitcoin na 2014 in 2017. Helaas.quote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je nu gewoon een huis van kunnen kopen
als dit het fun met funda topic was had je nu al tien reactie gehad met de vraag om het linkjequote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is vijf ton. Een hele bungalow met zwembad. Vijf ton. Hoe is dit een krimpregio
quote:Op zondag 10 november 2024 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens. Wel meer van die types hier die op een bepaalde manier gecasht hebben en ergens in hun 40e gewoon niet meer echt werken.quote:Op zondag 10 november 2024 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die er op tijd in is gestapt hoef je weinig te werken
Collega van me durfde zo ongeveer niet meer te slapen vanwege de fluctuaties van Bitcoin en wat andere coins. Die heeft uiteindelijk verkocht en zijn huis deels afbetaald ermee.quote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je nu gewoon een huis van kunnen kopen
Gelukkig is dit dat topic dan niet, anders had ik het linkje moeten posten.quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dit het fun met funda topic was had je nu al tien reactie gehad met de vraag om het linkje
Die zitten hier ook. Van die mensen die gedurende werktijd hier de hele week posten.quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens. Wel meer van die types hier die op een bepaalde manier gecasht hebben en ergens in hun 40e gewoon niet meer echt werken.
What's not to love?quote:
Ik doe toch iets verkeerdquote:Op zondag 10 november 2024 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zitten hier ook. Van die mensen die gedurende werktijd hier de hele week posten.
He he iemand die het snapt.quote:Op zondag 10 november 2024 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde in de kantine kerstmuziek, toen maar weggegaan.
niet haten op petat!quote:
Nou ja, taart verdient wel een beetje love. Die andere 2 nietquote:
waar staat de vriesdiep?quote:Op zondag 10 november 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keuken is voor mij gemaakt. Gewoon precies genoeg.
Het zijn wel allemaal van die huizen waar men ooit eens met z’n leenbakker meubels is ingetrokken en daarna nooit weer een doek of kwast heeft aangeraakt.quote:Op zondag 10 november 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Voor het dubbele van de prijs van een soortgelijk flatje in redelijke staat in Heerlen kan je hier in de buurt deze troep krijgen:
[ afbeelding ]
Dat aanrecht is niet eens groot genoeg om een snijplank neer te leggenquote:Op zondag 10 november 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis een magnetron, oven en kastjes om allerlei overbodige keukenhulpmiddelen op te ruimenquote:Op zondag 10 november 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
tor op das dan een vriesvakje en daar past mijn diepvriesinhoud niet in.quote:Op zondag 10 november 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de koelkast denk ik, net zoals bij mij.
Mensen die zeggen ‘wij gaan frietjes eten’ zitten ongeveer op hetzelfde bedenkelijke niveau als Kloontje uit het Land van Ooit.quote:
volgend weekend ga ik raspetat eten heb ik nu beslotenquote:Op zondag 10 november 2024 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen die zeggen ‘wij gaan frietjes eten’ zitten ongeveer op hetzelfde bedenkelijke niveau dan Kloontje uit het Land van Ooit.
Het is patat.
netjes.. maar vast 75k overbieden ofzoquote:Op zondag 10 november 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Met gratis oerwoud.
Bestaat het lanf van ooit nog?quote:Op zondag 10 november 2024 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen die zeggen ‘wij gaan frietjes eten’ zitten ongeveer op hetzelfde bedenkelijke niveau dan Kloontje uit het Land van Ooit.
Het is patat.
Leuk dit. Je let zeer op de details. Is erg belangrijk natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 17:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik mis een magnetron, oven en kastjes om allerlei overbodige keukenhulpmiddelen op te ruimen
Nooit kan ooit worden, hihahoquote:Op zondag 10 november 2024 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bestaat het lanf van ooit nog?
Ben naar nooit geweest.
En het zijn frieten, geen frietjes en zeker geen patat
het is heerlenquote:Op zondag 10 november 2024 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
netjes.. maar vast 75k overbieden ofzo
Zou me verbazen als er meer dan één bod wordt uitgebracht.quote:Op zondag 10 november 2024 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
netjes.. maar vast 75k overbieden ofzo
Geen vaatwasser!quote:Op zondag 10 november 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet veel kookt heb je ook niet veel nodigquote:Op zondag 10 november 2024 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben persoonlijk iemand die echt nooit kookt dus ik zou dat allemaal niet weten, wat je allemaal nodig heb in je keuken.
Hier staan ook huizen te kopen waar 50 jaar niets meer aan gedaan is. Makelaars maken dan daar weer iets leuks van.quote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal van die huizen waar men ooit eens met z’n leenbakker meubels is ingetrokken en daarna nooit weer een doek of kwast heeft aangeraakt.
Je kan toch gewoon een beetje netjes op je omgeving zijn ongeacht hoe wat of waar je woont….
Nee. Je kon er nog wel heel lang urbexen.quote:Op zondag 10 november 2024 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben naar nooit geweest.
En het zijn frieten, geen frietjes en zeker geen patat
we hebben de keuken van nattekat wel volledig afgekraakt nuquote:
Klopt, maar wel als ik ooit ga moeten koken. Dan moet ik daar wel ff rekening mee houden denk ik.quote:Op zondag 10 november 2024 17:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet veel kookt heb je ook niet veel nodig
Kookt je moeder nog voor je?quote:Op zondag 10 november 2024 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben persoonlijk iemand die echt nooit kookt dus ik zou dat allemaal niet weten, wat je allemaal nodig heb in je keuken.
Ja.quote:
Inclusief lelijke artist impressions over hoe het kan worden.quote:Op zondag 10 november 2024 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier staan ook huizen te kopen waar 50 jaar niets meer aan gedaan is. Makelaars maken dan daar weer iets leuks van.
Sodeknetterquote:
lepel mes vork spatel pan bord glas, dat wast welquote:Op zondag 10 november 2024 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar wel als ik ooit ga moeten koken. Dan moet ik daar wel ff rekening mee houden denk ik.
Die zet je dan op het aanrecht of wa?quote:Op zondag 10 november 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem die ene die ik nu heb gewoon mee
de compacte van mij zou er niet eens passenquote:Op zondag 10 november 2024 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zet je dan op het aanrecht of wa?
Pan, waterkoker, snijplank. Dat soort zooi.quote:Op zondag 10 november 2024 17:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lepel mes vork spatel pan bord glas, dat wast wel
Op de wasmachinequote:Op zondag 10 november 2024 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zet je dan op het aanrecht of wa?
Ik zie geen koelkast.quote:Op zondag 10 november 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik laatst een woning op het oogquote:Op zondag 10 november 2024 17:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Inclusief lelijke artist impressions over hoe het kan worden.
Ik was pas 10 weken oud toen ik mijn moeders borst wegduwde "laat maar mams, dit kan ik nu zelf wel"quote:
das een vriesvakje met een koude kastquote:
28.quote:Op zondag 10 november 2024 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En met welke leeftijd hebben we hier te maken?
😄💪🐐quote:Op zondag 10 november 2024 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was pas 10 weken oud toen ik mijn moeders borst wegduwde "laat maar mams, dit kan ik nu zelf wel"
doe eens foto van je minivaatwasser danquote:
Die staat dan waarschijnlijk in de badkamer. Kan je ook gewoon een teiltje vaat meenemen tijdens het douchen. Zet je het daarna zo weer de kast in….quote:
Als je het in een pan flikkert en er 9 minuten naar gaat staren krijg je dat inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laatst spaghetti gekookt. Had een deel nog niet uit elkaar gehaald, moest ff opnieuw de pan in. Zat nog bijna zoals het in de verpakking zat. (lol) Ach ja kan gebeuren.
Nee, zijn in 2007 failliet gegaan.quote:Op zondag 10 november 2024 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben naar nooit geweest.
quote:Op zondag 10 november 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens foto van je minivaatwasser dan
wel knap als je 9 minuten naar een pan kan starenquote:Op zondag 10 november 2024 17:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je het in een pan flikkert en er 9 minuten naar gaat staren krijg je dat inderdaad.
Ja dat is hoe het ongeveer ging 🤣quote:Op zondag 10 november 2024 17:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je het in een pan flikkert en er 9 minuten naar gaat staren krijg je dat inderdaad.
ow jee.quote:
snijplank hoeft niet perse want je legt de spullen gewoon op je bordquote:Op zondag 10 november 2024 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pan, waterkoker, snijplank. Dat soort zooi.
Ach moet ook wel lukken.
😁quote:Op zondag 10 november 2024 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dudeeeeee…. Dat kan echt niet![]()
Ze doet zeker ook nog al je was….
Als je de pan op het dak gooit heb je een dakpan.quote:Op zondag 10 november 2024 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel knap als je 9 minuten naar een pan kan staren
ondanks dat.... ziet er uit als een baggerdingquote:
Niet mijn fotoquote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks dat.... ziet er uit als een baggerding
als je de pan naar een mimespeler gooit heb je pantomimequote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je de pan op het dak gooit heb je een dakpan.
Ja kan ook. Maar een bod is vaak een beetje bol. Snijplank is plat, kan handiger zijn denk ik.quote:Op zondag 10 november 2024 17:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
snijplank hoeft niet perse want je legt de spullen gewoon op je bord
In de zomer kan je er dan op koken zonder de keuken te hoeven gebruikenquote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee de meeste mensen zijn zo rond hun 18e volwassen en verantwoordelijk voor eigen troep en vreten.quote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😁
Klopt.
Tsja. Hier wel. Doen de meesten inderdaad niet.
ondanks dat is het nog steeds een baggerdingquote:
🤣quote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks dat is het nog steeds een baggerding
Ja klopt. Maar goed niet iedereen is hetzelfdequote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee de meeste mensen zijn zo rond hun 18e volwassen en verantwoordelijk voor eigen troep en vreten.
mijne is veul mooier. en geen eigen kraan als toevoer nodigquote:
als je het maar wel KAN maar niet doet hoeft het allemaal niet zo'n probleem te zijn toch?quote:Op zondag 10 november 2024 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dudeeeeee…. Dat kan echt niet![]()
Ze doet zeker ook nog al je was….
Ergeren aan iets is niet zo goed voor je bloeddruk.quote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee de meeste mensen zijn zo rond hun 18e volwassen en verantwoordelijk voor eigen troep en vreten.
en dan heb je ook nog een groep die wel zou kunnen koken maar het gewoon liever door een ander laat doen want te lui om te poepenquote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het maar wel KAN maar niet doet hoeft het allemaal niet zo'n probleem te zijn toch?
er zijn zat mensen van 30+ die gewoon echt helemaal niet kunnen koken, dat vind ik eigenlijk kwalijker
Ik vind gewoon dat als je het kan je ook gewoon iets bijdraagt. Je bent volwassen, je woont nog steeds thuis, dan help je maar mee.quote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het maar wel KAN maar niet doet hoeft het allemaal niet zo'n probleem te zijn toch?
er zijn zat mensen van 30+ die gewoon echt helemaal niet kunnen koken, dat vind ik eigenlijk kwalijker
Ik heb geen idee wat de bloeddruk van z’n moeder is.quote:Op zondag 10 november 2024 18:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ergeren aan iets is niet zo goed voor je bloeddruk.
en wat als die moeder dat niet wil? Als zij het liefst alles wilt doen?quote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat als je het kan je ook gewoon iets bijdraagt. Je bent volwassen, je woont nog steeds thuis, dan help je maar mee.
Snap ik ook wel. Maar goed zo zit niet elk huishouden in elkaar.quote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat als je het kan je ook gewoon iets bijdraagt. Je bent volwassen, je woont nog steeds thuis, dan help je maar mee.
Aan wie zou je dan je piel moeten geven?quote:Op zondag 10 november 2024 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk dien je je piemel meteen in te leveren als op je 28e je moeder nog voor je kookt
Wil je hem hebben of zo? Homo. (lol)quote:Op zondag 10 november 2024 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk dien je je piemel meteen in te leveren als op je 28e je moeder nog voor je kookt
i dont wanna knowquote:Op zondag 10 november 2024 18:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Aan wie zou je dan je piel moeten geven?
aan US natuurlijk voor zn 45cm e-penisquote:Op zondag 10 november 2024 18:06 schreef UitStraling het volgende:
penisverlengingquote:Op zondag 10 november 2024 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
aan US natuurlijk voor zn 45cm e-penis
Dan kweekt ze slappe zakken die onvoorbereid zijn op het echte leven.quote:Op zondag 10 november 2024 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en wat als die moeder dat niet wil? Als zij het liefst alles wilt doen?
Als je een beetje genoeg verdient dan kan je prima een keer een salade maken waarin je alleen hoeft te snijden, maar je wel iets gevarieerds hebt en de volgende dag haal je een lekkere magnetron maaltijd die er ook nog wel zijn hoewel spaarzaam en de volgende dag combineer je een salade met vlees dat je ook in de magnetron kan opwarmen of je besteld wat etc.quote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kweekt ze slappe zakken die onvoorbereid zijn op het echte leven.
Prima hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:44 schreef Flory- het volgende:
Hello![]()
Hoe gaat het met @:Dr_Flash in Gent?
en in de toekomst afhankelijk van je vrouw om voor je huishouding te zorgenquote:Op zondag 10 november 2024 18:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je een beetje genoeg verdient dan kan je prima een keer een salade maken waarin je alleen hoeft te snijden, maar je wel iets gevarieerds hebt en de volgende dag haal je een lekkere magnetron maaltijd die er ook nog wel zijn hoewel spaarzaam en de volgende dag combineer je een salade met vlees dat je ook in de magnetron kan opwarmen of je besteld wat etc.
Dan ben je geen echte manquote:Op zondag 10 november 2024 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en wat als die moeder dat niet wil? Als zij het liefst alles wilt doen?
dan kijk je gewoon wat op ytube of je huurt een werkster inquote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en in de toekomst afhankelijk van je vrouw om voor je huishouding te zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |