Dit ja! Eerst even een mooie privé locatie opzoeken ver van je directe collega's verwijderd. Je wil niet hebben dat ze staan te pissen wetende dat jij op die pot aan het kleien bent.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga vaak op een andere verdieping zitten en ga dan helemaal los
lekker man
Begin je heel laat met werk of ben je enorm vroeg wakker? Tussen ontbijt en weg zit bij mij hoogstens 20 minuten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef heywoodu het volgende:
Bij thuiswerken: poepen wanneer het moet, in de praktijk vaak tijdens het werken, maar soms ook niet. Maakt niet uit, chill, zen, alles.
Bij werken op locatie: in het uur/anderhalf uur tussen ontbijt en vertrek even op het gemakje er voor gaan zitten
quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga vaak op een andere verdieping zitten en ga dan helemaal los
lekker man
Ik moet iets voor zeven weg en ga dan vaak rond kwart over vijf mijn bed uit (die ene dag, soms twee, in de week dat ik niet thuis werk)quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Begin je heel laat met werk of ben je enorm vroeg wakker? Tussen ontbijt en weg zit bij mij hoogstens 20 minuten.
Ah, oke. Bewonderingswaardig dat je dan je bed uit kan komenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet iets voor zeven weg en ga dan vaak rond kwart over vijf mijn bed uit (die ene dag, soms twee, in de week dat ik niet thuis werk)
Ik heb er echt een enorme pleurishekel aan als ik wakker word en binnen een half uur niet alleen klaar, maar ook daadwerkelijk al op pad moet zijn
Eerst even rustig ontbijten, beetje nieuws lezen, sport kijken, op het gemakje lekker douchen, etc.
Met grove tegenzin, wil ik er wel graag even bij vermelden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah, oke. Bewonderingswaardig dat je dan je bed uit kan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |