Dat scheeltquote:Op donderdag 7 november 2024 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Koreaansen spreken ook veel Engels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een Zuid-Koreaanse tv nu, maar ben er nog niets mee opgeschoten
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Groepsfoto
[ afbeelding ]Engels schrijven gaat je iig goed afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist dat zoiets zou komen iddquote:Op donderdag 7 november 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
We zijn trots op je.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Groepsfoto
[ afbeelding ]Zo te zien was er maar één model aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Met Softenon-handjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te zien was er maar één model aanwezig.
Ik vind het maar een eng AI plaatjequote:
Ik snap geen zak van die puzzels, kan je dat uitleggen?quote:
Tis gewoon lingoquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van die puzzels, kan je dat uitleggen?
OH ..quote:
Ik zag het wel eens voorbij komen. Treehut postte ze wel eens.quote:
Ahjaquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag het wel eens voorbij komen. Treehut postte ze wel eens.
Ja ok piep piep boink piep boinkquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja
Due gekleurde blokjes geven gewoon aan og de letter klopt/ op t juiste plekje staat
Is leuk spel
Groepsfoto
[ afbeelding ]Dat is steeds dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |