SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je moet niet alles geloven wat mijn vader zegtquote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens je vader zijn jullie wel al bijna klaar om te trouwen.
Dan is het niet zijn ex, maar zijn aanstaandequote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens je vader zijn jullie wel al bijna klaar om te trouwen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is het niet zijn ex, maar zijn aanstaande
Ah joh, misschien kan ze wel verschrikkelijk lekker kokenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat mijn vader zegt
Dat kan ik ookquote:Op woensdag 6 november 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah joh, misschien kan ze wel verschrikkelijk lekker koken
Olijven altijd Kalamata met pit kopen, en opletten of er kleurverschillen in zitten, die moet je hebbenquote:
Maar toch makkelijk als je het dan niet elke dag zelf hoeft te verzinnenquote:
Als die bnij daglicht in haar blootje voor je bukt en dan zwoel omkijkt als een Transvaalse havik dan ga je jodelen denk ikquote:
Ohjaquote:
Mja.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die bnij daglicht in haar blootje voor je bukt en dan zwoel omkijkt als een Transvaalse havik dan ga je jodelen denk ik
Toch minimaal een paar wekenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik films getorrent heb.
Arr
Wat had je dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Nog maar een palinka szilva besteld om het af te blussen. Laatste hap was zo pittig. Die blijft hangen
Welke allemaal?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Arr
bij mij toch minstens 5 jaar nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Arr
bambi en Frozenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |