Bekijk deze YouTube-videoquote:Mocro Maffia is een Nederlandse misdaadserie over de onderwereld in Amsterdam. De serie is bedacht en ontwikkeld door Achmed Akkabi en Thijs Römer, exclusief voor Videoland, waar de serie op 11 oktober 2018 in première ging. Het verhaal is ingegeven door het boek Mocro Maffia van Wouter Laumans en Marijn Schrijver.
Wel een heerlijk figuur.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:26 schreef roos94 het volgende:
Immanuele grives is echt een extreem slechte actrice. Je zou denken dat deze rol haar wel zou passen als een jas.
Tonanno wordt gepopt.. of niet? We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:50 schreef RipCity het volgende:
Oh was de laatste aflevering ooit.
Tijd voor iets nieuws... Sleepers komt nog maar hopelijk komt er nog ander leuk alternatief.
PS: voor degene die net als ik de show bij aftiteling afzetten: er komt nog stukje erna.
Vast voorstukje voor een spin-off.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tonanno wordt gepopt.. of niet? We zullen het nooit weten
De makers zeggen dat er geen spinoffs meer komen. Vind dat ook wel okee zo, open einde waar de kijker over mag beslissen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vast voorstukje voor een spin-off.
finale was prima, seizoen idd wel matig. Maar mooi afgesloten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:20 schreef DubbeleKater het volgende:
Ik verwacht nog wel een film, maar ik vond het geen slechte finale, wel een slecht seizoen.
Tonnano moest gewoon blijven leven blijkbaar dus lossen ze t zo maar opquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:25 schreef __Fokker__ het volgende:
Die deur in de koffieshop: open,dicht,open,dicht
Niet helemaal goed opgelet.
Beetje jammer ook dat zie die Tonano laten leven, omdat zijn chick zwanger is?Tatra heeft gewoon een kind toch dus ik snap de redenatie niet helemaal.
Called it.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:04 schreef XSbig het volgende: Ik verwacht (en hoop) toch wel een Gommorah achtig einde. Iedereen dood, terwijl een nieuwe lichting het overneemt. Vicieuze cirkel dit dat.
Waarom zou tonnano achter adil aangaan? Die heeft zijn chick en kind gered en leek verder ook niet meer achter tonnano aan te gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]
De makers zeggen dat er geen spinoffs meer komen. Vind dat ook wel okee zo, open einde waar de kijker over mag beslissen.
Beetje raar verder als de overgebleven Surinamers en/of Tonnano niet meer achter Adil aan gaan. Moeilijk te geloven dat ie lekker in zijn kickboxgym kan blijven chillen zonder dat gasten hem proberen te vegen.
Borsu die zich makkelijk overgaf was ook raar.
Ik vond Samira eigenlijk wel goed acteren in deze aflevering, vergeleken tot in het verleden.
Mwa, adil, tonnano, taxi, samira, carlos en otto leven nog gewoon.quote:
Ik herinner me hem uit gtstquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Erg leuk om Kenneth Herdigein weer te zien, voor de rest was het bijzonder matig. Jammer voor een serie die zo sterk begon met seizoen 1.
Ik uit Unit 13, nog altijd de beste politieserie van eigen bodem.quote:
Tatta leeft nog?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:11 schreef Vlinder het volgende:
Het enige duidelijke einde is voor Samira en Younes.
Tatta leeft nog steeds. En behalve dat Ashraf dood is gaat de rest lekker door.
Ik weet niet niet hoor..
Maar het waren 3 mooie seizoenen. Dat wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |