abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215538787
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Rare gedachten heb je. Wat is daar nou leuk aan.
Het is niet leuk, maar misschien hoognodig... Ik snap de gedachte wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215538798
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef capricia het volgende:
En de Israëlische hooligans, gaan die ook geïdentificeerd en bestraft worden? Taxi chauffeur mishandelen of taxi molesteren is ook gewoon strafbaar.

Of gaan we daar nooit meer iets van vernemen?
Sorry, daar hebben politie en justitie geen capaciteit voor.
  zondag 10 november 2024 @ 12:14:20 #103
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215538800
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is niet leuk, maar misschien hoognodig... Ik snap de gedachte wel.
Kun je dat uitleggen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215538801
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 12:07 schreef HowardRoark het volgende:
En dit dan ook de crux.

De pro-Palestijnse activisten denken Jodenhaat salonfähig te kunnen maken zonder enig weerwoord.

Nou, guess what, als je herhaaldelijk je verlaagd tot antisemitisme, het intimideren, in elkaar slaan, beroven of uitschelden van Joden en terrorisme tegen Joden zoals de aanslagen van de Palestijnen op 7 oktober toejuicht, waarbij Arabische moslims disproportioneel de dader zijn. Dan kan het maar zo dat er ook eens iets negatief wordt gezegd over Arabieren, door Joden.

Actie-reactie.

Alleen binnen pro-Palestijnse kringen denkt men zelf boven alle wetten te staan, terwijl degenen op wie men het gemunt heeft aan de wet moet worden gehouden.
Het nadeel is dat de wet ook niet voor hun schijnt te tellen. Ze komen overal mee weg.
En als ze dan eens een groep tegen komen die wel terug vecht dan zijn ze ineens slachtoffer.
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 12:15:24 #105
236264 crew  capricia
pi_215538817
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die zijn alweer terug naar huis dus daar kan niks meer aan gedaan worden.
Juist.
De Israëlische diensten komen ons verder wel helpen met het onderzoek hier.

quote:
De Israëlische minister Gideon Saar (Buitenlandse Zaken) heeft Nederland hulp aangeboden bij het onderzoek naar de geweldsexplosie in Amsterdam tegen aanhangers van voetbalclub Maccabi Tel Aviv. In een bericht op X meldt hij dat de Israëlische politie “getuigenissen en bewijsmateriaal gaat verzamelen van Israëli’s die getroffen zijn door de pogrom of er getuige van waren”.

De Nederlandse autoriteiten, “zowel op nationaal als lokaal niveau”, hebben het aanbod aangenomen, aldus Saar. “De komende dagen zal een praktische manier gevonden worden om uitvoering te geven aan wat is afgesproken.”
https://wnl.tv/2024/11/10(...)ek-geweld-amsterdam/

Dat wordt vast een zeer afgewogen conclusie. :X
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215538819
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2024 02:06 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jij vraagt mij te antwoorden op een vraag waar ik mij eerst over moet inlezen, heb nog niets gezien over Mossad die bij Maccabi aanwezig zou zijn en volgens mij geldt er een dienstplicht in Israël, dus is het niet zo gek dat een aantal Maccabi supporters hebben gediend.

Maar erken jij nu nog steeds niet dat beide partijen fout bezig zijn geweest? Je hebt ondertussen genoeg filmpjes gezien lijkt mij.
Dat zal je ook niet gauw zien met oogkleppen op. Mossad loopt niet rond met een label op zijn voorhoofd ''ik ben van Mossad''. De informatie hebben we verkregen van De Telegraaf en Jerusalem Post die aangeven dat Mossad agenten de groep hooligans zullen bijwonen voor hun veiligheid. De vraag is nu hoe en met welk gezag op ons grondgebied? Nu is het geen geheim meer dat bij talloze andere protesten over de hele wereld vaak Mossad agenten erbij zijn die zich provocatief gedroegen en uit waren op escalatie. Zulke acties worden benoemd als false flag operations. Maar dit gaat jou allemaal iets te ver boven. Laten we het centraal houden. Mossad agenten waren erbij. Jij hebt je antwoord gekregen maar vraag mij nu af of je wel van standpunt zal veranderen. Anders is het uitwisselen van antwoorden vrij doelloos.

Op naar jouw vraagje dan. Nee, dat erken ik niet. Waarom niet? De actie van Marokkaanse jongeren was puur een reactie op het geweld en terreur van Israelische hooligans. Politie was in de beginfase nergens te bekennen en kon de openbare orde, de veiligheid van onze eigen burgers niet handhaven. Het is heel natuurlijk dat de mensen zichzelf dan gaan verdedigen en goed ook!

Snap niet hoe jij het hier niet mee eens kan zijn.
pi_215538823
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kun je dat uitleggen?
Hoe meer het uit de hand loopt, hoe meer munitie de burgemeester heeft om "demonstraties" te begrenzen of zelfs te verbieden. De hoop is - althans, mijn hoop is - dat ze op een bepaald moment niet meer met haar slappe beleid wegkomt.
pi_215538830
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, ze hebben dus een kort geding aangespannen om toch te mogen protesteren.
Dat is alleen illegaal als ze toch gaan protesteren als het afgewezen wordt en het verbod blijft staan.
En ze mogen ook niks doen zolang de uitspraak van het kort geding nog niet bekend is.
Dat bedoel ik. :)
Ik was alleen met de tijden in de war. :P

Hopen dat de rechter het zo laat anders ben ik bang dat het een chaos gaat worden.
pi_215538848
Oh kijk, Belleman doet verslag van het kort geding!

twitter
pi_215538849
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De politiechef heeft zelf ook duidelijk gemaakt hoe moeilijk het is bij hit-and-run-acties in te grijpen. Dat neemt niet weg dat het schokkend is dat er helemaal niemand is opgepakt, dat de politie op geen enkel moment op de juiste tijd en plaats aanwezig was.

Gelukkig zijn de daders zo trots op hun jodenjacht dat ze zelf veel hebben gefilmd.
En ze zijn ook nog eens zo fucking retarded dat ze het online delen, wat direct door een rechter als bewijsmateriaal kan worden gebruikt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 10 november 2024 @ 12:18:33 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215538850
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het nadeel is dat de wet ook niet voor hun schijnt te tellen. Ze komen overal mee weg.
En als ze dan eens een groep tegen komen die wel terug vecht dan zijn ze ineens slachtoffer.
Dit is zorgwekkend inderdaad. Men heeft ook een aanzienlijk deel van de gerenommeerde media achter zich die bereid is de werkelijkheid te verdraaien of tranentrekkers te posten als de kaart van het vermeende slachtofferschap wordt gespeeld. Dit weet helaas de publieke opinie voor een flink deel te beïnvloeden.
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 12:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
De Israëlische diensten komen ons verder wel helpen met het onderzoek hier.
[..]
https://wnl.tv/2024/11/10(...)ek-geweld-amsterdam/

Dat wordt vast een zeer afgewogen conclusie. :X
Dat wordt natuurlijk een eenzijdige conclusie, dat mag duidelijk zijn. Het is aan de Nederlandse politie om bewijsmateriaal te verzamelen jegens Israëliërs die zich hebben misdragen, al ga je dan het argument maken dat het uit zelfverdediging was, waar helaas nog best een argument voor te maken valt.

Als er video's zijn van taxichauffeurs die aankondigen 'op Jodenjacht' te gaan en er zijn later een paar Israëliërs die een taxichauffeur slaan, dan blijft het geweld strafbaar maar valt er een heel sterk argument te maken voor de verdediging.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215538853
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Klopt, het kort geding dient om 11 uur vandaag. Dat is dus al begonnen en de uitspraak zal wel snel bekend worden.

"Fun" fact: de Amsterdamse hoofdofficier heeft afgelopen donderdagmiddag nog de noodklok geluid:
Ja klopt dit is toch diep triest dat de slachtoffers hier moeten wijken voor zulke idioten.
  zondag 10 november 2024 @ 12:21:23 #113
3542 Gia
User under construction
pi_215538893
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:15 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dat zal je ook niet gauw zien met oogkleppen op. Mossad loopt niet rond met een label op zijn voorhoofd ''ik ben van Mossad''. De informatie hebben we verkregen van De Telegraaf en Jerusalem Post die aangeven dat Mossad agenten de groep hooligans zullen bijwonen voor hun veiligheid. De vraag is nu hoe en met welk gezag op ons grondgebied? Nu is het geen geheim meer dat bij talloze andere protesten over de hele wereld vaak Mossad agenten erbij zijn die zich provocatief gedroegen en uit waren op escalatie. Zulke acties worden benoemd als false flag operations. Maar dit gaat jou allemaal iets te ver boven. Laten we het centraal houden. Mossad agenten waren erbij. Jij hebt je antwoord gekregen maar vraag mij nu af of je wel van standpunt zal veranderen. Anders is het uitwisselen van antwoorden vrij doelloos.

Op naar jouw vraagje dan. Nee, dat erken ik niet. Waarom niet? De actie van Marokkaanse jongeren was puur een reactie op het geweld en terreur van Israelische hooligans. Politie was in de beginfase nergens te bekennen en kon de openbare orde, de veiligheid van onze eigen burgers niet handhaven. Het is heel natuurlijk dat de mensen zichzelf dan gaan verdedigen en goed ook!

Nee, dat is niet natuurlijk. En zeker niet wraak nemen op elke Jood die ze tegenkomen. Dat is niet handhaven. In elkaar slaan is niet handhaven en valt op geen enkele wijze goed te praten.

Of zou jij het normaal vinden als grote groepen Nederlanders zich gaan verenigen in knokploegen om het moslimtuig de grens over te jagen? Op vrijdag bij de moskee wachten en iedereen die naar buiten komt in elkaar rossen. Want sommige moslims hebben zich misdragen in ons land. Justitie straft niet of nauwelijks, dus moeten we het maar zelf gaan handhaven.
pi_215538901
quote:

[..]

Ze waren het dagen voor de wedstrijd al aan het plannen op social media, hou gewoon eens op met je ranzige leugens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215538904
quote:

Zulke acties worden benoemd als false flag operations. Maar dit gaat jou allemaal iets te ver boven.
Wat mogen we ons gelukkig prijzen met zo'n slimmerik als jij in ons midden.
quote:
De actie van Marokkaanse jongeren was puur een reactie op het geweld en terreur van Israelische hooligans. Politie was in de beginfase nergens te bekennen en kon de openbare orde, de veiligheid van onze eigen burgers niet handhaven. Het is heel natuurlijk dat de mensen zichzelf dan gaan verdedigen en goed ook!

Dit valt dan echter weer zwaar tegen.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_215538912
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, dat is niet natuurlijk. En zeker niet wraak nemen op elke Jood die ze tegenkomen. Dat is niet handhaven. In elkaar slaan is niet handhaven en valt op geen enkele wijze goed te praten.

Of zou jij het normaal vinden als grote groepen Nederlanders zich gaan verenigen in knokploegen om het moslimtuig de grens over te jagen? Op vrijdag bij de moskee wachten en iedereen die naar buiten komt in elkaar rossen. Want sommige moslims hebben zich misdragen in ons land. Justitie straft niet of nauwelijks, dus moeten we het maar zelf gaan handhaven.
Je moet die man niet serieus nemen. Hij verkondigt ook alleen maar Poetinpropaganda in de topics over Oekraïne.
pi_215538920
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 12:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Spaar de wereld de moeite en bedenk effe zelf een vreedzame slogan voor de Palestinabeweging waar jij geen bezwaar tegen maakt en help dan ook maar het macabbituig om iets anders te roepen dan "KILL THE ARABS" want blijkbaar lukt het pallietuig dan opeens weer wel om niet het equivalent als slogan te bezigen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215538949
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 12:18 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is zorgwekkend inderdaad. Men heeft ook een aanzienlijk deel van de gerenommeerde media achter zich die bereid is de werkelijkheid te verdraaien of tranentrekkers te posten als de kaart van het vermeende slachtofferschap wordt gespeeld. Dit weet helaas de publieke opinie voor een flink deel te beïnvloeden.
Dat ook ja.
Er zijn wel steeds meer mensen die er doorheen prikken gelukkig.
pi_215538965
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]
In een topic dat gaat over Jodenhaat beginnen over deportaties. Jij bent af.
Dan was jij in deel 1 al af.
  zondag 10 november 2024 @ 12:27:31 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215538969
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
Oh kijk, Belleman doet verslag van het kort geding!

[ x ]
Poeh, wat een zwak argument. Alsof de situatie in Gaza hier überhaupt iets mee te maken heeft. Dat Israël daar terroristen uitschakelt is geen reden voor moslimjongeren in Nederland om een 'Jodenjacht' te beginnen.
quote:
Nee hoor, op Telegram kanalen een 'Jodenjacht' opzetten en Israëlische fans aanvallen, beroven en in een gracht gooien 24 uur vóór de wedstrijd is geen 'zelfverdediging'.

Moslimjongeren hebben hier weer eens bewezen waarom zoveel Nederlanders helemaal klaar zijn met de Islam. Je kunt niet even denken een Kristallnacht 2.0 op touw te zetten en daarna doodleuk het slachtoffer gaan spelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215538983
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:10 schreef Claudia_x het volgende:

En laat ook deze opmerking bezinken:
quote:
.Als we geen aangifte hebben, gaan we niet aan de slag. Het kan veranderen, maar we moeten keuzes maken. (...) Hij vervolgde: "Als het in de publieke opinie gesprek van de dag is, dan betekent het niet dat dat bij ons als justitie ook zo is. We moeten scherpe keuzes maken." .
Ik hoop niet dat die "scherpe" keuzes van het zelfde kaliber zijn als de keuzes die Halsema maakt.
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2024 11:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_215539003
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dan was jij in deel 1 al af.
Wat schattig, een jij-bak.
blablablabla
pi_215539020
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat schattig, een jij-bak.
Goed he. :s)
  zondag 10 november 2024 @ 12:31:27 #124
3542 Gia
User under construction
pi_215539027
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:24 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik ben niet af. Ik kom net de enige oplossing. De enige maatregel die dit op gaat lossen.

Islamofascisten moeten weg, verdwijnen. Deportatie van dat islamofascistische tuig, bijvoorbeeld naar de Centraal Afrikaanse Republiek, is dan nog heel democratisch, netjes en humaan. Er zijn immers ook andere manieren om maatschappij ondermijnende, staatsgevaarlijke elementen uit de samenleving te verwijderen.
Verbannen op grond van terroristische activiteiten.
pi_215539051
twitter

Afgelopen nacht incidenten? Niks over gelezen nog.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')