Eerlijk gezegd beangstigt het me dat ik niet ouder lijk te worden. Waarschijnlijk komt het door een combinatie van genen en het feit dat ik nauwelijks buiten kom. Mijn huid die van nature dik is wordt niet blootgesteld aan schadelijke invloeden en blijkbaar word ik ook niet grijs of dunner behaard. Uiteraard rook ik niet en drink ik ook nooit alcohol.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:54 schreef Kerelx het volgende:
En je ziet er best jong uit. Je zei ergens dat je rond 45 jaar bent, maar op basis van je foto zou ik je rond de 25-30 jaar schatten. Dus dat heb je ook nog mee.
Er bestaat een miljarden industrie om mensen nep jonger te laten lijken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd beangstigt het me dat ik niet ouder lijk te worden. Waarschijnlijk komt het door een combinatie van genen en het feit dat ik nauwelijks buiten kom. Mijn huid die van nature dik is wordt niet blootgesteld aan schadelijke invloeden en blijkbaar word ik ook niet grijs of dunner behaard. Uiteraard rook ik niet en drink ik ook nooit alcohol.
DJ Tiėsto is de enige die ik online heb kunnen vinden die ook niet ouder wordt.
je zit inderdaad vooral vast in een denkpatroon..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
Dat inderdaad. De stap zetten om jezelf wél als normaal aantrekkelijk te zien is al een hele, maar vervolgens komt er nog een rits emoties nį die moeilijk en confronterend zijn. Verbondenheid, seks als je dat op je 40e nog nooit gedaan hebt, emotieregulatie, jezelf uiten; feitelijk heb je een gat van twintig jaar waarin je dat soort dingen normaal gesproken leert. Daar heb je echt hulp bij nodig en ga je niet vanuit je zelfmedelijdencapsule oplossen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:24 schreef RM-rf het volgende:
(vermoedelijk brengt het idee wel diepergaande sociale contacten aan te gaan, zeker met vrouwen, je eerder meer angsten en onzekerheden, dan je geisoleerde slachtoffer-rol en jezelf zielig te vinden)
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Excuus, ik sta op het punt om een megapaniek aanval te krijgen, heb kortsluiting in mijn hersenen en ik zie wazig. Dus ik ben weer even een paar maanden stil. Want ik heb maanden nodig om bij te komen voordat ik weer een beetje normaal kan functioneren.
Deze heb ik vanmiddag nog even snel gemaakt, positief of negatief commentaar heeft geen invloed op hoe ik mij voel.Er is niks mis met jouw hoofd, qua uiterlijk. Je ziet er gemiddeld uit, ik zou als ik jou was naar een goede psycholoog gaan en daar je geld aan spenderen i.p.v.je uiterlijk . Leer eerst van jezelf houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
Excuus, ik sta op het punt om een megapaniek aanval te krijgen, heb kortsluiting in mijn hersenen en ik zie wazig. Dus ik ben weer even een paar maanden stil. Want ik heb maanden nodig om bij te komen voordat ik weer een beetje normaal kan functioneren.
Deze heb ik vanmiddag nog even snel gemaakt, positief of negatief commentaar heeft geen invloed op hoe ik mij voel.Maat, ik zit jouw topics altijd door te lezen, en verwonder mij altijd over het zelfbeeld wat je van jezelf hebt. Maar ik was wel altijd benieuwd naar jouw uiterlijk. Ik had een soort Elephant man in mijn hoofd gecreerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
Maar gast: Er is niets mis ! Op deze foto zie je er uit als een normale jongen![]()
Ik zou overwegen om hulp in andere richtingen te zoeken, zodat jouw zelfbeeld en (waan) ideen worden aangepakt.
En ik zou de opmerkingen in dit topic ten harte nemen, dat er niets mis is .
Succes![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Xlarge op 20-03-2025 06:25:22 ]
Probleem is, TS wil of kan dit niet horen (en accepteren). Hij zit in een tunnel(visie), al bijna 30 jaar lang. Zijn gevoel en waarneming zegt dat zijn kaak immens uit proportie is. Het is moeilijk om te zeggen wat wel zou helpen. Ja, therapie, maar om TS zover te krijgen...quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:17 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Maat, ik zit jouw topics altijd door te lezen, en verwonder mij altijd over het zelfbeeld wat je van jezelf hebt. Maar ik was wel altijd benieuwd naar jouw uiterlijk. Ik had een soort Elephant man in mijn hoofd gecreerd.
Maar gast: Er is niets mis ! Op deze foto zie je er uit als een normale jongen![]()
Ik zou overwegen om hulp in andere richtingen te zoeken, zodat jouw zelfbeeld en (waan) ideen worden aangepakt.
En ik zou de opmerkingen in dit topic ten harte nemen, dat er niets mis is .
Succes![]()
Naast BDD, vermoed ik ook zoiets als dit. Het is een vorm van ineffectieve coping om problemen op minder te beļnvloeden factoren te leggen op en buiten de eigen invloed ('het ligt aan m'n kaak, en niet aan enige sociale vaardigheden'). Het is makkelijker de slachtofferrol aan te nemen ('dit overkomt me') dan te zoeken naar andere factoren waar je wel (hard) aan kan werken, zoals sociale vaardigheden. Ja, dat is niet makkelijk, maar in de slachtofferrol blijven hangen is op de lange termijn bijna altijd extreem schadelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je zit inderdaad vooral vast in een denkpatroon..
[...]
Kennelijk voel je je fijner in een slachtofferschap en het jezelf beklagen, omdat dat je aangewende denkpatroon is...
Dat denkpatroon 'veranderen' voelt zelfs bedreigend aan, omdat die gedachten je een schijnbare "zekerheid" bieden (vermoedelijk brengt het idee wel diepergaande sociale contacten aan te gaan, zeker met vrouwen, je eerder meer angsten en onzekerheden, dan je geisoleerde slachtoffer-rol en jezelf zielig te vinden)
Nou dit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:25 schreef mcmlxiv het volgende:
TS heeft zijn waanvoorstellingen over zijn uiterlijk nodig om niet naar de echte oorzaken van zijn eenzaamheid en ellende te hoeven kijken.
Zoek een psycholoog en geen kaakchirurg of andere slager. De binnenkant van je hoofd heeft hulp nodig, niet de buitenkant
Deze heb ik vanmiddag nog even snel gemaakt, positief of negatief commentaar heeft geen invloed op hoe ik mij voel.Ik val niet op mannen maar ik kan denk ik wel zeggen dat jij absoluut geen raar of bijzonder onaantrekkelijk uiterlijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
Het versieren van vrouwen heeft meer te maken met gewoon het lef hebben om er op af te stappen dan dat je heel knap moet zijn.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Denk je? Ik weet het niet... Ik heb het gevoel dat ze er wel makkelijk overheen praat. Of zie ik dat verkeerd? Alsof het normaal is dat je een onderbeet hebt na 2 operaties.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:54 schreef Alura. het volgende:
Klinkt alsof ze naar je luistert en probeert mee te denken, ze stelt notabene een vervolg onderzoek voor. Dat is toch precies wat je wil?
Dat hoor ik oprecht niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Denk je? Ik weet het niet... Ik heb het gevoel dat ze er wel makkelijk overheen praat. Of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |