Op overheidsgebouwen kan nodig zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 15:07 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zie ze vrijwel nooit maar ik vind het verder best. Op regeringsgebouwen vind ik het onnodig.
Ts zou trouwens blij moeten zijn: een hoop types waar hij een hekel aan heeft zijn helemaal niet blij met de regenboogvlag omdat ze die niet inclusief genoeg vinden.
Het is geforceerde tolerantie als jij gedwongen wordt om zo'n vlag uit te hangenquote:Op donderdag 14 november 2024 04:25 schreef Anonyappelmous het volgende:
Moet weg want het is propaganda. Het is geforceerde tolerantie en dat werkt altijd averechts.
De staat is er namens de ingezetenen toch? Dusseh... tjah.quote:Op zondag 17 november 2024 16:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is geforceerde tolerantie als jij gedwongen wordt om zo'n vlag uit te hangen
Niet als iemand anders uit vrije wil de vlag uit hangt.
Sinds wanneer moet de mening van de overheid (wie is dat trouwens?) op een vlag op een overheidsgebouw? Wie heeft dat lopen pluggen?quote:Op zondag 17 november 2024 16:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op overheidsgebouwen kan nodig zijn.
In veel landen is de overheid negatief richting LGBTwhatever.
In Nederland laat de overheid zien dat ze niet negatief richting LGBTwhatever staat.
Hoezo weet jij niet wat de overheid is?quote:Op zondag 17 november 2024 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet de mening van de overheid (wie is dat trouwens?) op een vlag op een overheidsgebouw? Wie heeft dat lopen pluggen?
Alles is bijzonder in jouw vreemde brein.quote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo weet jij niet wat de overheid is?
Dit soort discussies zijn altijd heel bijzonder.
Dus tolerantie richting LGBTwhatever bestaat niet in Nederland?quote:Op zondag 17 november 2024 16:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
De staat is er namens de ingezetenen toch? Dusseh... tjah.
De overheid is er toch voor jou en mij? Nou ik zal je zeggen: die vlag hangt er niet namens of voor mij. Hoe kan dat?quote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo weet jij niet wat de overheid is?
Dit soort discussies zijn altijd heel bijzonder.
Nee, dit wordt weer zo'n ouderwetse anti LGBTwhatever thread op Fok...quote:Op zondag 17 november 2024 16:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles is bijzonder in jouw vreemde brein.
Met je rare vraag.
Zeg je weer wat vreemds.quote:Op zondag 17 november 2024 16:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus tolerantie richting LGBTwhatever bestaat niet in Nederland?
Ik kijk daar bij jou overigens niet van op
Je had het over jou en mij, en vervolgens blijf je hangen bij mij.quote:Op zondag 17 november 2024 16:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De overheid is er toch voor jou en mij? Nou ik zal je zeggen: die vlag hangt er niet namens of voor mij. Hoe kan dat?
De haat zit diep omdat men geen zin heeft in overal Woke vlag in het straatbeeld?quote:Op zondag 17 november 2024 16:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit wordt weer zo'n ouderwetse anti LGBTwhatever thread op Fok...
De haat zit nu eenmaal diep bij sommigen.
Goeie vraag he?quote:Op zondag 17 november 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je had het over jou en mij, en vervolgens blijf je hangen bij mij.
Waar is die eerste gebleven?
Waarom sta je daar intolerant tegenover?quote:Op zondag 17 november 2024 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeg je weer wat vreemds.
Er bestaat prima tolerantie voor lgbt in NL.
Dat hoef je nog niet middels de Woke vlag uit te dragen als staat?
Ja, opeens draait het alleen om jezelf.quote:
Waar zie jij overal de vlag die je niet bij naam weet te noemen in het straatbeeld?quote:Op zondag 17 november 2024 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
De haat zit diep omdat men geen zin heeft in overal Woke vlag in het straatbeeld?
Ja, dat was een hele goede vraag.quote:Op zondag 17 november 2024 16:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, opeens draait het alleen om jezelf.
Dat is best bijzonder.
Tegen den Woke vlag? Op staatsgebouwen?quote:Op zondag 17 november 2024 16:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom sta je daar intolerant tegenover?
Er is geen aanleiding voor deze vraag, die heeft niks met mijn comments te maken.quote:Op zondag 17 november 2024 17:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar zie jij overal de vlag die je niet bij naam weet te noemen in het straatbeeld?
Nou, geef maar antwoord.quote:Op zondag 17 november 2024 17:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat was een hele goede vraag.
Hoezo is de staat neutraal?quote:Op zondag 17 november 2024 17:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tegen den Woke vlag? Op staatsgebouwen?
Omdat de staat dan zijn neutraliteit verliest. Woke is géén neutrale stroming.
Dit schrijf je:quote:Op zondag 17 november 2024 17:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is geen aanleiding voor deze vraag, die heeft niks met mijn comments te maken.
Het zou wat zijn als instituten een duidelijke ideologie gaan uitdragen zeg hey, wat denk je nou zelf.quote:Op zondag 17 november 2024 17:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo is de staat neutraal?
Het wordt steeds gekker.
Zeg ik met die zin dat het overal is dan? Op dit moment?quote:Op zondag 17 november 2024 17:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit schrijf je:
omdat men geen zin heeft in overal Woke vlag in het straatbeeld?
Ik weet niet waar jij woont, maar ik zie die vlag niet overal in het straatbeeld.
Ja echt absurd natuurlijk als de overheid uitdraagt een inclusief beleid te volgen.quote:Op zondag 17 november 2024 17:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als instituten een duidelijke ideologie gaan uitdragen zeg hey, wat denk je nou zelf.
Cf de wet is iedereen gelijk etc etc, ja die wettelijke "ideologie" daar handelen ze naar, verder dan dat behoren ze niet te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |