Je moet je kapot schamenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een gevoel van trots overheerst bij mij nu wij als Nederlandse samenleving een krachtig signaal hebben afgegeven tegen de genocide en etnische zuiveringen die gepleegd worden door schurkenstaat israël. #realitycheck
En dan duikt er wel weer een andere app in dat gat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om die telegram groepen uit te schakelen als dit soort toestanden spelen.
Het is de manier om grote groepen mensen bijeen te krijgen om rotzooi te trappen.
Los van deze nonsens wil gemeente Amsterdam al een tijdje internationale toeristen weren...quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef LethalNinja het volgende:
Jaja nu het internationaal wordt en het Amsterdam en indirect Nederland geld gaat kosten worden ze wakker hoor. Want reken maar dat sommige reisbureaus nu een negatief reisadvies geven voor Amsterdam.
Er zijn er weinig die de maatschappij komen verrijken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:03 schreef Inbox het volgende:
Nog niet zolang wakker, maar ik begrijp dat het weer ouderwets gezellig was gisteren.
Willen we meer of willen we minder .. ?
Met als kanttekening dat ze zegt dat dit helemaal niks met demonstreren te maken had, maar gewoon crimineel was. Dat vond ik niet zo'n hoopgevende opmerking. We hebben rondom de demonstraties vernielingen, intimidatie en geweld gezien, met als reactie hooguit bestuurlijke verplaatsing.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:03 schreef HiZ het volgende:
Ik ben nog niet optimistisch, maar het lijkt zowaar alsof er een voorzichtige lijn in het zand wordt getrokken.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een gevoel van trots overheerst bij mij nu wij als Nederlandse samenleving een krachtig signaal hebben afgegeven tegen de genocide en etnische zuiveringen die gepleegd worden door schurkenstaat israël. #realitycheck
Vooral minder werkelozen die om 13:00 wakker worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:03 schreef Inbox het volgende:
Nog niet zolang wakker, maar ik begrijp dat het weer ouderwets gezellig was gisteren.
Willen we meer of willen we minder .. ?
Dit dus. Hypocrisie ten top, zo altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Trollen verenigt u.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:05 schreef Waldko het volgende:
[..]
Dit dus. Hypocrisie ten top, zo altijd.
Donder toch op naar het Midden Oosten en ga lekker in het zand spelen met je soortgenoten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef LethalNinja het volgende:
Jaja nu het internationaal wordt en het Amsterdam en indirect Nederland geld gaat kosten worden ze wakker hoor. Want reken maar dat sommige reisbureaus nu een negatief reisadvies geven voor Amsterdam.
Alle Marokkanen die zich weer niet schamen voor deze Marokkanen hebben er dan ook part en deel aan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef Caland het volgende:
Veel mensen die zich schamen om iets waar ze part noch deel aan hebben
Leuke rubriek vind ik dat altijd
Dit mag ook wel vermeld worden in de OPquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah, de Ben Gvirfans doen ook wat je van ze zou verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |