SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Met wat er doorheen?quote:
Volgens mij vindt het grootste gedeelte van de inwoners het nieuwe station ook foeilelijk evenals veel nieuwbouw in dat gebied.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:49 schreef mschol het volgende:
doodzonde dat het oude trein station zo ingebouwd is tussen moderne lelijke meuk in delft
Ligt wel zwaar op de maag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Wat erbij? Misschien een sneltrein naar Parijs koppen![]()
Wie is ons?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt wel zwaar op de maag.
Kom je met ons een leuke avond hebben anders?
Hallonquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Wat erbij? Misschien een sneltrein naar Parijs koppen![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zie zoveel rimpels en lijntjes in mijn gezicht
Doe eens niet zo raarquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Droomde gister zelf dat mijn haar uit viel![]()
Iedereen wordt ouder; dan is je leven niet ineens voorbij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit echt niet meer lekker in mij vel.
Gister the Substance gezien en it hit to close to home. Ik ben gewoon oud en lelijk aan het worden (als ik dat niet al was)
Geen zorgen. Is normaal.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Oh gezellig gesprekquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen wordt ouder; dan is je leven niet ineens voorbij.
Ik heb mijn spul allemaal verkochtquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde een hill climb event oefenen in de sim, werkt mijn stuur niet in game. Terwijl die wel zou moeten werken.
Tyfus. Wat kan ik daar frustie van raken zeg
Waarom??quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn spul allemaal verkocht
Was het lekker?quote:
AEG?quote:
Jahquote:
Aan chevy?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn spul allemaal verkocht
Stond een beetje in de weg. Heb maar een bescheiden huisje en om dat ding in de woonkamer te hebben staan is ook weer zoiets. Leverde ook wel weer wat geld op uiteindelijk.quote:
Mocht je die bij AEG zelf bestellen, gebruik ook nog even deze code AEGCODE10, en een rentepuntencodequote:
Wel jammer man. Maar goed in de woonkamer staat het ook wel wat apart misschien inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond een beetje in de weg. Heb maar een bescheiden huisje en om dat ding in de woonkamer te hebben staan is ook weer zoiets. Leverde ook wel weer wat geld op uiteindelijk.
Hey doen de linkjes het weer?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je die bij AEG zelf bestellen, gebruik ook nog even deze code AEGCODE10, en een rentepuntencode
Verrek, ze zijn zelfs weer groenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit echt niet meer lekker in mij vel.
Gister the Substance gezien en it hit to close to home. Ik ben gewoon oud en lelijk aan het worden (als ik dat niet al was)
Je hebt maar één leven dimmy, ga je dat echt zo laten verpesten door obsessief bezig te zijn met uiterlijk/ouder worden - iets waar je niks aan kunt doen? Zo zonde van je levenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Jawel, de afzuigkap, inductieplaat en wasdrogerquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je niks van Bosch in huis?
Ik denk dat bij mij alleen Garmin en Philips werken als linksquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, de afzuigkap, inductieplaat en wasdroger
Echte Bossenaren zeggen dat dan ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Linkt ie Den Bosch dan ook, of is het slim genoeg om te herkennen dat dat een stad is?
Nee, niet slim![]()
Wat zeggen die dan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echte Bossenaren zeggen dat dan ook niet
Jaquote:
een beetje nieuwbouw vind ik opzich niet zo zo erg en mag best, maar nu het echt helemaal volgebouwd is is het echt spuug lelijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij vindt het grootste gedeelte van de inwoners het nieuwe station ook foeilelijk evenals veel nieuwbouw in dat gebied.
Oh.quote:
Niet te betalen ook maar alles zo verkocht natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje nieuwbouw vind ik opzich niet zo zo erg en mag best, maar nu het echt helemaal volgebouwd is is het echt spuug lelijk
dat zal wel inderdaadquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet te betalen ook maar alles zo verkocht natuurlijk.
Gaat hard zo in die topics.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:32 schreef Haags het volgende:
Yessss weer wat notes erbij @:nattekat
Op naar de 4045
Architectuur kost duur.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuwbouw?
Ja echt heel lelijk vaak.
Waar is de fantastische architectuur gebleven? Ja in de monumentale panden
Pure kwaliteit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:32 schreef Haags het volgende:
Yessss weer wat notes erbij @:nattekat
Op naar de 4045
Ik ben vaak groot fan van monumentaal.quote:
Dit is correct, Seth too gnn bosquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
's-hertogenbosch
Toch @:UitStraling?
Dat tuig moeten ze gewoon aanpakken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond werd een Israëlische tv-crew door puppy's belaagd op de Dam. Ze braken in tijdens een live stand-up. De crew voelde zich niet veilig en vroeg aanwezige politie of ze begeleiding konden krijgen naar hun hotel om de hoek. De politie weigerde.
De groep puppy's achtervolgde ze en ze vluchtten een winkel in. Een Joodse organisatie heeft ze daar opgepikt en ze zijn nu veilig.
Ja maar als je er een lampje zonder propaganda op schijnt slaat Nederland gewoon nog steeds een internationaal modderfiguur en dit hele gedoetje downplayen hoor ik zelfs de fanatiekste Neo Nazi nog niet doen eerlijk gezegd, naast de puppy's danquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat tuig moeten ze gewoon aanpakken.
De Zionistische marketingmachine die draait wel overuren om het breed uit te meten.
ik kom pas net weer onlinequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Koen66 Kom je ook Regio Songfestival kijken?
Kom dan naar de afterpartyquote:
ik krijg een foutmelding op die linkquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom dan naar de afterparty
https://w2g.tv/nl/room/?access_key=tyb9b9zglj1oy9s9u8b5ur
H_T in ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #199 - Random Afterparty!
En deze dan https://w2g.tv/?r=rv9ly8urbwplqaqhak ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg een foutmelding op die link
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En deze dan https://w2g.tv/?r=rv9ly8urbwplqaqhak ?
Jahoor. Een boel gedaan vandaag; en de hele avond al lekker muziekjes aan het luisteren.quote:
Ja best, ook muziekjes luisteren want meneer heeft nieuwe koptelefoon en iets anders om mee te streamen dus dat moet geprobeerd worden natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jahoor. Een boel gedaan vandaag; en de hele avond al lekker muziekjes aan het luisteren.
Hoe is het daar?
Altijd klote een auto die niet start.quote:Op zondag 10 november 2024 00:15 schreef Flory- het volgende:
Vandaag dagje naar Nederland geweest, was eigenlijk gisteren gepland maar toen stond ik weer met een niet startende voiture![]()
Nu dus echt gelijk maar afspraak gemaakt voor nieuwe batterij (accu) en nadat de pechdienst kwam (alweer) en toen hij startte gelijk een nieuwe accu erin gezet.
Ik was niet de enige, eerste dag koud en oude accu's en niet veel rijden en ze vallen om, lege batterijen alom dus vele mensen met het zelfde euvel daar in de wachtruimte
Ja klopt, gelukkig deze keer voor de deurquote:Op zondag 10 november 2024 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd klote een auto die niet start.
Ja ze hebben niet altijd genoeg bloed bij ernstige ongelukken. Geloof dat ze bloed van buitenlanders voornamelijk ook voor buitenlanders gebruiken.quote:
Een opkikkertje dusquote:Op zondag 10 november 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben snack mee gegeven. En het lijkt op iets wat ik laatst ergens zag en dat was kikker
Het regende echt hardquote:Op zondag 10 november 2024 07:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Man man man, je had toch gewoon je regenjas kunnen aantrekken?
Maar niet op het moment dat je moest opruimen hè?quote:Op zondag 10 november 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook wel ergens. Hier is er bijna elke dag onweer
Dat is het minste wat je kon doen als je bedenkt hoeveel slachtoffers er al zijn gevallen bij alle transporten naar je huisje.quote:Op zondag 10 november 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb al een halve liter gegeven recce
neequote:Op zondag 10 november 2024 08:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar niet op het moment dat je moest opruimen hè?
welke transportenquote:Op zondag 10 november 2024 08:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is het minste wat je kon doen als je bedenkt hoeveel slachtoffers er al zijn gevallen bij alle transporten naar je huisje.
Extra portie crispy pork dan maar?quote:Op zondag 10 november 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
oke ben echt moehad niet zo'n effect verwacht
Oh, dan is het wel ernstig.quote:Op zondag 10 november 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee misschien even uurtje liggen
Volbloed gegeven? Dat kost wel wat energie ja. Rustig aan doen, en eet/drink iets waar suiker in zit.quote:Op zondag 10 november 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
oke ben echt moehad niet zo'n effect verwacht
Misschien is haarmedicatie iets voor jou.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
ja mocht ook iets kiezen maar dacht doe alles welquote:Op zondag 10 november 2024 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volbloed gegeven? Dat kost wel wat energie ja. Rustig aan doen, en eet/drink iets waar suiker in zit.
ja omdat ze hier vaak een te kort hebben bij ernstige ongelukken. En dan wordt er ook gevraagd om te doneren maar dat is dan op samui dus moet je met de boot. Dus dacht nu laat ik het maar hier doen.quote:Op zondag 10 november 2024 08:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vanwaar ineens de aanvechting om bloed te doneren, @:bitterbal?
Vooraf wat extra eten en drinken werkt voor mij het beste.quote:Op zondag 10 november 2024 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volbloed gegeven? Dat kost wel wat energie ja. Rustig aan doen, en eet/drink iets waar suiker in zit.
Pluim voor jou.quote:Op zondag 10 november 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze hier vaak een te kort hebben bij ernstige ongelukken. En dan wordt er ook gevraagd om te doneren maar dat is dan op samui dus moet je met de boot. Dus dacht nu laat ik het maar hier doen.
ja had gegeten voordat ik er heen en veel water gedronkenquote:Op zondag 10 november 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooraf wat extra eten en drinken werkt voor mij het beste.
Daar gaat zijn vakantiequote:Op zondag 10 november 2024 08:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/312636/(...)hon-in-thailand.html @:bitterbal @:EttovanBelgie
sir hiss is gevangen
de kat?quote:Op zondag 10 november 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
maar goed heb nu tijd over dus kan mijzelf maar beter een beetje nuttig maken. Er was ook een bericht van iemand die hier op het eiland woont en ernstige COPD. Hij vraagt of er mensen hem af en toe gezelschap willen komen houden en een maaltijd willen brengen of boodschappen.
Zie hem al jaren posten. Hij heeft een stiefzoon maar die was de situatie nu ineens zat dus die is naar een vriend gegaan. en deze man moest laatst ook al gedwongen verhuizen en naar de nieuwe plek mocht zijn kat niet meeDus die ga ik morgen bezoeken
Nee die man :pquote:
quote:Op zondag 10 november 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die man :p
hij moest binnen 2 weken weg omdat de eigenaar de huur verhoogde en deze man heeft niet zoveel geld dus moest voor een goedkope optie gaan. Moest de kat er anders naar toeEcht zo sneu
Ja, de wereld is niet eerlijk verdeeld.quote:Op zondag 10 november 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
Sommige mensen hebben het echt zwaar in het leven
ja wereldvreemd gedrag tochquote:Op zondag 10 november 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de wereld is niet eerlijk verdeeld.
Ik zag zojuist een filmpje op YouTube en daarbij was de vraag aan vier vrouwen wat zij dachten dat het gemiddelde inkomen was van de (Amerikaanse) man. Dit waren wel van die golddigger types, dat moet ik er wel bij zeggen. Eentje dacht 200.000 USD.![]()
Het gemiddelde ligt op 36k. En dat vinden ze allemaal heel erg weinig.
Dat is sowieso goed.quote:Op zondag 10 november 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mocht ook iets kiezen maar dacht doe alles wel
Ook een goede tip. Het is én én wat mij betreft.quote:Op zondag 10 november 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vooraf wat extra eten en drinken werkt voor mij het beste.
Lekker maatje.quote:Op zondag 10 november 2024 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Goedemorgen. Op naar dag 2. Gent is een dure stad.
ja alleen bloedplaatjes krijg je nog steeds een naald in je arm toch. Deze was trouwens wel dik.quote:Op zondag 10 november 2024 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is sowieso goed.Zo redeneer ik ook altijd als ik mijn maandelijkse 0,8 liter heb afgestaan. GIVE ME ALL THE COOKIES!!!!
Ik doneer plasma idd.quote:Op zondag 10 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen bloedplaatjes krijg je nog steeds een naald in je arm toch. Deze was trouwens wel dik.
Nog nooit zo'n dikke gehad huehuehue
Vandaag is grijsquote:Op zondag 10 november 2024 09:36 schreef Recce het volgende:
Het is weer een prachtige dag!
[ afbeelding ]
ohquote:Op zondag 10 november 2024 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doneer plasma idd.Dan is de naald nóg dikker omdat de rode bloedlichaampjes weer terug moeten.
Normaal gaan ze naar Italië toch?quote:Op zondag 10 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vriend uit libie komt met de boot straks hier naar toe
Ben je wel minder wiebelig na afloop. En het duurt langer.quote:Op zondag 10 november 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
oh
nou goed dat ik dat niet heb gekozen
Ja, grijs en er hangt vocht in de lucht. Het regent niet, maar je wordt wel nat.quote:Op zondag 10 november 2024 09:36 schreef Recce het volgende:
Het is weer een prachtige dag!
[ afbeelding ]
misschien volgende keer danquote:Op zondag 10 november 2024 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je wel minder wiebelig na afloop. En het duurt langer.
Ja, die heeft blijkbaar ergens een verkeerde afslag genomen.quote:
Hoeveel moet er bij?quote:Op zondag 10 november 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Heb post gekregen dat m'n rijbewijs verlengd moet worden. Ik word oud
quote:Op zondag 10 november 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Hij is al 4 jaat niet hier geweest. Voorheen waren we hier altijd op het zelfde moment. Dus hij is super excited natuurlijk dat die er weer is
maar als ik e.e.a. goed lees is dat in jaren 70 al gebeurd.. waarom is dat nu pas nieuws dan?quote:Op zondag 10 november 2024 10:18 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Een van de oudste satellieten van het Verenigd Koninkrijk, Skynet-1A, is op mysterieuze wijze duizenden kilometers uit koers geraakt. Volgens experts moet iemand de motoren hebben aangezet, maar wie dat heeft gedaan en waarom is een mysterie.
https://nos.nl/artikel/25(...)heeft-hem-verplaatst
Ik weet van niets!quote:Op zondag 10 november 2024 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Een van de oudste satellieten van het Verenigd Koninkrijk, Skynet-1A, is op mysterieuze wijze duizenden kilometers uit koers geraakt. Volgens experts moet iemand de motoren hebben aangezet, maar wie dat heeft gedaan en waarom is een mysterie.
Skynetquote:Op zondag 10 november 2024 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Ze komen achter je aanquote:
Laat je ons wel weten waar je bent? Hebben mensen hier je nummer? Voordat je ineens verdwijntquote:Op zondag 10 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik ga morgen naar die man toe , hij zoekt voornamelijk sociaal contact geloof ik. Als ik zo zijn post lees op fb is het een aardige grappige man
Vaak bi-j te bange.quote:Op zondag 10 november 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat je ons wel weten waar je bent? Hebben mensen hier je nummer? Voordat je ineens verdwijnt
quote:Op zondag 10 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik ga morgen naar die man toe , hij zoekt voornamelijk sociaal contact geloof ik. Als ik zo zijn post lees op fb is het een aardige grappige man
Hè, welke man?quote:Op zondag 10 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
famous last wordsquote:
quote:
dezequote:
quote:Op zondag 10 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vriend uit libie komt met de boot straks hier naar toe
quote:Op zondag 10 november 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Hij is al 4 jaat niet hier geweest. Voorheen waren we hier altijd op het zelfde moment. Dus hij is super excited natuurlijk dat die er weer is
Daar heeft ze ervaring mee, dat scheelt.quote:Op zondag 10 november 2024 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders gewoon een kom Thom ka kai in zijn gezicht gooien.
ow wacht... deze man zeker?quote:Op zondag 10 november 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
maar goed heb nu tijd over dus kan mijzelf maar beter een beetje nuttig maken. Er was ook een bericht van iemand die hier op het eiland woont en ernstige COPD. Hij vraagt of er mensen hem af en toe gezelschap willen komen houden en een maaltijd willen brengen of boodschappen.
Zie hem al jaren posten. Hij heeft een stiefzoon maar die was de situatie nu ineens zat dus die is naar een vriend gegaan. en deze man moest laatst ook al gedwongen verhuizen en naar de nieuwe plek mocht zijn kat niet meeDus die ga ik morgen bezoeken
de mannen in bal haar leventjequote:Op zondag 10 november 2024 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt wel als deze man ja.
Ben je oud en gebrekkig en niemand wil voor je zorgenquote:Op zondag 10 november 2024 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die oude claimerige mensen, die door eigen levensstijl iedereen hebben weggejaagd en op jacht zijn naar aandacht die ze dan helemaal claimen en je nooit meer met rust laten.
Ja leuk!
Ja die ken ik ook een, topman bij Microsoft geweest, kop als een uitgelopen aardappel, door een Braziliaanse hoer in een zwembad geduwd (niet voor niets denk ik dan), vanaf zijn dikke navel verlamd omdat het water in dat zwembad ontbrak en maar vol zelfmedelijden zeiken en zeuren over zijn vroegere luxe leventje, ga weg irritante vleeshompquote:Op zondag 10 november 2024 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die oude claimerige mensen, die door eigen levensstijl iedereen hebben weggejaagd en op jacht zijn naar aandacht die ze dan helemaal claimen en je nooit meer met rust laten.
Ja leuk!
Staat als enige Bal te springen naast je bed.quote:Op zondag 10 november 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je oud en gebrekkig en niemand wil voor je zorgen
Je bent jong, doet aan vervelend en claimerig gedrag, zelfdestructie en een vlucht naar Thailand, de mensen die voor je zorgen jaag je weg.quote:Op zondag 10 november 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je eigen gedrag natuurlijk. Sommige oudjes zijn gezellig en kom je graag bij langs, anderen kunnen alleen maar klagen en zeuren.quote:Op zondag 10 november 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
elektroluxquote:
Hmm, bij dat ik in de keuken niks van Siemens heb.quote:Op zondag 10 november 2024 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn oven van Siemens had in een jaar ook allerlei kuren.
Kut wij hebben Neff (dat spreek je uit met hazenlip)quote:Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, bij dat ik in de keuken niks van Siemens heb.
In de provincie is karnaval begonnen, dit is voor Amsterdammers een leuk uitje.quote:Op zondag 10 november 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Scootermannetjes, taxichauffeurs en extreemlinks gaan dadelijk om 14:00 op de Dam protesteren tegen het protestverbod
Ja maar dat blauwe lampje is zo grappig van Siemens.quote:Op zondag 10 november 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
RipMiele kopen, dat zijn schijnbaar de beste vaatwassers.
Is dat ook van Siemens ofzo?quote:Op zondag 10 november 2024 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kut wij hebben Neff (dat spreek je uit met hazenlip)
Blauwe lampje?quote:Op zondag 10 november 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat blauwe lampje is zo grappig van Siemens.
Sta je daar in je berenpak in Den Boschquote:Op zondag 10 november 2024 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de provincie is karnaval begonnen, dit is voor Amsterdammers een leuk uitje.
Heb ik hem serieus voor gekocht, ja een duurdere variant dan.quote:
Onze projecteert hele verhalen op de vloerquote:Op zondag 10 november 2024 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik hem serieus voor gekocht, ja een duurdere variant dan.
https://sterkwitgoed.nl/product/siemens-sn63hx42ve/
Watquote:Op zondag 10 november 2024 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze projecteert hele verhalen op de vloer
Aan de prijzen te zien niet.quote:Op zondag 10 november 2024 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bosch en Siemens en Neff is hetzelfde
Neff is de premium lijn ervan .
quote:Op zondag 10 november 2024 10:58 schreef kwiwi het volgende:
Dus bal kan nog altijd hard wegrennen want hij kan haar waarschijnlijk toch niet bijhouden met oud lijf en COPD
Ok, mijne doet gewoon lekker stilletjes de vaatquote:Op zondag 10 november 2024 11:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu komt het wasmiddel!
Lekker schrobben!
Nog 15 min!
Dat soort teksten
die van mijn ouders laat met een plaatje zien in welk deel van het wasprogramma hij bezig is...quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mijn ouders laat met een plaatje zien in welk deel van het wasprogramma hij bezig is...
en hoe lang het nog duurt voor hij klaar is... afwisselend op de vloer geprojecteerd
Klinkt alsof je heel Holland bakt moet kijken met je vrouw.quote:Op zondag 10 november 2024 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, zijn gemiddeld wel duurder
#slideandhide
geloof niet dat ze hem daarom gekozen hebben...quote:
24 kitchen dan toch?quote:Op zondag 10 november 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt alsof je heel Holland bakt moet kijken met je vrouw.
oh gelukkigquote:Op zondag 10 november 2024 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof niet dat ze hem daarom gekozen hebben...
Ik was mee met de koop om er 50% af te lullen.quote:Op zondag 10 november 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt alsof je heel Holland bakt moet kijken met je vrouw.
alcoholvrij weekend gehad?quote:
streeploos geblevenquote:
heb je het spellingsalfabet nodig?quote:
En verse sinaasappelsap?quote:Op zondag 10 november 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alcohol maakt oud
Bronwater maakt jong
Ja maar jong en mooi is beter dan oud en lelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt maar één leven dimmy, ga je dat echt zo laten verpesten door obsessief bezig te zijn met uiterlijk/ouder worden - iets waar je niks aan kunt doen? Zo zonde van je levenEn stress maakt je sneller oud, dus er zo mee bezig zijn heeft ook nog eens een averechts effect
Niet op je bed morsen hè!quote:Op zondag 10 november 2024 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En verse sinaasappelsap?
* kwiwi kijkt vertwijfeld naar de fles
Sinaasappelsap ben ik verslaafd aan maar eigenlijk is er niets ongezonder dan dat, een bevriende internist zei ooit "als je een hekel aan iemand hebt laat hem dan dagelijks sinaasappelsap drinken, dat is een aanslag op iemand zijn leven en lever"quote:Op zondag 10 november 2024 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En verse sinaasappelsap?
* kwiwi kijkt vertwijfeld naar de fles
De fles speelde een grote rolquote:
Rory Kinnear is quintessentially Britishquote:Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie de Diplomat al gezien?
Tweede seizoen just dropped en het is *chefs kiss*
Prachtige zinnen als “what the galloping fuck?” in brits accent
Over 10 jaar kijk je met weemoed terug op wat je nu hebt en besef je dat het echt belachelijk was dat je dat toen niet wist te waarderen.quote:Op zondag 10 november 2024 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jong en mooi is beter dan oud en lelijk.
Leven in het nu en beetje goed voor jezelf zorgen.quote:Op zondag 10 november 2024 12:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over 10 jaar kijk je met weemoed terug op wat je nu hebt en besef je dat het echt belachelijk was dat je dat toen niet wist te waarderen.
Gewoon de dingen doen waar jij je fijn en prettig bij voelt en zero fucks geven over wat een ander daarvan denkt/vindt/ of hoe het gemiddelde is van dit/dat. Stop gewoon met vergelijken.
Ouder mogen worden is een geschenk.
Netflix?quote:Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nah over tien jaar is het gwn nog kutter en dan kijk je idd naar foto’s van jezelf en denk je “oh was ik maar weer zo jong en mooi”. En dan zie je gelijk ook die onbereikbaarheid.quote:Op zondag 10 november 2024 12:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over 10 jaar kijk je met weemoed terug op wat je nu hebt en besef je dat het echt belachelijk was dat je dat toen niet wist te waarderen.
Gewoon de dingen doen waar jij je fijn en prettig bij voelt en zero fucks geven over wat een ander daarvan denkt/vindt/ of hoe het gemiddelde is van dit/dat. Stop gewoon met vergelijken.
Ouder mogen worden is een geschenk.
Netflixquote:Op zondag 10 november 2024 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Netflix?
zal hem op de lijst zetten
Ja goed, sorry voor de late reactie. Was bellende. Ging niet zo goed met vroeg stoppen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:07 schreef Flory- het volgende:
Hoe ist met @:Liesje1979 nu?
Las iets over een ehm, was het een second sunday? In Maastricht, weet niet meer wanneer.
Lijkt me voor jou wel leuk
Als rottende dwep zie je er ook niet al te best uitquote:Op zondag 10 november 2024 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah over tien jaar is het gwn nog kutter en dan kijk je idd naar foto’s van jezelf en denk je “oh was ik maar weer zo jong en mooi”. En dan zie je gelijk ook die onbereikbaarheid.
nee, echt niet..quote:Op zondag 10 november 2024 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah over tien jaar is het gwn nog kutter en dan kijk je idd naar foto’s van jezelf en denk je “oh was ik maar weer zo jong en mooi”. En dan zie je gelijk ook die onbereikbaarheid.
Beauty heb ik nooit gehadquote:Op zondag 10 november 2024 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Henry Wotton said it best. “There are only two things in life worth having. Youth and beauty.”
nee hoor, naast de deurquote:Op zondag 10 november 2024 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed, sorry voor de late reactie. Was bellende. Ging niet zo goed met vroeg stoppen.
Maastricht is best wel een beetje ver weg.
Dat is het leven. Daarom moet je het moment nu koesteren.quote:Op zondag 10 november 2024 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het leven toch gewoon kankerkut?quote:Op zondag 10 november 2024 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het leven. Daarom moet je het moment nu koesteren.
quote:Op zondag 10 november 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het leven toch gewoon kankerkut?
nou nou nouquote:Op zondag 10 november 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht.quote:Op zondag 10 november 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een pirouette?quote:Op zondag 10 november 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Vaatwasser gereset, hij draait nu weer
Ja ik zag het! Gaat op het lijstje.quote:Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Als ik kijk naar foto's van mezelf van 10 jaar geleden zie ik vooral mijn bolle ongezonde kop toenquote:Op zondag 10 november 2024 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gisteren begonnen met het tweede seizoen van Kleo, is weer een genotquote:Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ha ok ja misschien welquote:Op zondag 10 november 2024 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed, sorry voor de late reactie. Was bellende. Ging niet zo goed met vroeg stoppen.
Maastricht is best wel een beetje ver weg.
Ja maar jij bent een man. Jij kunt gewoon voor de George Clooney arc gaanquote:Op zondag 10 november 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik kijk naar foto's van mezelf van 10 jaar geleden zie ik vooral mijn bolle ongezonde kop toen
Maar ik heb Dolce Gustoquote:Op zondag 10 november 2024 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man. Jij kunt gewoon voor de George Clooney arc gaan
als je met je muis over dat kleine balkje gaat komt het hele filmpjequote:Op zondag 10 november 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
godver hoe werken die YT-linkjes tegenwoordig
Doe jij de Helen Mirrin of Monica Belluci.quote:Op zondag 10 november 2024 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man. Jij kunt gewoon voor de George Clooney arc gaan
Dat is samen met Twitter kapot gegaan, met als enige verschil dat de faal wel zichtbaar is itt Twitter.quote:Op zondag 10 november 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
godver hoe werken die YT-linkjes tegenwoordig
Dat is het ook.quote:Op zondag 10 november 2024 13:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ha ok ja misschien welwas iets met samenwerking nl en be.
Lees telkens b-ellende
Ik heb geen koffieapparaatquote:
twitter is opgelostquote:Op zondag 10 november 2024 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is samen met Twitter kapot gegaan, met als enige verschil dat de faal wel zichtbaar is itt Twitter.
Of de rotte aardappelkop van een Brigitte Bardotquote:Op zondag 10 november 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jij de Helen Mirrin of Monica Belluci.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |