SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Gisteren ook bij Liverpool. You never walk alone en Helene breekt het af met "Toch jammer dat we het af moeten breken." Vervolgens van Basten met gelul in de ruimte.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Ziggo, soms moet je gewoon iedereen hun bek dicht laten houden en beelden van de show laten zien. Niemand zit te wachten op dat gelul of een megagrote tussenstand van de CL in beeld
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Misschien is het projectie maar Wellenreuther staat er echt bij als een kutje. Viel me in de warming-up ook al op.![]()
Die laat uit protest 3 ballen ongehinderd gaanquote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien is het projectie maar Wellenreuther staat er echt bij als een kutje. Viel me in de warming-up ook al op.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Pieter Z denkt Nieuwkoop.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
Die commentator zegt net dat Karsdorp in de voorhoede bij Feyenoord staat![]()
Ik ben bang dat dit protest niet genoeg op gaat vallen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die laat uit protest 3 ballen ongehinderd gaan![]()
Mooi pak dat crème.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Daar zeg je watquote:Op woensdag 6 november 2024 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit protest niet genoeg op gaat vallen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ondertussen sterven vandaag weer duizenden Afrikaantjes de hongerdood. Maar ja Valencia.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Karsdorp sowieso niet want die voetbalt bij PSVTrue.
![]()
Jammer genoeg.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Karsdorp sowieso niet want die voetbalt bij PSVWhat can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: