SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Met wat er doorheen?quote:
Volgens mij vindt het grootste gedeelte van de inwoners het nieuwe station ook foeilelijk evenals veel nieuwbouw in dat gebied.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:49 schreef mschol het volgende:
doodzonde dat het oude trein station zo ingebouwd is tussen moderne lelijke meuk in delft
Ligt wel zwaar op de maag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Wat erbij? Misschien een sneltrein naar Parijs koppen![]()
Wie is ons?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt wel zwaar op de maag.
Kom je met ons een leuke avond hebben anders?
Hallonquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Wat erbij? Misschien een sneltrein naar Parijs koppen![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zie zoveel rimpels en lijntjes in mijn gezicht
Doe eens niet zo raarquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Droomde gister zelf dat mijn haar uit viel![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zie zoveel rimpels en lijntjes in mijn gezicht
Iedereen wordt ouder; dan is je leven niet ineens voorbij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit echt niet meer lekker in mij vel.
Gister the Substance gezien en it hit to close to home. Ik ben gewoon oud en lelijk aan het worden (als ik dat niet al was)
Geen zorgen. Is normaal.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Droomde gister zelf dat mijn haar uit viel![]()
Oh gezellig gesprekquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen wordt ouder; dan is je leven niet ineens voorbij.
Ik heb mijn spul allemaal verkochtquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde een hill climb event oefenen in de sim, werkt mijn stuur niet in game. Terwijl die wel zou moeten werken.
Tyfus. Wat kan ik daar frustie van raken zeg
Waarom??quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn spul allemaal verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |