SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kan je daar wel in het Engels toelichten wat het lastig maaktquote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef bitterbal het volgende:
maar moet er wat meer aandacht aan besteden. Want het is echt lastig
Je weet het nooit tegenwoordig met die Engelse ziekte die overal heerstquote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Je typt het verschil al, slootwater =/= sloot water meid. Ik moet gewoon eventjes VEEL water drinken.
maar buiten is het koudquote:
en geen sneeuwquote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar buiten is het koud
En grijs
Hier nog zonnig. Wel fris.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar buiten is het koud
En grijs
Dat zou wel een shock zijn als het in Nederland opeens zou sneeuwenquote:
Ja dan was het witquote:
Veilige vlucht beerquote:Op donderdag 7 november 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier nog zonnig. Wel fris.
Maar goed. We konden direct doorlopen naar het vliegtuig, dus ik zit alweer
En Chan weet je ook. Dus "Ik dinsdag winkel."quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende: Oke dus nu wil ik doen: dinsdag ben ik bij de plantenwinkel geweest om te vragen of zij ook bezorgen. Ik weet dinsdag en winkel
![]()
goede vluchtquote:Op donderdag 7 november 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier nog zonnig. Wel fris.
Maar goed. We konden direct doorlopen naar het vliegtuig, dus ik zit alweer
mag van mij anders prima al sneeuwen hier.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zou wel een shock zijn als het in Nederland opeens zou sneeuwen
Wacht dan nog even tot ik thuis ben, anders wordt de autorit terug naar het zuiden wel echt een helquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
goede vlucht
[..]
mag van mij anders prima al sneeuwen hier.
Minimaal anderhalve meter hoog.
En plant kan ze opzoeken.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Chan weet je ook. Dus "Ik dinsdag winkel."
dan moet ze de werkwoorden gaan en zijn nog opzoekenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En plant kan ze opzoeken.
En dan zegt ze iets als "Ik ben dinsdag een plantenwinkel"
Ik plant dinsdag een winkel danquote:Op donderdag 7 november 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze de werkwoorden gaan en zijn nog opzoeken
ik eet dinsdag winkel?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
Weet je wel wat eten is @:bitterbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |