In de SC had ik de conclusie al getrokken dat er weinig animo is. Tenzij jij er nog zin in hebt. Dan slinger ik een leuke editie aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:29 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen mocht je het topic nodig hebben, hier is het
Ik ben er wel voor inquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In de SC had ik de conclusie al getrokken dat er weinig animo is. Tenzij jij er nog zin in hebt. Dan slinger ik een leuke editie aan
Welke editie zullen we doen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor in. Maar als je 2 te weinig vindt snap ik dat ook hoor
2011 heb ik laatst nog gezien, dus die nietquote:
2012, 2013 en 2015 heb ik laatst dus nog gekekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
2011 heb ik laatst nog gezien, dus die nietIk heb ook een voorkeur voor een niet te oude, maar zit niet aan een specifiek jaar te denken
Ja, is goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2012, 2013 en 2015 heb ik laatst dus nog gekekenDe Zeroes zijn niet heel bijzonder, al had 2005 en 2009 nog een leuke winnaar. 2010 is ook een leuk jaar met Lena, Manga, Hera Bjork, Epic Sax Guy etc. Zullen we die doen?
Ik ben erbijquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:03 schreef NailQueen het volgende:
* Stoft Watch2gether af
De room is geopend
https://w2g.tv/?r=qvui6fp8c6cjvo2i54
Ik ben van plan niet aan de allora te gaan vanavondquote:
Als straatmuzikant?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Deze man is in september te bewonderen bij een hilton hotel in Rotterdam.
En daar mag je even 60 euro voor dokkenquote:
Het is wel met meet & greet als dat je ding isquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En daar mag je even 60 euro voor dokken
https://alexanderrybak.co(...)ands-standard-ticket
(Wel over nagedacht maar het was me toch niet waard)
Dan vind ik 60 euro alsnog veel geldquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel met meet & greet als dat je ding is
Het is niet goedkoop en een beste reis vanaf jouw huis, maar er zijn ook fans die dichterbij wonen. Als je echt groot fan van hem bent is het wel een keer te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan vind ik 60 euro alsnog veel geldEn Rotterdam ligt hier ook niet om de hoek.
Ja oke. Maar ik wacht wel op een normaal concert van hemquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is niet goedkoop en een beste reis vanaf jouw huis, maar er zijn ook fans die dichterbij wonen. Als je echt groot fan van hem bent is het wel een keer te doen
Zo kom je ook van je vuilnis af jaquote:
Die meer dan de echte deelnamequote:
Ik stond op het punt om te vragen 'na zoveel jaar?' en toen herinnerde ik me de Poolse van dit jaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie deze twee nog wel een keer terugkomen.
Dit duo deed ook mee met de oh zo populaire eurovision on tour. Dus ze zijn nog steeds aan esf verbonden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om te vragen 'na zoveel jaar?' en toen herinnerde ik me de Poolse van dit jaar
Ik verstond het wel, maar het is niet het makkelijkste accentquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik versta de helft niet maar het blijft een leuk liedje
Weet je ook waarover?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Zoals bij de meeste duo's had ook dit duo knallende ruzie backstage
Cannot unseequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:54 schreef H_T het volgende:
Een zingende Matthijs van Nieuwkerk namens Denemarken
Interval kan wel, punten hoeven voor mij nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Willen we de intervalact nog meepakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |