Nou ik heb inderdaad wel even een lijntje nodig nu. @BillDauterive leg jij ze klaar?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Voor onze speciale gast @:Strani hebben we ook een mooie spaanse inzending in de planning. We moeten hem ook even tevreden houden
Ik was je al voor!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb inderdaad wel even een lijntje nodig nu. @:billdauterive leg jij ze klaar?
Nice. Dat zijn de betere partiesquote:
Oef, ik doe niet aan vodka. Is dat erg?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice. Dat zijn de betere partiesVodka erbij en een sigaartje en we kunnen weer twee liedjes door.
Ik zit net aan de aperol spritz. Dus gooi het er maar door heen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef, ik doe niet aan vodka. Is dat erg?
Misschien @:NailQueen wel.
Dat heb je al minimaal 5x eerder gezegd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou ik wel bij een karaoke doen. Ookal kan ik geen enkele woord meezingen
Dan weet je dat ik het echt wilquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb je al minimaal 5x eerder gezegd.
Lucky you!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef Strani het volgende:
Oh ja van deze dames heeft er één een huis in m'n dorp.
Is dat de reden dat je geen fan van Noren bent?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef Strani het volgende:
Oh ja van deze dames heeft er één een huis in m'n dorp.
Slechts één van de vele!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je geen fan van Noren bent?
hier krijgen we het wel warm vanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:48 schreef NailQueen het volgende:
Een nieuwkomer in de afterparty. Welkom Dolly Style!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |