Ik had toch liever bijvoorbeeld een Eres Tú gehad, denk ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Om onze speciale gast @:Strani te verwelkomen is hier het Spaanse feestje!
Ach nou wat een toeval. Die staat ook op de planning. Er is aan u gedacht!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had toch liever bijvoorbeeld een Eres Tú gehad, denk ik.
Wij mensen van de Veluwe kunnen gewoon heel goed Spaans. Muy bien Espanyol.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje heb ik ooit eens gekaraoked.
Espanyol is Catalaans billiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wij mensen van de Veluwe kunnen gewoon heel goed Spaans. Muy bien Espanyol.
Te lo agradezco, muchas gracias.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
We gaan even gas terug nemen. Hef u glas en zing mee met Eres Tu! Speciaal voor onze gast!
Die van mij is Zwitserlandquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
Is de Italiaanse inzending jouw favoriet dit jaar, Strani? Van NailQueen is Finland de favoriet, dat weet ik wel.
Omdat het een prachtig nummer isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee joh, dat gelooft niemand. Waarom?
Ik zou het je niet kunnen zeggen want ik ken echt nog maar iets van vier liedjes. Maar ik vind Zweden het leukstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
Is de Italiaanse inzending jouw favoriet dit jaar, Strani? Van NailQueen is Finland de favoriet, dat weet ik wel.
Ik ook! Maar Italië staat wel op 2 denk ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen want ik ken echt nog maar iets van vier liedjes. Maar ik vind Zweden het leukst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |