SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Callie, ik vond het plausibel dat het mee kan spelen, maar het blijkt dus toch volkomen onzin wat je post.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende: [..] Raf van der Vaart zei net precies hetzelfde!
Bladeren vallen van de bomen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef snabbi het volgende:
is dit nu het gevolg van het verlies van Ruben Peeters en Tim Janssen?
Priske legt het net even uit op teevee.En pieter;quote:Op woensdag 6 november 2024 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het gewoon truckje is dat ivanusec zogenaamd op het middenveld speelt
nieuwkoop speelt gewoon rechtsop het middenvels en ivanusec linksbuiten.......
let maar op straks
ivanusec heeft helemaal geen loopvermogen voor een middenvelder
het zou echt een tactische blunder zijn als ivanusex echt op het middenveld zou spelen
het is merkwaardigquote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Priske legt het net even uit op teevee.En pieter;
[ x ]
Nieuwkoop is een verdediger Klaas....quote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is merkwaardig
we gaan zien hoe dit uitpakt
ik had het anders gedaan en logischer
nieuwkoop is gewoon een middenvelder
je had liever hadj moussa in de basis?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is merkwaardig
we gaan zien hoe dit uitpakt
ik had het anders gedaan en logischer
nieuwkoop is gewoon een middenvelder
de logische voorhoede was geweest ivanusex ossman paxaio....quote:Op woensdag 6 november 2024 20:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
je had liever hadj moussa in de basis?
ah je gaat voor zerrouki in de basis.. dat kan ook. Ik wist niet dat je fan bentquote:Op woensdag 6 november 2024 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de logische voorhoede was geweest ivanusex ossman paxaio....
zo moeilijk is het allemaal niet .....
wat heeft zerrouki hiermee te makenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
ah je gaat voor zerrouki in de basis.. dat kan ook. Ik wist niet dat je fan bent
Je roept namen van spelers die al op een positie geplot zijn. Als je nieuwkoop niet op rechts zet maar osman -- en luka dan op links zal je iemand anders op het middenveld moeten plaatsen. Dus dan kom je in het andere vaatje van nadje en zerrouki e.d.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft zerrouki hiermee te maken
ivanusec heeft die man ooit weles op het middenveld gespeeld....
hij heeft geen loopvermogen van een middenvelder
ik heb mijn twijfels
pietertje .....neem ik niet zo serieus...quote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Priske legt het net even uit op teevee.En pieter;
[ x ]
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |