SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kan je daar wel in het Engels toelichten wat het lastig maaktquote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef bitterbal het volgende:
maar moet er wat meer aandacht aan besteden. Want het is echt lastig
Je weet het nooit tegenwoordig met die Engelse ziekte die overal heerstquote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Je typt het verschil al, slootwater =/= sloot water meid. Ik moet gewoon eventjes VEEL water drinken.
maar buiten is het koudquote:
en geen sneeuwquote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar buiten is het koud
En grijs
Hier nog zonnig. Wel fris.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar buiten is het koud
En grijs
Dat zou wel een shock zijn als het in Nederland opeens zou sneeuwenquote:
Ja dan was het witquote:
Veilige vlucht beerquote:Op donderdag 7 november 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier nog zonnig. Wel fris.
Maar goed. We konden direct doorlopen naar het vliegtuig, dus ik zit alweer
En Chan weet je ook. Dus "Ik dinsdag winkel."quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende: Oke dus nu wil ik doen: dinsdag ben ik bij de plantenwinkel geweest om te vragen of zij ook bezorgen. Ik weet dinsdag en winkel
![]()
goede vluchtquote:Op donderdag 7 november 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier nog zonnig. Wel fris.
Maar goed. We konden direct doorlopen naar het vliegtuig, dus ik zit alweer
mag van mij anders prima al sneeuwen hier.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zou wel een shock zijn als het in Nederland opeens zou sneeuwen
Wacht dan nog even tot ik thuis ben, anders wordt de autorit terug naar het zuiden wel echt een helquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
goede vlucht
[..]
mag van mij anders prima al sneeuwen hier.
Minimaal anderhalve meter hoog.
En plant kan ze opzoeken.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Chan weet je ook. Dus "Ik dinsdag winkel."
dan moet ze de werkwoorden gaan en zijn nog opzoekenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En plant kan ze opzoeken.
En dan zegt ze iets als "Ik ben dinsdag een plantenwinkel"
Ik plant dinsdag een winkel danquote:Op donderdag 7 november 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze de werkwoorden gaan en zijn nog opzoeken
ik eet dinsdag winkel?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
Weet je wel wat eten is @:bitterbal?
zij is sandwichquote:Op donderdag 7 november 2024 15:17 schreef gianni61 het volgende:
Meisje in de rij voor mij gaat echt een kutvlucht krijgen. Die wordt opeens ingesloten tussen 2 overmatig brede Tokkie wijven
ja. Vaak ook als je in een restaurant dan denkt nu ga ik ik in het thai bestellen kan het nie omdat de bediening uit myanmar komtquote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je daar wel in het Engels toelichten wat het lastig maakt
Ik kan het al bijna ruikenquote:
ja gaan moet er nog tussen dus dan is het dinsdag ik gaan winkelquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Chan weet je ook. Dus "Ik dinsdag winkel."
quote:Op donderdag 7 november 2024 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En plant kan ze opzoeken.
En dan zegt ze iets als "Ik ben dinsdag een plantenwinkel"
Ja gin.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
Weet je wel wat eten is @:bitterbal?
on the rocks?quote:
Ik las het "als het koud is en ik ben buiten adem." "ik vaak stevig uit..."quote:Op donderdag 7 november 2024 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als het koud is en ik ben buiten adem ik vaak stevig uit om het warmer te krijgen. Heel vreemd maar het werkt op een of andere manier.
Iemand verklaring?
lolquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las het "als het koud is en ik ben buiten adem." "ik vaak stevig uit..."
Ik dacht, hè.
Ik moest ook drie keer lezenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht, hè.
Kun je haar niet redden?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:17 schreef gianni61 het volgende:
Meisje in de rij voor mij gaat echt een kutvlucht krijgen. Die wordt opeens ingesloten tussen 2 overmatig brede Tokkie wijven
Chan gin dinsdag plantjesquote:
Op deze manier is het wel logisch. Als je stevig van formaat bent, zoals de tokkiedames in de rij voor beer, dan ben je sneller buiten adem en heb je het vaak ook sneller warmquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht, hè.
Check.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op deze manier is het wel logisch. Als je stevig van formaat bent, zoals de tokkiedames in de rij voor beer, dan ben je sneller buiten adem en heb je het vaak ook sneller warm
komkommer is gewoon een plant. tomaten ookquote:
mimimimimiquote:Op donderdag 7 november 2024 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
komkommer is gewoon een plant. tomaten ook
Alleen vlees?quote:
Een komma na 'buiten', had de leesbaarheid wel verbeterd.quote:
Daarom eet ik geen tomaat.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
komkommer is gewoon een plant. tomaten ook
Klopt. Helemaal juist.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een komma na 'buiten', had de leesbaarheid wel verbeterd.![]()
Ik eet ook geen tomaatquote:Op donderdag 7 november 2024 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom eet ik geen tomaat.
Ja dat snap ik wel maar soms is het eigenlijk wel onmisbaar anders krijg je van die ademloze zinnen haha dan ben je alsnog buiten adem zoals sommige mensen weleens doen dat die zo onophoudelijk en vaak ook nog monotoon maar door blijven praten en dat ook op die manier typen omdat ze eigenlijk geen idee hebben waar interpunctie op een natuurlijke wijze hoort te zitten snap jequote:Op donderdag 7 november 2024 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Helemaal juist.
Probeer normaal gesproken het aantal komma's te minimaliseren.
Gaat ze dood aan het einde?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
Oké die film over Amy Winehouse is niet echt een aanrader.
Eens.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar soms is het eigenlijk wel onmisbaar anders krijg je van die ademloze zinnen haha dan ben je alsnog buiten adem zoals sommige mensen weleens doen dat die zo onophoudelijk en vaak ook nog monotoon maar door blijven praten en dat ook op die manier typen omdat ze eigenlijk geen idee hebben waar interpunctie op een natuurlijke wijze hoort te zitten snap je
Nou dat gaat ze niet zeggen denk ik, dan zou ze het filmverloop verklappen.quote:
Ja naja is misschien ook wel weer zo.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders zou zo'n film zes uur duren.
Mijn vader weet ook nooit waar ie punten en komma's moet zetten dus zet hij ze achteraf dan altijd maar ergens.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar soms is het eigenlijk wel onmisbaar anders krijg je van die ademloze zinnen haha dan ben je alsnog buiten adem zoals sommige mensen weleens doen dat die zo onophoudelijk en vaak ook nog monotoon maar door blijven praten en dat ook op die manier typen omdat ze eigenlijk geen idee hebben waar interpunctie op een natuurlijke wijze hoort te zitten snap je
Je bent zelf raar.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die geen tomaat eten zijn raar
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die geen tomaat eten zijn raar
quote:
Ik ben eindelijk een beetje opgewarmd, en ik ben niet eens naar buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 7 november 2024 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de dag is weer om. Hoop dingen gedaan.
Gatvers koud buiten
Ik heb 0,68 km gelopenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een beetje opgewarmd, en ik ben niet eens naar buiten geweest vandaag
Oeh goede plannen voor straksquote:Op donderdag 7 november 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 0,68 km gelopen![]()
En mijn bed verschoonddat dan weer wel. Straks eerst even op de bank onder een verwarmd dekentje. En vanavond bubbeltjesgenot met lekker lekker en lekker
Dat dacht ik. Ben ik ook wel even aan toe eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 0,68 km gelopen![]()
En mijn bed verschoonddat dan weer wel. Straks eerst even op de bank onder een verwarmd dekentje. En vanavond bubbeltjesgenot met lekker lekker en lekker
scheten laten op de bankquote:
quote:
quote:met lekker
quote:lekker
quote:en lekker
Ah ik dacht mss champagne drinken met de meiden van K3quote:Op donderdag 7 november 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat doe ik de andere zes dagen van de week ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ik dacht mss champagne drinken met de meiden van K3
En nu de hamvraag: Weet hij zelf überhaupt wat hij probeert te vragen?quote:Hoi. In de bijlage mijn beeldscherm. met bovenaan Outlook mail en daaronder ziggomail. Voor je moeder hebben we een nieuw mailadres aangemaakt ma_fles@gmail.com. Vraag is hoe ik voor haar een gmailbestand in haar mailmap krijg. Graag ff je support.
quote:Op donderdag 7 november 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: Weet hij zelf überhaupt wat hij probeert te vragen?Kans is erg klein.
Ik ging dus op de bank liggen
POP3 of weet ik veel hoe dat werkt.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: Weet hij zelf überhaupt wat hij probeert te vragen?Kans is erg klein.
Ik ging dus op de bank liggen
Ja, waarom niet gewoon Thunderbird?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou je outlook willen gebruiken.
Ik vind dat zo triest he, die situatie. Alsof die voetbalclub er iets aan kan doenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:37 schreef Haags het volgende:
Is user @:karzai nog veilig in AllAhmsterdam?
Ik hou niet zo van bacon maar wil hem wel proberen.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:49 schreef Ama het volgende:
Haha die nieuwe McDonalds burger ziet er zo onwijs smerig uit.![]()
[ link | afbeelding ]
Das Taghi die op vakantie gaat naar de Veluwe.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar huis zag ik op de afslag Hoogerheide vier ME-busjes, dan een touringcar ervoor en daarvoor nog eens 4 ME-busjes.
👀quote:Op donderdag 7 november 2024 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bacon maar wil hem wel proberen.
Ik las het vanmorgen ook al in de krant.quote:
Dan rijden ze wel om.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das Taghi die op vakantie gaat naar de Veluwe.
Fopslag.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg een spam-mail, dat m'n opslag vol zat. Header: SchijFopslag. Ook met de hoofdletters zo.
Haha fop
kip met stroopwafel en bacon.... jakquote:Op donderdag 7 november 2024 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bacon maar wil hem wel proberen.
Kut.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das Taghi die op vakantie gaat naar de Veluwe.
Ja maar dit ziet er toch gewoon smerig uit.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had m'n bacon laatst ook aan Fles gegeven.
Lijkt veel meer opquote:Op donderdag 7 november 2024 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit ziet er toch gewoon smerig uit.
quote:
Hamburgers zien er altijd smerig uit.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit ziet er toch gewoon smerig uit.
quote:Op donderdag 7 november 2024 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hamburgers zien er altijd smerig uit.
Wat staat er op de planning?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen jaarlijks afdelingsfeestje uitje whatever je dat moet noemen..![]()
Eten is zinloos, morgen heb je toch weer honger.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
de zon gaat zinloos onder, morgen moet hij toch weer op
nee das andersquote:Op donderdag 7 november 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eten is zinloos, morgen heb je toch weer honger.
Romeo Castelen?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags heb je het al gelezen over oud Ado-Speler Romeo C. ?
Of mag hier wel zijn achternaam genoemd worden itt Ronnie S, waarvan iedere voetbalvolger wel de achternaam wist...
heeft hij Robijn ontdekt?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,
Hij wordt verdacht van witwassen
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,
Hij wordt verdacht van witwassen
Ja. in het artikel van het AD staat nu ook gewoon Ronnie Stamquote:Op donderdag 7 november 2024 18:08 schreef Haags het volgende:
En waarom zou je zijn achternaam niet mogen noemen. Gewoon schijt aan hebben.
Wat zeg je nu weer voor enge dingenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eten is zinloos, morgen heb je toch weer honger.
Allemaal muntgeld in de watertoevoerquote:
kijk maar uit voor je het weet heeft het OM je in het vizierquote:Op donderdag 7 november 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal muntgeld in de watertoevoer
Ik heb wel Robijn wasmiddel en het is een witte was!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Even robijn witwassen @:nizno @:Bomenverzameling
Ik heb ooit wel eens regelmatig een wasmachine laten vastlopen omdat ik de kleine elastiekjes die ik gebruik om kleine poststapels te binden in mijn broekzak heb laten zitten..quote:Op donderdag 7 november 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal muntgeld in de watertoevoer
*Verstopt zich onder dekenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk maar uit voor je het weet heeft het OM je in het vizier
dasse niet zo handig he....quote:Op donderdag 7 november 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens regelmatig een wasmachine laten vastlopen omdat ik de kleine elastiekjes die ik gebruik om kleine poststapels te binden in mijn broekzak heb laten zitten..
Dus niet die dikke postelastieken, maar gewoon die standaard dunne
![]()
Lolquote:Op donderdag 7 november 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens regelmatig een wasmachine laten vastlopen omdat ik de kleine elastiekjes die ik gebruik om kleine poststapels te binden in mijn broekzak heb laten zitten..
Dus niet die dikke postelastieken, maar gewoon die standaard dunne
![]()
kraan verder open draaienquote:Op donderdag 7 november 2024 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Nee het is iets met de watertoevoer. Hij neemt niet genoeg water ergens.
quote:
ik had nadat ze mn douche vernieuwd hebben ook ineens problemen met de wasmachine.quote:
En bij mij loopt de witte was vastquote:Op donderdag 7 november 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag de zwarte was gedaan
das zwartwassen. daar treedt het OM niet tegen op.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Weet ik, gelukkig let ik er op en is het hier nog niet gebeurd. Andere wasmachines, die we ook nog moeten delen ook... Toen was ik de enige gebruiker en dus makkelijk als schuldige aan te wijzen..quote:
Ja ok, maar deze wasmachine staat hier al bijna 3 jaar lekker zijn ding te doen en niemand komt aan dat kraantjequote:Op donderdag 7 november 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had nadat ze mn douche vernieuwd hebben ook ineens problemen met de wasmachine.
Kraantje was niet open gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok, maar deze wasmachine staat hier al bijna 3 jaar lekker zijn ding te doen en niemand komt aan dat kraantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb trouwens in de wc het kraantje dichter gedraaid die naar de wasbak ging... anders was de straal al snel te hard en ging het over het randje...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een andere keer had ik zowel een wasdroger als machine van de GGz. Links stond de droger rechts de machine. Ze konden niet tegelijk draaien. Maar op een plaat met schakelaar stond rechts een D en links een W. Lijkt me logisch dus, Maar iemand van de begeleiding begreep dat niet, Dus die zei tegen mij Is de droger kapot? Want ik krijg hem niet aan. Ik loop dus naar de schakelaar en zette de wijzer om, zodat die wees naar de D en voila.
Zij begreep echt niet hoe??![]()
![]()
![]()
Ik zat even te denken maar volgens mij is de enige zwarte kleding die ik heb 1 broek.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Honderdveertien miljoen paar sokken.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat even te denken maar volgens mij is de enige zwarte kleding die ik heb 1 broek.
Ik heb vandaag een zwarte panty, donkerblauw topje, zwarte jurk met oranje bloemen en donkerblauw vest aan.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat even te denken maar volgens mij is de enige zwarte kleding die ik heb 1 broek.
Het was eigenlijk donkerblauwquote:Op donderdag 7 november 2024 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar wil ik ook een keer vliegtuigen gaan kijken.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag dat er een mekkie bij Schiphol zat met uitzicht op de landingsbaan dus dat is een leuk uitje.
ik mik alles bijelkaar nadat het de eerste keer apart heeft gedraaidquote:Op donderdag 7 november 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
ik heb zwart spul... ondergoed. Kan prima bij de spijkerbroeken, donkere handdoeken en donker beddegoed in.
"Mijn computer doet het niet!!!!" Oplossing was de monitor aandoen.quote:
Hoi Juul Deelder.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe handdoeken en beddengoed altijd op 60 graden.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
ik heb zwart spul... ondergoed. Kan prima bij de spijkerbroeken, donkere handdoeken en donker beddegoed in.
dat vinden mijn witte handdoeken en witte tshirts niet zo fijn. die worden dat offwhitequote:Op donderdag 7 november 2024 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mik alles bijelkaar nadat het de eerste keer apart heeft gedraaid
En ondergoed.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe handdoeken en beddengoed altijd op 60 graden.
en spijkerbroeken kunnen dat bij mij ook aanquote:
Of mensen die bij het eerste advies meteen gaan van "NEE DAT IS HET NIET!!"quote:Op donderdag 7 november 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
"Mijn computer doet het niet!!!!" Oplossing was de monitor aandoen.Daar moest ik wel voor langskomen natuurlijk.
beter dan dat je alleen de afmelding krijgt om 3u snachts dat je je ramen en deuren weer open mag.... en dan denkt... huh moest ik die dicht hebben?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Lekker heel de dag NL-Alerts schreeuwend door het kantoor gehad omdat er verderop een loods met plastic in de fik stond https://www.omroepbrabant(...)laten-derde-nl-alert
Lekker mensen wakker makenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter dan dat je alleen de afmelding krijgt om 3u snachts dat je je ramen en deuren weer open mag.... en dan denkt... huh moest ik die dicht hebben?
Bleek er hemelsbreed plusminus 150 meter een goeie fik te zijn geweest.
Nu had ik alles wel dicht dus dat scheelde...
Het is echt verschrikkelijk. En dan zijn ze soms nog boos en ongeduldig ook als dingen niet werken. Alsof ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor het programmeren van Windows of het in elkaar zetten van een elektrisch apparaat.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of mensen die bij het eerste advies meteen gaan van "NEE DAT IS HET NIET!!"
vijfhonderd andere dingen proberen
Oh, dat was het eigenlijk toch wel.![]()
Ook Echt heel erg slecht: Mensen die denken "als ik nou zeg dat heel veel mensen er last van hebben, dan gaan ze harder lopen!"
Ja klopt. Maar wel de verkeerde kant op. En wat schiet je er dan mee op?
En dan de dag er na 'er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen', terwijl er gitzwarte rookwolken warenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter dan dat je alleen de afmelding krijgt om 3u snachts dat je je ramen en deuren weer open mag.... en dan denkt... huh moest ik die dicht hebben?
Bleek er hemelsbreed plusminus 150 meter een goeie fik te zijn geweest.
Nu had ik alles wel dicht dus dat scheelde...
Je was okay.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de dag er na 'er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen', terwijl er gitzwarte rookwolken waren
Ik had ooit een klant waar ik heen gestuurd was als helpdesker. Nou ja dan word je vanzelf ook werkplekbeheerder, is wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk. En dan zijn ze soms nog boos en ongeduldig ook als dingen niet werken. Alsof ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor het programmeren van Windows of het in elkaar zetten van een elektrisch appraat.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de dag er na 'er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen', terwijl er gitzwarte rookwolken waren
Fles fixt dat toch wel even?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit een klant waar ik heen gestuurd was als helpdesker. Nou ja dan word je vanzelf ook werkplekbeheerder, is wat voor te zeggen.
Maar dan bedenken ze zonder enig verstand of advies vragen dat ze salarispakket X gaan gebruiken. Oh ja we hebben een IT-mannetje dus die moet dat maar even doen.
En als je dan zegt "Ja ho eens even daar heb je specialisten ditdat bij nodig" dan doen ze alsof jij een zwakzinnige driekwarter bent.
Dat doen ze hier ook altijd als er op het industrieterrein iets ontploft en je het vanuit Rotterdam nog kunt zien brandenquote:
Mensen kunnen zelf niks, hebben iets nodig, en dat MOET ik dan maar kunnen anders is het mijn probleemquote:
Vanuit Rotterdam zal het dan niet zo schadelijk zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook altijd als er op het industrieterrein iets ontploft en je het vanuit Rotterdam nog kunt zien branden
Ben je nog steeds helpdesker?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit een klant waar ik heen gestuurd was als helpdesker. Nou ja dan word je vanzelf ook werkplekbeheerder, is wat voor te zeggen.
Maar dan bedenken ze zonder enig verstand of advies vragen dat ze salarispakket X gaan gebruiken. Oh ja we hebben een IT-mannetje dus die moet dat maar even doen.
En als je dan zegt "Ja ho eens even daar heb je specialisten ditdat bij nodig" dan doen ze alsof jij een zwakzinnige driekwarter bent.
Zo werkt het in het leven. We moeten in training om uit te stralen dat wij ook niets kunnen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen kunnen zelf niks, hebben iets nodig, en dat MOET ik dan maar kunnen anders is het mijn probleem![]()
Knuppel in je nek kan je krijgen ja.
Als het hier fikt hebben ze er daar vaker last van door de windrichtingquote:Op donderdag 7 november 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam zal het dan niet zo schadelijk zijn
Nee. Maar ik kan me er wel nog steeds kwaad over makenquote:
Brad Pitt vragen ze niets, Eppo met zijn acne, ontbrekende onderkaak en rooie peenhaar welquote:Op donderdag 7 november 2024 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo werkt het in het leven. We moeten in training om uit te stralen dat wij ook niets kunnen.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan me er wel nog steeds kwaad over maken
Niet eens "Mooi dan kun je nu zeker eindelijk godverdomme wel even salarispakket X gaan installeren"quote:
Poepen in een oude schoenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen..
Wil je ruzie met Fles en mij?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brad Pitt vragen ze niets, Eppo met zijn acne, ontbrekende onderkaak en rooie peenhaar wel
voetbal kijken?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen..
Andere mensen helpen kan ook voor innerlijke rust zorgen en een stukje trotsquote:Op donderdag 7 november 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen moeten gewoon allemaal opdonderen en voor zichzelf leren zorgen. Zoals ik ook doe.
Waar ik dat kan doe ik dat ook wel. Maar elke nitwit verwacht maar dat een ander alles voor hem kan en dat is best heel erg raar.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere mensen helpen kan ook voor innerlijke rust zorgen en een stukje trots
Dorstig weerquote:Op donderdag 7 november 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. komend weekend dus naar Gent. Gelukkig wordt het een stuk beter weer dan het hier vandaag was.
Lekker naar Hent, dan kun je de letter G ook thuislatenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. komend weekend dus naar Gent. Gelukkig wordt het een stuk beter weer dan het hier vandaag was.
Is toch ook wel een beetje waar het allemaal om draaitquote:Op donderdag 7 november 2024 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere mensen helpen kan ook voor innerlijke rust zorgen en een stukje trots
We zijn niet meer zo sociaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is toch ook wel een beetje waar het allemaal om draait
Watgajedaarnouweerdoendandandandannnnnquote:Op donderdag 7 november 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dingen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Watgajedaarnouweerdoendandandandannnnn
Niet blij om thuis te zijn? Ben ik altijd wel na hotelsquote:Op donderdag 7 november 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
Thuis
Meteen de verwarming maar eens opstoken
Ja. Het was vanavond ineens opvallend veel kouder dan vanmiddag.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
Thuis
Vond het dit jaar tegenvallen toen ik weer terug was van vakantiequote:Op donderdag 7 november 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet blij om thuis te zijn? Ben ik altijd wel na hotels
Thuisquote:Op donderdag 7 november 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
Thuis
Dit weekend lekker meubelboulevarden dan maar?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het dit jaar tegenvallen toen ik weer terug was van vakantieHeb een nieuw topdekmatras en kussens nodig
Wil eigenlijk deze halen, maar die is al heel de tijd niet beschikbaar bij mijn ikeaquote:Op donderdag 7 november 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit weekend lekker meubelboulevarden dan maar?
ik heb goulash kroketten en kaassoufflés gekochtquote:Op donderdag 7 november 2024 19:41 schreef Ama het volgende:
Poh ik besef me dat ik nog kip saté kroketten heb voor in de oven.
Ook lekker.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
i
[..]
ik heb goulash kroketten en kaassoufflés gekocht
ik heb mn nieuwe onder de oude liggen nog steeds. ben inmiddels gewend aan de hoogte en het ligt heerlijkquote:Op donderdag 7 november 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil eigenlijk deze halen, maar die is al heel de tijd niet beschikbaar bij mijn ikeahttps://www.ikea.com/nl/nl/p/nylaget-topmatras-wit-70569357/
Hier hadden ze vorige week bij de lunch op werk enorm ranzige kroketten, bleken achteraf dat per ongeluk glutenvrije kroketten hadden gebakken, alsof je alleen maar gortdroog paneermeel zat te knagenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
i
[..]
ik heb goulash kroketten en kaassoufflés gekocht
Oh dat klinkt inderdaad best wel weer smerig.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze vorige week bij de lunch op werk enorm ranzige kroketten, bleken achteraf dat per ongeluk glutenvrije kroketten hadden gebakken, alsof je alleen maar gortdroog paneermeel zat te knagen
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze vorige week bij de lunch op werk enorm ranzige kroketten, bleken achteraf dat per ongeluk glutenvrije kroketten hadden gebakken, alsof je alleen maar gortdroog paneermeel zat te knagen
Ja maar dan moet ik nog steeds wel een nieuwe hebben he. Maar er nog eentje bovenop leggen lijkt me niet praktisch, mijn bed is al vrij hoog (boxspring op hoge pootjes + matras + topdekmatras)quote:Op donderdag 7 november 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mn nieuwe onder de oude liggen nog steeds. ben inmiddels gewend aan de hoogte en het ligt heerlijk
Ja, dat wel, maar dan is het einde van de vakantie ook weer dichtbij.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet blij om thuis te zijn? Ben ik altijd wel na hotels
ja dat heb ik dus nu plus een tweede topdekquote:Op donderdag 7 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog steeds wel een nieuwe hebben he. Maar er nog eentje bovenop leggen lijkt me niet praktisch, mijn bed is al vrij hoog (boxspring op hoge pootjes + matras + topdekmatras)
hier was het ook maar 16 graden in huis.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
Thuis
Ja ik voel dat midden nou ook, en ik draai een hoop 's nachts dus ik word regelmatig halverwege mijn bed wakker. Eerst hielp dat matras even een dagje over de balustrade op de overloop hangen wel, maar dat doet nu ook niet meer zoveelquote:Op donderdag 7 november 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus nu plus een tweede topdek
ik voelde de omtrek van de matrassen waar ze tegen elkaar kwamen. op zich geen probleem. lig niet vaak in het midden. maar nu kan ik er liggen en voel ik ze niet meer
straks je nieuwe topdek onder je oude leggen. ideaalquote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel dat midden nou ook, en ik draai een hoop 's nachts dus ik word regelmatig halverwege mijn bed wakker. Eerst hielp dat matras even een dagje over de balustrade op de overloop hangen wel, maar dat doet nu ook niet meer zoveel
Waarom niet je oude onder je nieuwe?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks je nieuwe topdek onder je oude leggen. ideaal
Dat zou ik dan eerder doen ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet je oude onder je nieuwe?
omdat de nieuwe nu langer nieuw blijft zonder mijn zweet enzo wat door de hoeslaken heen komtquote:Op donderdag 7 november 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet je oude onder je nieuwe?
Ik heb er gewoon een matrasbeschermer omheen, zo'n ding https://www.ikea.com/nl/nl/p/luddros-matrasbeschermer-90461638/quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat de nieuwe nu langer nieuw blijft zonder mijn zweet enzo wat door de hoeslaken heen komt
Die heb ik ook. Moet ik ook maar weer eens wassen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een matrasbeschermer omheen, zo'n ding https://www.ikea.com/nl/nl/p/luddros-matrasbeschermer-90461638/
Ik heb er gewoon een paar van zodat ik altijd een schone klaar heb liggenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Moet ik ook maar weer eens wassen.
Goeie. Kan ik weer naar de Ikea.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een paar van zodat ik altijd een schone klaar heb liggen
Ja ik wil er dus heen maar dat matras is heel de tijd niet verkrijgbaarquote:Op donderdag 7 november 2024 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goeie. Kan ik weer naar de Ikea.
Slaapcomfort is belangrijk Modiequote:
Kun je ook gelijk een nieuw matras kopenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:17 schreef Modus het volgende:
Maar zo'n matrasbeschermdingwasbaarhoes is wel handig. Had ik moeten bedenken toen ik dit matras kocht.
Die doet het nog goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook gelijk een nieuw matras kopen
Jawel joh, gewoon allemaal kopenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
ik dacht eens ff kijken en dan meteen een watervaste (handig voor de tijd van de maand)
mik de 160 bij 200 in winkelmandje...
krijg je suggesties wat je nog meer kan kopen.
nog meer watervaste matrasbeschermers maar in andere maten
euh ja nee handig
Krijgen? Krijgen? Je moet het verdienen, je krijgt niks zomaarquote:
bubbels zonder lekkers dusquote:Op donderdag 7 november 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, weer vergeten aan de bier te gaan. Nou ja kan zo wel naar bed ook.
Ook geen bubbels eigenlijk. Morgen maar weer eens kijken.quote:
Ze spelen het slecht uit.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even kijken of Twente gaat winnen.
Een molton?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:32 schreef Modus het volgende:
Ik had wel van die kussenhoezen gekocht toen ik nieuwe kussens haalde. Da's min of meer hetzelfde idee geloof ik.
zulke heb ik ook, ideaalquote:Op donderdag 7 november 2024 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/angskorn-ondersloop-60462026/
Hmm, misschien moet ik die ook eens kopen, eerst waste ik gewoon de kussens, maar vorig jaar was er eentje kapot gegaan in de wasmachine en sindsdien durf ik dat niet meerquote:Op donderdag 7 november 2024 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Jeetje nog meer dingen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Je had beter gewoon wel naar bed kunnen gaan.quote:
Alsnog maar danquote:Op donderdag 7 november 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je had beter gewoon wel naar bed kunnen gaan.
Ook 1x geprobeerd. Was geen succes. Was na 3 dagen ofzo nog niet droogquote:Op donderdag 7 november 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik die ook eens kopen, eerst waste ik gewoon de kussens, maar vorig jaar was er eentje kapot gegaan in de wasmachine en sindsdien durf ik dat niet meer
Bij mij haalde ik er eentje van het wasrek toen die droog was en kwamen er allemaal veertjes uitquote:Op donderdag 7 november 2024 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook 1x geprobeerd. Was geen succes. Was na 3 dagen ofzo nog niet droog
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel weer zin in die kleffe kerstreclames eigenlijk.
Ik heb er ook een speciale sloop omheen zitten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:32 schreef Modus het volgende:
Ik had wel van die kussenhoezen gekocht toen ik nieuwe kussens haalde. Da's min of meer hetzelfde idee geloof ik.
Kussens worden nu niet meer geelbruinquote:Op donderdag 7 november 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook een speciale sloop omheen zitten.
Daar hebben ze ook gewoon wc-papier voor hoor, of een bidetquote:Op donderdag 7 november 2024 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Kussens worden nu niet meer geelbruin![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Kussens worden nu niet meer geelbruin![]()
Gewoon die gele.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, jij weet dat wel, zie dat de wibra tegenwoordig een fatsoenlijke webshop heeft en jij hemelt die Dasty altijd zo op, welke daarvan moet ik hebben? https://www.wibra.nl/#sqr:{%22q%22:%22dasty%22}
Nu gelijk heel die wibra leegkopenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon die gele.
https://www.wibra.nl/assortiment/dasty-ontvetter-sproeikop/
Is iedereen daar nu mee bezig??quote:Op donderdag 7 november 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gelijk heel die wibra leegkopen
Ja iedereen flink aan het inslaanquote:Op donderdag 7 november 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is iedereen daar nu mee bezig??
Ik nog niet.quote:
Nee daar ben ik jaren geleden al op afgehaakt, zou niet eens weten wat voor wedstrijden het nu zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik nog niet.
Er is ook voetjebal op. Maar dat kijken niet veel mensen hier
Europa League.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar ben ik jaren geleden al op afgehaakt, zou niet eens weten wat voor wedstrijden het nu zijn
En willen ze een beetje winnen?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Europa League.
Ajax tegen Maccabi Tel Aviv
AZ - Fenerbahce
Maccabi niet die staan dik achterquote:
Dus met een beetje pech wordt het heel de nacht tüteren in Alkmaarquote:Op donderdag 7 november 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maccabi niet die staan dik achter![]()
AZ staat nog 0-0. Daar is het nu rust
Ja en hopelijk blijft het in Amsterdam redelijk rustig. Natuurlijk heel wat pro-Palestina gedoe....quote:Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus met een beetje pech wordt het heel de nacht tüteren in Alkmaar
Dat weten ze ook overal bij te slepenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en hopelijk blijft het in Amsterdam redelijk rustig. Natuurlijk heel wat pro-Palestina gedoe....
Ja helaas wel...quote:Op donderdag 7 november 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weten ze ook overal bij te slepen
En Twentequote:Op donderdag 7 november 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie overwinningen van Ajax en AZ.
Die hebben een 0-2 voorsprong uit handen gegeven.quote:
Oh.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben een 0-2 voorsprong uit handen gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |