Gelachen om jouw Duitse X.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:12 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Soort zoekt soort, zeggen ze dan toch?
Niet van mijquote:
Ahquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet van mijik pluk altijd screenshots van het internet! Musk heeft niets aan me (niet direct dan toch).
https://x.com/BrandonRahbar/status/1857635295593693324quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het vlaggetje doet ook weer mee in de NBA las ik.
Zirkee in hele korte tijd van "dé spits voor de komende jaren in Oranje" naar zelfs te slecht voor de bank.. het kan snel gaanquote:
Maar hij stond wel goed als een LEIDER te WIJZEN!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:47 schreef Szura het volgende:
Lekker eerste duel van captain Furdjul! @:deebee
Ik hoop echt dat we snel van hem af zijn. Dan liever nog zo'n domme gast.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:47 schreef Szura het volgende:
Lekker eerste duel van captain Furdjul! @:deebee
Nou nou nou dat hoef je nou ook weer niet over @DeeBee te zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we snel van hem af zijn. Dan liever nog zo'n domme gast.
Had die persoon maar geen vaccin moeten nemen, eigen schuld.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er ging zojuist iemand bijna dood maar zelfs dat stopt de act van Hout Hegworst niet.
Blijft fantastisch ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:36 schreef DeeBee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Genoten van deze beelden van een jonge Rutte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |