SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ach hij regelt zo een nieuwe meid joh, ik ben misschien 10X knapper maar hij heeft 1000X betere sociale skillsUw ADH vitamine Worst
geen zin in een nieuw plaatje, dit is mijn oordeel hier zult u het mee moeten doenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie TT, ben benieuwd naar het plaatje in de OPUw ADH vitamine Worst
Oh, dat valt me een beetje tegen, zie vaak leuke plaatjes van jouquote:Op woensdag 6 november 2024 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen zin in een nieuw plaatje, dit is mijn oordeel hier zult u het mee moeten doenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Meh, met je hemarookworst door de straat lopen en zeggen "Hey, meissie? Wil je ook zo'n worst?" Succes gegarandeerd, kost je wel wat is het nu 4 euro per worst?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ach hij regelt zo een nieuwe meid joh, ik ben misschien 10X knapper maar hij heeft 1000X betere sociale skillsLach met een schone bips![]()
dat durf ik helemaal niet johquote:Op woensdag 6 november 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, met je hemarookworst door de straat lopen en zeggen "Hey, meissie? Wil je ook zo'n worst?" Succes gegarandeerd, kost je wel wat is het nu 4 euro per worst?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 6 november 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ach hij regelt zo een nieuwe meid joh, ik ben misschien 10X knapper maar hij heeft 1000X betere sociale skillsAmy hapt wel in die worst zie je hier alquote:
Lach met een schone bips![]()
Euhm alleen in die waar ik gewoon hard in kan bijten welquote:Op woensdag 6 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Amy hapt wel in die worst zie je hier al
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
wel gek om te zien dat jongere neef nu ouder eruit ziet dan ik, ook al schelen we maar 1 jaar, maar hij zag er altijd wel jonger uit dan ikUw ADH vitamine Worst
Beetje knabbelen eraan is soms ook niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm alleen in die waar ik gewoon hard in kan bijten welLach met een schone bips![]()
Man cityquote:Op woensdag 6 november 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Who's next?
Voor PSV geloof ik Snackbar Donetsk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Owww... Die willen wel wat rechtzetten denk ik. Dat gaat een hard koekje worden. En ook nog uit toch?quote:
PSV moet de laatste van deze ronde uit bij LIverpool. Dat gaat ook geen feest worden.Lach met een schone bips![]()
Nee, maar ik bedoel bijten en dat het velletje knaptquote:Op woensdag 6 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje knabbelen eraan is soms ook niet verkeerd hoor.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die voelde ikquote:Op woensdag 6 november 2024 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel bijten en dat het velletje knapt
Lach met een schone bips![]()
plaats gewoon plaatje hier ipv linkquote:Op woensdag 6 november 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de koude nachten dan maar: VrijMiBabes #166 (not very sfw!)Uw ADH vitamine Worst
dan moet je niet die van unox kopenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel bijten en dat het velletje knaptUw ADH vitamine Worst
Ik heb meestal de verse uit het koelvak bij de supermarkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet je niet die van unox kopenCause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: