abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217099840
Hahaha wtf.

Deluzion is inderdaad delusional. Hij ziet er beter uit dan 80% van de Fokkers verwacht ik. Lichtelijk grote kin maar dat staat ook wel weer mannelijk en past bij zijn grote bouw en hoofd.

Serieus gast, je ziet er gewoon hartstikke normaal en goed uit. Tenzij het van de zijkant ineens een heel ander verhaal is m.b.t. je kaak, maar ik kan het bijna niet geloven.

Paniekaanvallen zijn kut. Probeer dit truukje: In plaats van er tegen te vechten of ervoor te schuilen, daag het uit. Call the bluff. Het is 'maar' een paniekaanval. Er gaat niks gebeuren. En over een minuut of 15-20 is de adrenaline 'op' en stopt het weer. Laat zien dat je er niet bang voor bent. Zeg 'kom maar op met je kutpaniekaanval'. 'Give me your worst!'

Als je de bluf called en je geloof het echt, dan gaat de paniek direct weg. Succes kerel.
pi_217099868
Ik zie een gewoon normaal gezicht, lelijk vind ik je niet
pi_217100539
En je ziet er best jong uit. Je zei ergens dat je rond 45 jaar bent, maar op basis van je foto zou ik je rond de 25-30 jaar schatten. Dus dat heb je ook nog mee.
pi_217101411
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 21:54 schreef Kerelx het volgende:
En je ziet er best jong uit. Je zei ergens dat je rond 45 jaar bent, maar op basis van je foto zou ik je rond de 25-30 jaar schatten. Dus dat heb je ook nog mee.
Eerlijk gezegd beangstigt het me dat ik niet ouder lijk te worden. Waarschijnlijk komt het door een combinatie van genen en het feit dat ik nauwelijks buiten kom. Mijn huid die van nature dik is wordt niet blootgesteld aan schadelijke invloeden en blijkbaar word ik ook niet grijs of dunner behaard. Uiteraard rook ik niet en drink ik ook nooit alcohol.

DJ Tiėsto is de enige die ik online heb kunnen vinden die ook niet ouder wordt.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Deluzion- op 19-03-2025 01:22:00 ]
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 06:25:33 #230
441859 crew  Lenny77
pi_217101726
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 01:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd beangstigt het me dat ik niet ouder lijk te worden. Waarschijnlijk komt het door een combinatie van genen en het feit dat ik nauwelijks buiten kom. Mijn huid die van nature dik is wordt niet blootgesteld aan schadelijke invloeden en blijkbaar word ik ook niet grijs of dunner behaard. Uiteraard rook ik niet en drink ik ook nooit alcohol.

DJ Tiėsto is de enige die ik online heb kunnen vinden die ook niet ouder wordt.
Er bestaat een miljarden industrie om mensen nep jonger te laten lijken.
En jij hebt de genen _O_
Bekijk het als een troef en niet als iets beangstigend. Je ziet er volwassen en mannelijk genoeg uit om niet door te gaan als een koorknaapje PLUS je weet ook dat je er binnen 20 jaar niet als een oude zak uitziet met perkament huid *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 19 maart 2025 @ 06:34:55 #231
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_217101742
Gewoon een hartstikke normaal gezicht. Ik zie geen rare dingen.

Maak anders eens een foto van de zijkant? Maar kan me niet voorstellen dat dat zo raar is.

Ben bang dat het allemaal in jouw koppie zit.
FIAT JUSTITIA RUAT CAELUM
XD
Dit was post-id 212.000.000. :Y)
pi_217103094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
je zit inderdaad vooral vast in een denkpatroon..

Hoeveel andere users hier ook aangeven dat je overdrijft en er helemaal niet zo slecht uitziet, zal je dat juist als een aanval op wat je zelf gelooft ervaren.
En vervolgens wil je geen verder contact met zulke mensen, of ziet hen als vijandig, omdat ze 'niet aan jouw kant staan'.

Vermoedelijk doe je hetzelfde met de vrouwen waarmee je telkens contact hebt; je breekt het contact af, als ze aangeven best wel interesse in je te hebben, omdat dat niet past bij het narratief van je denkpatroon, waarin dus niemand wat met je zou willen.

Kennelijk voel je je fijner in een slachtofferschap en het jezelf beklagen, omdat dat je aangewende denkpatroon is...
Dat denkpatroon 'veranderen' voelt zelfs bedreigend aan, omdat die gedachten je een schijnbare "zekerheid" bieden (vermoedelijk brengt het idee wel diepergaande sociale contacten aan te gaan, zeker met vrouwen, je eerder meer angsten en onzekerheden, dan je geisoleerde slachtoffer-rol en jezelf zielig te vinden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217103138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 10:24 schreef RM-rf het volgende:
(vermoedelijk brengt het idee wel diepergaande sociale contacten aan te gaan, zeker met vrouwen, je eerder meer angsten en onzekerheden, dan je geisoleerde slachtoffer-rol en jezelf zielig te vinden)
Dat inderdaad. De stap zetten om jezelf wél als normaal aantrekkelijk te zien is al een hele, maar vervolgens komt er nog een rits emoties nį die moeilijk en confronterend zijn. Verbondenheid, seks als je dat op je 40e nog nooit gedaan hebt, emotieregulatie, jezelf uiten; feitelijk heb je een gat van twintig jaar waarin je dat soort dingen normaal gesproken leert. Daar heb je echt hulp bij nodig en ga je niet vanuit je zelfmedelijdencapsule oplossen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  woensdag 19 maart 2025 @ 12:16:30 #234
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217104269
Zag ooit een documentaire van iemand met anorexia die als ze in de spiegel keek een dik lichaam zag en die is overleden toen ze 20 kilo woog.

Zoiets heb jij ook. Je hersenen houden je voor de gek.

Op die foto ben je namelijk totaal niet lelijk. Je bent knapper dan ik ben in ieder geval.

Zonde dat je daarom een kluizenaar bent geworden, was niet nodig geweest.

Lijkt me ook erg lastig om dit denkpatroon te doorbreken. Succes daarmee.
To BG or not to BG!
  woensdag 19 maart 2025 @ 12:25:36 #235
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217104392
TS heeft zijn waanvoorstellingen over zijn uiterlijk nodig om niet naar de echte oorzaken van zijn eenzaamheid en ellende te hoeven kijken.

Zoek een psycholoog en geen kaakchirurg of andere slager. De binnenkant van je hoofd heeft hulp nodig, niet de buitenkant
pi_217104954
Deze boy is tantoe normaal idd, geen supermodel maar ook weer niet spuuglelijk. Beetje (haar)verzorging her en der, goede kleding, zonnebril op zijn kop en hij kan achter de vrouwtjes aan.
pi_217105297
quote:
Excuus, ik sta op het punt om een megapaniek aanval te krijgen, heb kortsluiting in mijn hersenen en ik zie wazig. Dus ik ben weer even een paar maanden stil. Want ik heb maanden nodig om bij te komen voordat ik weer een beetje normaal kan functioneren.

Deze heb ik vanmiddag nog even snel gemaakt, positief of negatief commentaar heeft geen invloed op hoe ik mij voel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
Er is niks mis met jouw hoofd, qua uiterlijk. Je ziet er gemiddeld uit, ik zou als ik jou was naar een goede psycholoog gaan en daar je geld aan spenderen i.p.v.je uiterlijk . Leer eerst van jezelf houden
pi_217105575
TS heeft eerder een foto gepost ‘als bewijs dat ik mismaakt ben ‘. Kreeg toen precies dezelfde reacties. Niemand zag wat hij ziet.
Alleen geloven zijn BDD hersenen dat niet, helaas.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217112014
Op deze foto lijkt er weinig mis te zijn met je kaak vanuit een esthetisch oogpunt. Een puur frontale foto, waaruit de mate van symmetrie beter herleid kan worden, zou een beter beeld geven, maar aan de andere kant kan ik mij niet voorstellen dat er dan een gigantische afwijking zichtbaar zal zijn, aangezien er nu bijna niks te zien is.

Beetje styling van je haar en je bent gewoon een 6-7-8.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cockwhale op 20-03-2025 08:17:13 ]
pi_217112317
quote:
Excuus, ik sta op het punt om een megapaniek aanval te krijgen, heb kortsluiting in mijn hersenen en ik zie wazig. Dus ik ben weer even een paar maanden stil. Want ik heb maanden nodig om bij te komen voordat ik weer een beetje normaal kan functioneren.

Deze heb ik vanmiddag nog even snel gemaakt, positief of negatief commentaar heeft geen invloed op hoe ik mij voel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maat, ik zit jouw topics altijd door te lezen, en verwonder mij altijd over het zelfbeeld wat je van jezelf hebt. Maar ik was wel altijd benieuwd naar jouw uiterlijk. Ik had een soort Elephant man in mijn hoofd gecreerd.
Maar gast: Er is niets mis ! Op deze foto zie je er uit als een normale jongen :)
Ik zou overwegen om hulp in andere richtingen te zoeken, zodat jouw zelfbeeld en (waan) ideen worden aangepakt.
En ik zou de opmerkingen in dit topic ten harte nemen, dat er niets mis is .

Succes :) 14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door Xlarge op 20-03-2025 06:25:22 ]
pi_217112945
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2025 06:17 schreef Xlarge het volgende:

[..]
Maat, ik zit jouw topics altijd door te lezen, en verwonder mij altijd over het zelfbeeld wat je van jezelf hebt. Maar ik was wel altijd benieuwd naar jouw uiterlijk. Ik had een soort Elephant man in mijn hoofd gecreerd.
Maar gast: Er is niets mis ! Op deze foto zie je er uit als een normale jongen :)
Ik zou overwegen om hulp in andere richtingen te zoeken, zodat jouw zelfbeeld en (waan) ideen worden aangepakt.
En ik zou de opmerkingen in dit topic ten harte nemen, dat er niets mis is .

Succes :) 14.gif
Probleem is, TS wil of kan dit niet horen (en accepteren). Hij zit in een tunnel(visie), al bijna 30 jaar lang. Zijn gevoel en waarneming zegt dat zijn kaak immens uit proportie is. Het is moeilijk om te zeggen wat wel zou helpen. Ja, therapie, maar om TS zover te krijgen...
pi_217113170
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 10:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]
je zit inderdaad vooral vast in een denkpatroon..

[...]

Kennelijk voel je je fijner in een slachtofferschap en het jezelf beklagen, omdat dat je aangewende denkpatroon is...
Dat denkpatroon 'veranderen' voelt zelfs bedreigend aan, omdat die gedachten je een schijnbare "zekerheid" bieden (vermoedelijk brengt het idee wel diepergaande sociale contacten aan te gaan, zeker met vrouwen, je eerder meer angsten en onzekerheden, dan je geisoleerde slachtoffer-rol en jezelf zielig te vinden)
Naast BDD, vermoed ik ook zoiets als dit. Het is een vorm van ineffectieve coping om problemen op minder te beļnvloeden factoren te leggen op en buiten de eigen invloed ('het ligt aan m'n kaak, en niet aan enige sociale vaardigheden'). Het is makkelijker de slachtofferrol aan te nemen ('dit overkomt me') dan te zoeken naar andere factoren waar je wel (hard) aan kan werken, zoals sociale vaardigheden. Ja, dat is niet makkelijk, maar in de slachtofferrol blijven hangen is op de lange termijn bijna altijd extreem schadelijk.

Ik ben zelf ook niet tevreden over m'n kaak. Ik lijk op die gast van de 'leave her alone'-meme, met een teruggevallen kaak. Helaas niet te verbergen met baardgroei, want dat heb ik als bijna 40-er ook nauwelijks. :') In de praktijk zie ik hierin nauwelijks nadelen eigenlijk, terwijl ik die vroeger echt wel dacht te zien. De onzekerheid moest ik wel te boven komen, maar voor de 1 is dat een kaak, voor de ander een kleine pener of kleine tietjes en voor weer een ander te weinig (of te veel) haar.

Boeien.

Wat telt is hoe je er mee om gaat.
  donderdag 20 maart 2025 @ 09:24:47 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217113661
Ik wil me hier best nog in verdiepen maar eigenlijk alleen als TS het nu over de toekomst gaat hebben. Hoe ziet hij die voor zich? En niet meer praten over zijn kaak want dat is zijn stokpaardje en tevens valkuil.

TS, hoe ziet jouw leven er over tien jaar uit?
  donderdag 20 maart 2025 @ 15:09:51 #244
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_217117748
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 12:25 schreef mcmlxiv het volgende:
TS heeft zijn waanvoorstellingen over zijn uiterlijk nodig om niet naar de echte oorzaken van zijn eenzaamheid en ellende te hoeven kijken.

Zoek een psycholoog en geen kaakchirurg of andere slager. De binnenkant van je hoofd heeft hulp nodig, niet de buitenkant
Nou dit.

Ik herken het overigens wel van vroeger. Ik, vrouw (aandacht krijgen is dus niet echt moeilijk zou je zeggen), had een driedubbellaagse muur om mezelf gemetseld omdat ik als kind gepest was en dat soort ellende, en omdat ik weinig aandacht kreeg dacht ik altijd dat ik extreem lelijk was. Ik besteedde ook heel veel aandacht aan mijn uiterlijk daardoor, en als ik terug kijk naar foto's zou ik toch echt zeggen dat ik er op zijn minst er gemiddeld uit zag (en dan ben ik best bescheiden). Je had toen zo'n meme van "als het zelfs de moeder van honey booh-booh lukt...". Nou, zo voelde ik mij dus ook. Ik moest wel lelijker dan een morbide obese mama-booh-booh zijn, want anders had ik ook wel de mannen en relaties aan elkaar geregen zoals mijn vriendinnen.
Als vrouw werkt het allemaal wat anders, want dan komt aandacht op een gegeven moment wel je kant op.

Maar als ik er op terug kijk was ik zelfs communicatief echt geen gekkie, maar ik kon mij er gewoon zo niets bij voorstellen dat mensen oprecht geļnteresseerd in me waren (door dat pesten 100 jaar geleden dus). Gevolg was dat als iemand vroeg hoe mijn weekend was o.i.d. dat ik dat in drie woorden samenvatte en dan maar vragen terug begon te vuren om het onderwerp af te kaatsen. Alles om niet over mezelf te hoeven praten. Dat levert 1 of 2 leuke gesprekken op (ik ben echt een kei in eerste ontmoetingen, want mensen voelen zich helemaal gehoord bij mij) en daarna raken mensen hun interesse wel kwijt. Hoe knap of lelijk je ook bent, oprechte niet-gespeelde onzekerheid misstaat iedereen en is niet altijd in concrete gedragingen of oplossingen te vatten.

Therapie was in mijn geval zonde van mijn tijd, maar medicatie heeft me wel geholpen om wat "vrijer" te worden in contact (ben inmiddels getrouwd, emotioneel best stabiel, en helemaal huisje boompje beestje). Misschien helpt het jou ook. Of werkt therapie wel wonderen voor jou. Het kan echt beter worden, maar dan moet je wel echt wat chiller met jezelf en (en anderen, waar je nu eigenlijk heel wanhopig iets van wil) worden.

Nou. Dit verhaal vind ik eigenlijk veels te persoonlijk om online te plaatsen, maar hopelijk geeft het enige inzicht, dus ik ga het toch maar doen. Vind het oprecht lullig voor je dat je je zo voelt. Een uitweg is er wel, maar dan moet je wel je prioriteiten even op orde krijgen (en hint: dat is niet die fokking kaak van je).

[ Bericht 3% gewijzigd door Saboo op 20-03-2025 15:20:50 ]
pi_217118246
quote:

SPOILER
Ik val niet op mannen maar ik kan denk ik wel zeggen dat jij absoluut geen raar of bijzonder onaantrekkelijk uiterlijk hebt.

Het versieren van vrouwen heeft meer te maken met gewoon het lef hebben om er op af te stappen dan dat je heel knap moet zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_217185905
Ik ben zojuist even langs geweest bij een van de kaakchirurgen die mij acht jaar geleden heeft geopereerd. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen… Er gaan zoveel gedachten door mijn hoofd dat ik uiteindelijk niets heb gezegd. Omdat ik een compleet solo leven leid ben ik benieuwd hoe anderen hiernaar kijken. Ik heb het gevoel dat we langs elkaar heen praten. Ik heb het gesprek gedeeltelijk opgenomen, Dit is niet om iemand belachelijk te maken en ik voel geen wrok tegen mijn kaakchirurgen. Ik wist altijd al dat mijn problemen extreem complex waren.

-opname verwijderd, dit zou alleen met toestemming mogen-

[ Bericht 12% gewijzigd door Lenny77 op 26-03-2025 14:32:34 ]
pi_217186023
Klinkt alsof ze naar je luistert en probeert mee te denken, ze stelt notabene een vervolg onderzoek voor. Dat is toch precies wat je wil?
pi_217186037
Weet je chirurg dat je het opnam en is diegene ermee akkoord dat je het hier deelt?
Opnemen als deelnemer aan een gesprek mag, deze opnamen zonder toestemming van de deelnemers verspreiden mag niet.

Tevens ben je sterker dan je denkt… recent gaf je aan de komende maanden niet online te kunnen komen omdat je moest herstellen van een paniek aanval. En nu ben je er toch.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217186074
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 12:54 schreef Alura. het volgende:
Klinkt alsof ze naar je luistert en probeert mee te denken, ze stelt notabene een vervolg onderzoek voor. Dat is toch precies wat je wil?
Denk je? Ik weet het niet... Ik heb het gevoel dat ze er wel makkelijk overheen praat. Of zie ik dat verkeerd? Alsof het normaal is dat je een onderbeet hebt na 2 operaties.
pi_217186091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 13:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Denk je? Ik weet het niet... Ik heb het gevoel dat ze er wel makkelijk overheen praat. Of zie ik dat verkeerd?
Dat hoor ik oprecht niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')