Zegt hij tussen neus en lippen door dat Claude ook een nummer heeft ingediend?quote:
Haha nee, volgensmij heeft Claude gezegd dat hij het dit jaar nog te vroeg vond,quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:26 schreef Greys het volgende:
Wisten we dat al eigenlijk dat Claude een lied heeft ingezonden? Nee toch? Of verklapt Douwe dat nu? Ik ben het even vergeten.![]()
Edit: ah ik zie nu je tweede post. Nee dus haha.
Hij staat er wel fijn in, die Douwe. Vorige keer riep trok hij zijn eigen inzending terug voor Numidia en nu gunt hij het Claude kennelijk.
Dan zal het Claude wel worden. Net meegedaan aan De Beste Zangers ook enzo. Douze points uit Frankrijk.
Ja. Volgens mij wist Douwe helemaal niet dat Claude ontkend had haha. Mooi wel dit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:30 schreef Thrts het volgende:
[..]
Haha nee, volgensmij heeft Claude gezegd dat hij het dit jaar nog te vroeg vond,
Maarja, de commissie zei dus ook al dat mensen in de media aangaven niks te hebben ingestuurd, terwijl ze dus wel wat hebben ingezonden.
Ja he? Je merkt dat hij het echt superleuk zou vinden om nog eens te gaan maar daarbij eigenlijk niemand van 'de nieuwe generatie' in de weg wil zitten. En je gelooft hem ook nog als hij het zegt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een mooie reactie van Douwe![]()
Hij stond gisteravond voor een uitverkochte zaal in Den Haag, m'n collega was er dus ik zal even vragen of ze commissieleden heeft gespot.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Als Claude een kneiter van een hit heeft mag hij van mij gaan. Maar ik hoop dat hij stevig in zijn schoenen staat want er komt een hoop op hem af.
Misschien kwamen ze elkaar tegen ergens bij een poppodium in Leiden ofzo, geheel toevallig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:00 schreef blackswangreen het volgende:
Claude is geen geweldige zanger, maar het is wel een jongen met uitstraling en een verhaal. En er zit een goede hitproducer achter (dezelfde als Suzan & Freek, en De Diepte van S10). Plus dat er natuurlijk altijd een half-Frans refreintje in zit, dus hij vinkt een hoop vakjes aan om succesvol te zijn op Eurovisie... mocht hij echt iets hebben ingestuurd. Ik weet niet hoeveel inside info Douwe heeft, of dat hij het gewoon ergens heeft gelezen.
Ik hoorde Douwe Bob toevallig gisterochtend op de radio, en toen zei hij bijna woordelijk hetzelfde. Toen was hij ook Claude aan het pushen. En dat was echt een ander interview. Dus per ongeluk is het zeker niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:53 schreef Greys het volgende:
Drie bekenden waren gister bij z'n concert (in leeftijd variërend van eind 20 tot 65!) en heb het ze even gevraagd en alledrie vonden ze het erg goed en leuk live.
Merkte bij Beste Zangers ook wel dat hij vele leeftijdsgroepen aanspreekt dus dat is ook altijd handig op het ESF.
Nou ja we zien wel.
Benieuwd of Douwe echt iets verklapt heeft per ongeluk haha.
Oh!quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik hoorde Douwe Bob toevallig gisterochtend op de radio, en toen zei hij bijna woordelijk hetzelfde. Toen was hij ook Claude aan het pushen. En dat was echt een ander interview. Dus per ongeluk is het zeker niet.
Best kans op ja, dat de beste vijf of drie elkaar al lang wéér ergens zijn 'tegengekomen' en sommigen met elkaar hebben afgesproken dat ze er niet over hoeven liegen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien kwamen ze elkaar tegen ergens bij een poppodium in Leiden ofzo, geheel toevallig.
De inzending sloot geloof ik eind vorige week pas, dus dat zou wel een beetje snel zijn. Ik denk (eerlijk gezegd) dat Douwe het ook niet weet. Maar Claude heeft natuurlijk wel in de media gezegd dat hij op zich wel belangstelling heeft, aangezien hij er steeds naar wordt gevraagd (net als elke andere artiest in de rolodex van RTL Boulevard).quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Best kans op ja, dat de beste vijf of drie elkaar al lang wéér ergens zijn 'tegengekomen' en sommigen met elkaar hebben afgesproken dat ze er niet over hoeven liegen.
Ja da's een leuk liedje maar ik hoor er persoonlijk geen ESF-top 5 in. Dus ik hoop stiekem dat áls hij al iets heeft ingezonden dat het niet deze is. Denk/hoop dat hij dan wel heel even had gewacht met uitbrengen als het deze was toch.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:13 schreef Momo het volgende:
Zie trouwens dat Claude paar weken terug een nummer heeft uitgebracht van precies 3 minuten
Bekijk deze YouTube-video
Dit is gewoon een inwisselbaar liedje, dat overigens ook weinig doet in de hitlijsten. Ik kan me niet voorstellen dat hij dit zou insturen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een leuk liedje maar ik hoor er persoonlijk geen ESF-top 5 in. Dus ik hoop stiekem dat áls hij al iets heeft ingezonden dat het niet deze is. Denk/hoop dat hij dan wel heel even had gewacht met uitbrengen als het deze was toch.
Dat denk ik dus ook altijd, dat het waarschijnlijk nogal dom klinkt als je Nederlands en Frans kunt verstaan. Maar ja zo’n simpele combinatie kan misschien voor het Songfestival wel werken. Al kwam Ladada er live eerst nooit echt lekker uit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het bij Claude wel tekenend dat hij in België niet doorbreekt. Terwijl dat toch bij uitstek de markt voor hem zou moeten zijn. Volgens mij komt dat omdat z'n liedjes te afgezaagd zijn, heel veel herhaling van simpele Franse woordjes en zinnetjes. In Nederland kom je daar wel mee weg omdat wij amper Frans spreken, maar Vlamingen denken waarschijnlijk "wat is dit voor een kleutermuziek".
Ik denk dat de belgen hem ook teveel met Stromae gaan vergelijken. Die is daar toch meer cultureel erfgoed dan in Nederlandquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het bij Claude wel tekenend dat hij in België niet doorbreekt. Terwijl dat toch bij uitstek de markt voor hem zou moeten zijn. Volgens mij komt dat omdat z'n liedjes te afgezaagd zijn, heel veel herhaling van simpele Franse woordjes en zinnetjes. In Nederland kom je daar wel mee weg omdat wij amper Frans spreken, maar Vlamingen denken waarschijnlijk "wat is dit voor een kleutermuziek".
De Vlamingen die ik ben tegengekomen in mijn leven, en dat zijn er best wel wat, waren allemaal helemaal niet zo goed in Frans. Ze leerden op school voor de toets en deden er daarna niks meer mee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:36 schreef blackswangreen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |