Is het zo moeilijk om te erkennen dat zowel de rellende supporters als de rellen de Israëli 'jagers' verkeerd bezig zijn geweest? Persoonlijk vind ik dat de Israëli jagers echt heel fout zijn bezig geweest, het wangedrag van provocerend voetbaltuig is geen excuus om een jacht te ontketenen op mensen en naar hun paspoort te vragen.quote:Op zondag 10 november 2024 01:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ja. Zelfs een 13 jarige jochie heeft duidelijk de terreur van Israelische hooligans in beeld gezet terwijl mainstream media bezig was met zoveel mogelijk Israëlische propaganda. De ontmaskering gaat heel de wereld rond maar kennelijk zijn er nog mensen met oogkleppen op die het perse anders willen zien.
Israel helpt niet maar deelt opdrachten uit aan Nederland wat schandelijk is. Mossad agenten waren betrokken bij de rellen. Duidelijk dat dit allemaal vooraf gecoördineerd zijn. Nederlandse huizen zijn bekogeld met stenen, vlaggen zijn van de muren gerukt en gingen maar door met overtreden van de Nederlandse wet. Kennelijk werkt de Nederlandse wet niet wanneer het gaat om Israëliers die zich misdragen.
logischerwijs is dat heel goed mogelijk, je hebt 't over 'n grote groep hooligans, kans is aanwezig dat mossad daar een insider heeftquote:Op zondag 10 november 2024 01:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mossad-agenten zijn nu ookal betrokken bij de rellen?
Bron?
ja, ben je 't er niet mee eens ?quote:Op zondag 10 november 2024 01:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dus het wangedrag van een aantal hooligans is volgens dit foute krantje een verzachtende omstandigheid voor een georganiseerde jodenjacht.
Goh..quote:Op zondag 10 november 2024 01:41 schreef Werkperd het volgende:
Ik denk dat ik na al het mondsnoeren het wel even voor gezien hou.
Een vlag verwijderen en spreekkoren stel jij gelijk aan mensen opjagen?quote:Op zondag 10 november 2024 01:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja, ben je 't er niet mee eens ?
het begon bij die vlag, dat was beschadiging en uitlokking. dan is 't wachten op de reactie en die is er gekomen. anders was 't misschien rustiger geweest, als ze niet gescandeerd hadden.
Ja we hebben nu al honderdduizend keer laten zien dat vanaf begin Israël uit is op iets. Ze hebben de wedstrijd in Amsterdam gebruikt voor hun eigen toneel. Ze hebben verdomme in ons land de cowboy zitten uithangen. Onze wetten aan de laars gelapt!! Alsof Nederland een derdewereldland is waar je zomaar chaos kunt creëren. Het heeft ook andere dingen laten zien. Hoe corrupt de politiek en media in dit land is.quote:Op zondag 10 november 2024 01:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te erkennen dat zowel de rellende supporters als de rellen de Israëli 'jagers' verkeerd bezig zijn geweest? Persoonlijk vind ik dat de Israëli jagers echt heel fout zijn bezig geweest, het wangedrag van provocerend voetbaltuig is geen excuus om een jacht te ontketenen op mensen en naar hun paspoort te vragen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 10 november 2024 01:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja we hebben nu al honderdduizend keer laten zien dat vanaf begin Israël uit is op iets. Ze hebben de wedstrijd in Amsterdam gebruikt voor hun eigen toneel. Ze hebben verdomme in ons land de cowboy zitten uithangen. Onze wetten aan de laars gelapt!! Alsof Nederland een derdewereldland is waar je zomaar chaos kunt creëren. Het heeft ook andere dingen laten zien. Hoe corrupt de politiek en media in dit land is.
Jullie beseffen nog steeds hoe grootschalig dit gehele gebeuren is en wat voor consequenties dit allemaal met zich mee gaat brengen. Politiek gaat dit echt niet overleven.
dat is 't effect. actie/reactiequote:Op zondag 10 november 2024 01:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een vlag verwijderen en spreekkoren stel jij gelijk aan mensen opjagen?
Ken je het begrip 'proportie'?quote:Op zondag 10 november 2024 01:47 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is 't effect. actie/reactie
begrijp je dat niet, natuurkunde
de wetten der natuur
en dan kan je 't ook nog vaag maken, de wet van de kosmos, wat jij uit dat krijg je terug, ga jij scanderen dan krijg je reactie uit de samenleving, dat is heel normaal.
Hooligans zijn allemaal EX IDF (babykillers) soldaten uit Israël. Als je de beelden van dat 13 jarige jochie nou eens bekijkt, dan zie je heel goed hoe gecoördineerd zij zich in groepen hadden opgesteld. Ze wisten precies waar ze moesten staan, waar ze heen moesten gaan en welke acties zij moesten doen om de lokale gemeenschap naar de straten toe te lokken. Een duistere escalatie plan van idioten met buitenlandse paspoorten in ons land. Besef je dit allemaal wel of wil je dat gewoon niet beseffen? Waarom niet? Een normale vraag. Waarom niet?quote:Op zondag 10 november 2024 01:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een vlag verwijderen en spreekkoren stel jij gelijk aan mensen opjagen?
quote:Op zondag 10 november 2024 01:41 schreef Werkperd het volgende:
Nee daar begon het niet mee. Er was al een vooropgezet plan om gezamenlijk op joden te gaan jagen. Zie de screenshots van de Telegram groepen.quote:Op zondag 10 november 2024 01:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja, ben je 't er niet mee eens ?
het begon bij die vlag, dat was beschadiging en uitlokking. dan is 't wachten op de reactie en die is er gekomen. anders was 't misschien rustiger geweest, als ze niet gescandeerd hadden.
welk beeld is dat ?quote:Op zondag 10 november 2024 01:49 schreef Werkperd het volgende:
Als je de beelden van dat 13 jarige jochie nou eens bekijkt,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Ga lekker in Tel Aviv protesteren.quote:Op zondag 10 november 2024 01:41 schreef Werkperd het volgende:
daar gaan we niet aan beginnen, code roodquote:Op zondag 10 november 2024 01:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ga lekker in Tel Aviv protesteren.
BNW is hier niks bij hoorquote:Op zondag 10 november 2024 01:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja we hebben nu al honderdduizend keer laten zien dat vanaf begin Israël uit is op iets. Ze hebben de wedstrijd in Amsterdam gebruikt voor hun eigen toneel. Ze hebben verdomme in ons land de cowboy zitten uithangen. Onze wetten aan de laars gelapt!! Alsof Nederland een derdewereldland is waar je zomaar chaos kunt creëren. Het heeft ook andere dingen laten zien. Hoe corrupt de politiek en media in dit land is.
Jullie beseffen nog steeds hoe grootschalig dit gehele gebeuren is en wat voor consequenties dit allemaal met zich mee gaat brengen. Politiek gaat dit echt niet overleven.
Wat is er met de andere bron gebeurd die ik je gaf?quote:Op zondag 10 november 2024 01:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
BNW is hier niks bij hoor
Kom eens met bronnen ipv vage filmpjes.
Dit waait echt niet zomaar over hoor. Er moeten verklaringen afgelegd worden wie er nou echt de baas is in Nederland. Den Haag of Tel Aviv.quote:Op zondag 10 november 2024 01:52 schreef sturmpie het volgende:
hoe lang gaan we hier nog doorzagen over deze onzin, ga je tijd nuttig besteden, wiet legaliseren
goedemorgenquote:Op zondag 10 november 2024 01:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dit waait echt niet zomaar over hoor. Er moeten verklaringen afgelegd worden wie er nou echt de baas is in Nederland. Den Haag of Tel Aviv.
Ontwijk je nou de vraag die ik aan jou stel?quote:Op zondag 10 november 2024 01:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hooligans zijn allemaal EX IDF (babykillers) soldaten uit Israël. Als je de beelden van dat 13 jarige jochie nou eens bekijkt, dan zie je heel goed hoe gecoördineerd zij zich in groepen hadden opgesteld. Ze wisten precies waar ze moesten staan, waar ze heen moesten gaan en welke acties zij moesten doen om de lokale gemeenschap naar de straten toe te lokken. Een duistere escalatie plan van idioten met buitenlandse paspoorten in ons land. Besef je dit allemaal wel of wil je dat gewoon niet beseffen? Waarom niet? Een normale vraag. Waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |