Waarom vind je het prima?quote:Op zondag 10 november 2024 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Wel van zebrapaden, die zouden gewoon zwart/wit moeten zijn (net zoals je verkeersborden ook niet in allerlei creatieve kleuren zou moeten hebben, maar gewoon consistent). Van de rest: neuh, helemaal prima daar.
Mensen die er niet tegen kunnen dat er een regenboogbankje staat ergens moeten zich echt maar even aanpassen aan de normen en waarden die we in Nederland hebben hoor.
Het heeft geen valide negatieve kanten en voor een aanzienlijke groep mensen wel positieve kanten. Dus prima.quote:Op zondag 10 november 2024 12:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom vind je het prima?
Ben je van mening dat dit een teken is van verbinding?
dus in jouw optiek heeft het een verbindend effect en geen afbrekende?quote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het heeft geen valide negatieve kanten en voor een aanzienlijke groep mensen wel positieve kanten. Dus prima.
Nou vooruit: meer verbindend dan afbrekend, jaquote:Op zondag 10 november 2024 12:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dus in jouw optiek heeft het een verbindend effect en geen afbrekende?
interessantquote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou vooruit: meer verbindend dan afbrekend, ja
Ja joh, niet te serieus nemen allemaal.quote:Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag mij meer af hoe de gedachtengang van TS is op zo'n zondagmiddag.
Binnen 3 minuten wilt ie het hebben over regenboogvlaggen en pedofielen.
Tja.. je leest wel eens wat op twitterquote:Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag mij meer af hoe de gedachtengang van TS is op zo'n zondagmiddag.
Binnen 3 minuten wilt ie het hebben over regenboogvlaggen en pedofielen.
Dit. leef en laat leven.quote:Op zondag 10 november 2024 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom dat uit het straatbeeld zou moeten verdwijnen.
Ik heb er persoonlijk ook geen moeite mee. Er zijn andere zaken die ik liever zou zien verdwijnen, maar ook daar lig ik niet wakker van.
Precies val mij dan ook niet lastig met die opgedrongen propaganda hou het net als religie lekker achter de voordeur.quote:Op zondag 10 november 2024 14:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. leef en laat leven.
Als je je aan alles stoort krijg je zon hoge bloeddruk van.
Er is altijd wel een publiek die het een verschrikkelijk vind en een ander publiek die het mooi vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |