struisvogel?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt? Geen enkele ervaring met Ajax uitschelden voor 'joden' met een prefix?
Nee. In weet niet waar je woont.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt? Geen enkele ervaring met Ajax uitschelden voor 'joden' met een prefix?
Of 'hamas hamad joden aan het gas'. Nooit gehoord?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:45 schreef capricia het volgende:
Dit soort stickers zijn van 10 of 20 jaar geleden. Maar het is hier niet vreemd.
[ afbeelding ]
Een gezegend mens ben je!quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. In weet niet waar je woont.
Ik heb een puberzoon die scheldt met ‘vieze kanker homo’ naar zijn vrienden en dat vind ik al erg.
Triest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:45 schreef capricia het volgende:
Dit soort stickers zijn van 10 of 20 jaar geleden. Maar het is hier niet vreemd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Een gezegend mens ben je!
Houden zo.
Andere baan een optie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:48 schreef Thorelf het volgende:
jodenhaters hebben niets te vrezen .... nee duhh half nederland is is moslim.... ik werk op schiphol... meer dan 80 procent is moslim. dit land is een 3e wereld land
Was allemaal normaal.quote:
Er wonen niet eens een miljoen moslims in Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:48 schreef Thorelf het volgende:
jodenhaters hebben niets te vrezen .... nee duhh half nederland is is moslim.... ik werk op schiphol... meer dan 80 procent is moslim. dit land is een 3e wereld land
Die Moslims moeten jullie gezeik ook aanhoren. Dat is wel ok dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Godver weer zo'n genocide-debiel. Dit forum wordt echt verziekt door al die kutmoslims
Nog steeds is kankerjood een term waar je in de Kuip niet echt scheve gezichten van krijgtquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Was allemaal normaal.
'Hamas Hamas joden aan het gas.' -'dat vind ik wel leuke '
En iedereen vond dat wel normaal.
Goed, maar joden aan het gas stickers dus wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds is kankerjood een term waar je in de Kuip niet echt scheve gezichten van krijgt
Al heeft dat dan weer bijzonder weinig met daadwerkelijk antisemitisme te maken
quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer op dit soort dieptrieste idiotie reageren. Zoek het uit.
Huh, en wie moet jij wel niet wezen dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer op dit soort dieptrieste idiotie reageren. Zoek het uit.
meer dan.. je denktquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wonen niet eens een miljoen moslims in Nederland.
In de kern ook niet zo, het is vooral een beetje kinderachtig shockeren omdat ‘zij’ zich zo noemenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goed, maar joden aan het gas stickers dus wel.
nee hoop dat ze dan snel vertrekkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die Moslims moeten jullie gezeik ook aanhoren. Dat is wel ok dan?
Valt me nog mee dat je het geen islamofobie noemt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die Moslims moeten jullie gezeik ook aanhoren. Dat is wel ok dan?
En jij gaat anders wel, toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee hoop dat ze dan snel vertrekken
quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En jij gaat anders wel, toch?
you wishquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En jij gaat anders wel, toch?
Ik reageer inhoudelijk op goede argumenten. Niet op plat antisemitisme. Vandaar mijn zoek het uit en dat is nog steeds van kracht.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
[..]
Huh, en wie moet jij wel niet wezen dan?
Of jij wel of niet erop ingaat is natuurlijk jouw eigen probleem. Idioot reageren is iemand die niet inhoudelijk kan reageren en zich hier als een kleine kind misdraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |