SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je moet niet alles geloven wat mijn vader zegtquote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens je vader zijn jullie wel al bijna klaar om te trouwen.
Dan is het niet zijn ex, maar zijn aanstaandequote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens je vader zijn jullie wel al bijna klaar om te trouwen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is het niet zijn ex, maar zijn aanstaande
Ah joh, misschien kan ze wel verschrikkelijk lekker kokenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat mijn vader zegt
Dat kan ik ookquote:Op woensdag 6 november 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah joh, misschien kan ze wel verschrikkelijk lekker koken
Olijven altijd Kalamata met pit kopen, en opletten of er kleurverschillen in zitten, die moet je hebbenquote:
Maar toch makkelijk als je het dan niet elke dag zelf hoeft te verzinnenquote:
Als die bnij daglicht in haar blootje voor je bukt en dan zwoel omkijkt als een Transvaalse havik dan ga je jodelen denk ikquote:
Ohjaquote:
Mja.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die bnij daglicht in haar blootje voor je bukt en dan zwoel omkijkt als een Transvaalse havik dan ga je jodelen denk ik
Toch minimaal een paar wekenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik films getorrent heb.
Arr
Wat had je dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Nog maar een palinka szilva besteld om het af te blussen. Laatste hap was zo pittig. Die blijft hangen
Welke allemaal?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Arr
bij mij toch minstens 5 jaar nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Arr
bambi en Frozenquote:
Soort van cordon bleu zal ik het maar noemen.quote:
quote:
Klopt wel ongeveer jaquote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hunger Games a Balled of Songbirds and Snakes
Klinkt smakelijkquote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soort van cordon bleu zal ik het maar noemen.
Een dubbel gevouwen kalfsschnitzel gevuld met paprika, ui en spek, maar er zat een hele scherpe saus op. Een soort harissa achtig goedje
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soort van cordon bleu zal ik het maar noemen.
Een dubbel gevouwen kalfsschnitzel gevuld met paprika, ui en spek, maar er zat een hele scherpe saus op. Een soort harissa achtig goedje
Ja, was lekker. Had rijst en nokedli er bij maar ik had liever wat meer groente gehad.quote:
een soort van VI maar dan over auto'squote:
En met mensen die wel leuk zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een soort van VI maar dan over auto's
Alleen dan wel leukquote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een soort van VI maar dan over auto's
Dan moet je er een salat bij bestellenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was lekker. Had rijst en nokedli er bij maar ik had liever wat meer groente gehad.
johquote:Op woensdag 6 november 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je er een salat bij bestellen
Salade is geen groente. Dat zijn koude blaadjesquote:Op woensdag 6 november 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je er een salat bij bestellen
Heb je je al uit de gehaald?quote:
dan heb je het over sla.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Salade is geen groente. Dat zijn koude blaadjes
je kan gewoon Iaptop en koeIkast typenquote:
Nee dat kan nietquote:
welquote:
En nu gewoon met echte letters ipv valsspelenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel
iaptop koeikast
zie. lukt gewoon
laptopquote:Op woensdag 6 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu gewoon met echte letters ipv valsspelen
laptopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |