SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Amsel op 12-11-2024 02:43:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowieso! We zitten er normaal bovenop, gamen mee, lezen hun chats na, leggen uit wat je vreemden wel en niet over jezelf mag vertellen, enzovoorts. Ik had er alleen niet bij stilgestaan dat het risico ook van je irl vriendinnetje zou kunnen komenquote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef SaskiaR het volgende:
In elk geval haar elke keer laten uitloggen, dat is sowieso handig om te onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het gegaan hillie? Hebben jullie al iets meer duidelijkheid?
Heftig Quoi, ik kan begrijpen dat dat indruk maakt bij iedereen. Heb je al op regio15 gekeken of er iets over staat?
Wat ik met googelen te weten gekomen was is dat de klachten die er bij horen, hoofdpijn, braken of tijdelijk dubbel zien zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef BE het volgende:
Oh nou... ik zou al die spoed ook wel heel spannend vinden. En dan idd vragen of ze klachten heeft. Dat betekent dat datgene dat zij zien normaliter serieuze klachten zou kunnen even en sowieso serieus genomen moet worden, toch?
Sterkte met nog weer een weekje afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Dat had mijn broertje met een huurfietsje op Guernsey, rem knapte. Gelukkig niet toen we de afdaling maakten waarbij er onderaan een dikke muur stond...quote:Op maandag 11 november 2024 11:30 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat is wel slecht zeg. Dat zouden ze gezien moeten hebben, op zijn minst als adviespunt.
Wij zijn ooit met onze auto teruggekomen uit Schotland. Een week later trapte ik zo door de rem, ook doorgeroest. Zo blij dat het niet in de bergen in Schotland is gebeurd
Zou kunnen inderdaad. Maar voor nu probeer ik me nog even voor te houden, geen klachten gaat goed nieuws zijnquote:Op maandag 11 november 2024 20:22 schreef Leandra het volgende:
Ik bedenk net: als ze bepaalde pijnen/problemen altijd al heeft zal ze het wellicht niet herkennen als een klacht, dan is het nou eenmaal zo, qua hoofdpijn zou ik dat niet eens uitsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@livelink Wat een dilemma. Zou het zijn dat de vriendin niet doorheeft dat stelen in een spelletje wel degelijk ook echt is. Kan me zomaar voorstellen dat kinderen zich binnen zo'n spel vrijer bewegen. Ik geloof dat alle nuttige tips al wel voorbijkwamen. Succes!
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef Quoi het volgende:
Ook zo'n game-gerelateerd dilemma. Toch altijd leuk om te zien hoe jullie dit aan zouden vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |