Zoals ik zei zijn ze heel goed in slachtofferrol kruipen. De racistische hooligan groep uit Tel Aviv hebben hier in Amsterdam taxichauffeurs belaagd en vandalisme uitgevoerd door vlaggen van huizen af te rukken. Wie zijn deze mensen die denken dat zij hier in Nederland zomaar onze burgers kunnen aanvallen? Onze wetten kunnen overtreden?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus dan moesten de supporters in elkaar worden geslagen en waren paspoortcontroles nodig.
Daar hebben de mensen in Gaza wat aan.
Ondanks dat ik heel kritisch over Israël ben heb ik Halsema altijd een slechte burgemeester van Amsterdam gevonden. Dat zij dan de term "antisemitisme" gebruikt vind ik geen enkele waarde hebben. Ze heeft het wel eerder gedaan toen er vanuit pro-Israëlische hoek wat druk werd gezet n.a.v. andere incidenten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als zij het al antisemitisme noemt...
quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als deze Marrokanen dat echt zo erg vinden, dan moeten ze daar stoer gaan doen met hun scooters.
moslims hebben geen humor en totaal geen zelfspotquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Humor in kankerjood ja? Hoe precies?
Anders zeg je ook niks over een buitenlandse groep die hier terreur komt zaaien in ons land.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als deze Marrokanen dat echt zo erg vinden, dan moeten ze daar stoer gaan doen met hun scooters.
Wie zijn de mensen die joodse mensen belaagden op 7 oktober die een vreedzame herdenking wilden bijwonen? Die zomaar hun vlaggen afpakten? De wetten kunnen overtreden? Wie zijn dat toch??quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wie zijn deze mensen die denken dat zij hier in Nederland zomaar onze burgers kunnen aanvallen? Onze wetten kunnen overtreden?
Toen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ondanks dat ik heel kritisch over Israël ben heb ik Halsema altijd een slechte burgemeester van Amsterdam gevonden. Dat zij dan de term "antisemitisme" gebruikt vind ik geen enkele waarde hebben. Ze heeft het wel eerder gedaan toen er vanuit pro-Israëlische hoek wat druk werd gezet n.a.v. andere incidenten.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zoals ik zei zijn ze heel goed in slachtofferrol kruipen. De racistische hooligan groep uit Tel Aviv hebben hier in Amsterdam taxichauffeurs belaagd en vandalisme uitgevoerd door vlaggen van huizen af te rukken. Wie zijn deze mensen die denken dat zij hier in Nederland zomaar onze burgers kunnen aanvallen? Onze wetten kunnen overtreden?
Dan hadden ze aangifte moeten doen ipv voor eigen rechter te gaan spelen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zoals ik zei zijn ze heel goed in slachtofferrol kruipen. De racistische hooligan groep uit Tel Aviv hebben hier in Amsterdam taxichauffeurs belaagd en vandalisme uitgevoerd door vlaggen van huizen af te rukken. Wie zijn deze mensen die denken dat zij hier in Nederland zomaar onze burgers kunnen aanvallen? Onze wetten kunnen overtreden?
Ik zou fok! absoluut niet representatief willen noemen voor Nederland. Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:10 schreef Werkperd het volgende:
Hele mooie reacties hier overigens. Sluit heel erg goed aan bij een andere topic waarbij ik zei dat Nederland nooit van zijn racisme afgekomen is. Levend bewijs hier.
Ga je haat ergens anders uitkotsen. Zijn wij niet van gediend.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'de slachtoffer'..ok
Het heeft niks met racisme te maken.. Islam is kut, die hele cultuur is kut, maar de kleur van moslims zal mij een zorg zijn. Dus dat is geen racisme.
Overigens neem ik het woord kutmoslims terug.. dat is onnodig.
Eerst provoceren en dan janken over racisme. Typerend welquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:10 schreef Werkperd het volgende:
Hele mooie reacties hier overigens. Sluit heel erg goed aan bij een andere topic waarbij ik zei dat Nederland nooit van zijn racisme afgekomen is. Levend bewijs hier.
Dit is de geschiedenis van je land. Dat was normaal tijdens voetbalwedstrijden. Decennia lang. kankerjoden als het over Ajax ging. Spreekkoren met 'hamas hamas alle joden aan het gas'.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Humor in kankerjood ja? Hoe precies?
Lol, kijk in de spiegel domme trollquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ga je haat ergens anders uitkotsen. Zijn wij niet van gediend.
Afkomst maakt niks uit voor mij. Dit soort geweld is op geen enkele manier goed te praten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Anders zeg je ook niks over een buitenlandse groep die hier terreur komt zaaien in ons land.
Aangifte? Politie was nergens te bekennen toen Joodse hooligans met buitenlandse paspoorten hier onze eigen burgers aan het terroriseren waren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Dan hadden ze aangifte moeten doen ipv voor eigen rechter te gaan spelen.
Dat doen we in Nederland doorgaans niet hè.
Ze behoort tot de wegkijkende, progressieve elite. Dat heeft dus wel degelijk waarde.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ondanks dat ik heel kritisch over Israël ben heb ik Halsema altijd een slechte burgemeester van Amsterdam gevonden. Dat zij dan de term "antisemitisme" gebruikt vind ik geen enkele waarde hebben. Ze heeft het wel eerder gedaan toen er vanuit pro-Israëlische hoek wat druk werd gezet n.a.v. andere incidenten.
Laat ook maar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Aangifte? Politie was nergens te bekennen toen Joodse hooligans met buitenlandse paspoorten hier onze eigen burgers aan het terroriseren waren.
Ik ben Kamala Harris, racist in de dopquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:10 schreef Werkperd het volgende:
Wat vind je ervan dat onze eigen burgers paspoortcontroles aan het uitvoeren waren?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Aangifte? Politie was nergens te bekennen toen Joodse hooligans met buitenlandse paspoorten hier onze eigen burgers aan het terroriseren waren.
Ik hoor hier keer op keer dat ze slap is en thee drinkt met Moslims. Jullie weten ook niet wat jullie willen hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze behoort tot de wegkijkende, progressieve elite. Dat heeft dus wel degelijk waarde.
En hoe sluit dat uit wat ik zeg?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoor hier keer op keer dat ze slap is en thee drinkt met Moslims. Jullie weten ook niet wat jullie willen hoor.
Dat is niet aardig om NL zo te noemenquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou fok! absoluut niet representatief willen noemen voor Nederland. Gelukkig niet zeg.
Het is meer een beetje een gesticht.
i know.... een moslim vrij nederland ...simplequote:Op zaterdag 9 november 2024 00:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoor hier keer op keer dat ze slap is en thee drinkt met Moslims. Jullie weten ook niet wat jullie willen hoor.
Ja. Zelfs bij Oekraïners. Om te kijken of er geen J in hun ausweis stond.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat onze eigen burgers paspoortcontroles aan het uitvoeren waren?
Marokkanen zijn al decennialang onze burgers (vrouwen, mannen, kinderen, bejaarden, homo's en lesbiennes) aan het terroriseren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pure haat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Zelfs bij Oekraïners. Om te kijken of er geen J in hun ausweis stond.
Ik snap er echt helemaal niets van. Ik vind dit zo absurd.
Klaarblijkelijk is het heel moeilijk om het af te keuren. Gek, ik had er zelf geen enkele moeite mee om vernielingen en smakeloze liederen door Israëlische voetbalsupporters af te keuren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Zelfs bij Oekraïners. Om te kijken of er geen J in hun ausweis stond.
Ik snap er echt helemaal niets van. Ik vind dit zo absurd.
Burgers die hun eigen stad aan het beschermen waren tegen racistische hooligans die op een of andere manier vanuit de politiek vrije spel hebben gekregen hier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat onze eigen burgers paspoortcontroles aan het uitvoeren waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |